ÚJ HELL REKLÁM BRUCE WILLIS-SZEL ÉS A VILÁG LEGSZEBB NŐJÉVEL
Bruce Willis az energiaital mellett HELL ENERGY Coffee-t is iszik a HELL új filmjében, sőt egy rendkívül csinos nő is feltűnik mellette. A hollywoodi sztárral New Yorkban forgatott reklám mától látható a televíziós csatornákon és a közösségi médiában.
A HELL ENERGY immáron másodszor forgatott Bruce Willis-szel, aki újabb két évre lesz a márka arca. A világszerte több mint 50 országba exportáló és számos országban piacvezető magyar energiatal márka a világ legszebb nőjének választott Zuleyka Riverát is leszerződtette, aki minden idők legnézettebb – 6,7 milliárdos megtekintésű – videoklipjében, a Despacito-ban is főszerepet játszott.
A kampány nem csupán a márka jól ismert energiaitalát, de a nemzetközi piacokon idén induló új tejeskávéját, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. A filmet két helyszínen, a new yorki utcákon és egy 52. emeleti luxusapartmanban forgatták. A munka ezúttal is egy amerikai produkciós cég bevonásával zajlott, így Bruce Willis már ismerős arcokkal találkozott mind a HELL ENERGY részéről, mind a stáb csapatában. Az amerikai sztár – a korábbi forgatáshoz hasonlóan – vérbeli profiként viselkedett, ugyanakkor most is megmutatta a humoros oldalát, hiszen több alkalommal megnevettette a stábot.
„Csodálatos helyszínen, kiváló hangulatban és gördülékenyen zajlott az idei forgatás. Bár Bruce cinkos mosolyával az első film zárójelenébe is belecsempésztünk egy kis gag-et, az új filmet teljesen más hangulat jellemzi, mint a korábbit. Bruce lezser és lehengerlő természete tökéletesen passzolt a koncepciónkhoz, amelyhez Zuleyka személyében tökéletes partnert találtunk.” – mondta el a forgatásról Pantl Péter a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgatója.
A Bruce Willis nevével fémjelzett kampány május közepétől indul világszerte.
KATTINTSÁTOK EZT A LINKET A REKLÁMFILMÉRT!
Magyar Siker
A HELL ENERGY 2006-ban családi vállalkozásként indult Magyarországon, és jelenleg is családi-multiként működik, ugyanazzal tulajdonosi körrel, amely alapította a márkát. A HELL rekordidő alatt lett hazánk piacvezető energiaitalmárkája, és a kiváló termékeknek, a hatékony sales stratégiának és az egyedi marketing megoldásoknak köszönhetően ma már világszerte több mint 50 országban van jelen. A vállalat 2017 óta a termékek csomagolását is házon belül készíti saját tulajdonú, legmodernebb eszközökkel felszerelt alumínium italdobozgyárában, a QUALITY PACK-ban. A HELL termékek így a „jövő csomagolásában”, a 100 százalékosan, végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozokban kerülnek forgalomba.
2018 mérföldkő volt a HELL ENERGY márka számára: ebben az évben kötött először szerződést globális reklámkampányára a hollywoodi sztárral, Bruce Willis-szel. Az együttműködést idén újabb 2 éves megállapodás követte, amelynek már a 2019-ben piacra dobott termékinnováció, az ENERGY COFFEE tejeskávé is része.
A HELL ENERGY sikerének két legfontosabb alappillére a prémium minőség és a nagyszerű ár-érték arány.
Mi pedig innen is gratulálunk a magyar világmárkának a fantasztikus sikerekhez!