Megnyílt a Kiehl’s

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-19

Végre elérkezett az idő és hazánkban is megnyitotta első üzletét a New York-i gyökerekkel és gyógyszertári múlttal rendelkező, több mint 150 éves Kiehl’s - a márka rajongóinak legnagyobb örömére. A világ legelső Kiehl's üzlete klasszikus gyógyszertárként indult 1851-ben New Yorkban, mára már világszerte milliók rajonganak a gyógynövényekben gazdag, természetes, növényi összetevőket magas koncentrációban tartalmazó bőrápolási termékeiért. A márkára jellemző, hogy a gyógyszertári megjelenést és saját ötleteit szívesen vegyíti modernebb, az adott hely sajátosságaira utaló elemekkel, emellett fontosnak tartja, hogy a vásárlók igényeinek megfelelő, kellemes környezet fogadja a betérőket. A különleges atmoszférájú üzletbe belépve azonnal a látogatók elé tárul a márka hosszú évekre visszanyúló története és egyedülálló jellegzetességei.

Tovább

A Body Shop vállalása

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-18

A The Body Shop 40. születésnapján azt tűzte ki céljául, hogy a világ legfenntarthatóbb és legetikusabb globális cége legyen. A The Body Shop mindig is hitt abban, hogy az üzlet lehet a jó, és a pozitív változás eszköze. Az új CSR stratégiája az Enrich Not Exploit ™ nevet kapta és felöleli azokat a merész elveket, melyek szellemében a cég eredetileg megalakult. Jeremy Schwartz, a The Body Shop vezérigazgatója: “A The Body Shop mindig is bátran támogatta az újfajta gondolkodást, cselekvést és kommunikációt vállalati szinten. Úttörő kampányaink mindig is megelőzték a maguk idejét és képesek voltak megváltoztatni az állatkísérletekről alkotott törvényeket, illetve az emberkereskedelem és családon belüli erőszak problémáit. A kozmetikai iparban elsőként vezettük be a Közösségi Kereskedelmet és jelenleg is mi rendelkezünk a legerősebb programmal az iparágban.

Tovább

Üzenjünk szerelemlakattal!

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-10

A http://www.milkavalentine.com/hu/ címen elérhető alkalmazással könnyedén kiválaszthatjuk párunkhoz és érzéseinkhez leginkább illő szerelemlakatot, majd egy kedves és személyre szabott üzenet elküldésével pillanatok alatt tudathatjuk kiválasztottunkkal, hogy mennyire és miért is pont őt szeretjük. Küldjünk gyengéd szerelmi vallomást a Milka Valentin-napi virtuális szerelemlakatával!

Tovább

Annak, aki fél hajolajat használni

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-09

Sokan félnek az olajok használatától. Mi állhat ennek a hátterében? Az olajos érzéstől nehéz függetleníteni magunkat: a textúra nehéznek és zsírosnak hat és nehéz meghatározni a megfelelő mennyiséget. Az olajjal kapcsolatos sztereotípia, hogy nem alkalmas vékonyszálú hajra, elnehezíti azt. Az olajnak 3 fő felhasználó típusa van: az olaj-függő, aki ismeri az olajak előnyeit és keresi az újdonságokat, a mindennapi felhasználó, akinek jó és rossz tapasztalata is van az olajakkal és hangsúlyt fektet a termék illatára valamint az, aki fél olajat használni, a könnyed texturájú termékeket részesíti előnyben. A Kérastase most azoknak nyújt megoldást, akik eddig féltek olajat használni:

Tovább

Boldog Valentin napot!

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-08

Ki ne szeretne Valentin napra valami olyat kapni, ami gyönyörű, értékes és örök?! Például egy órát, amely a nap minden percében párja nem múló szerelmére emlékezteti? Vagy egy karkötőt, amely azt üzeni: örökké! Biztosak vagyunk benne, hogy még a kevésbé romantikus alkatúak is elolvadnak a szívből ajándékozott szívet formázó ékszer-különlegességektől és minden bizonnyal még maga a Swarovski arca, Miranda Kerr sem tudna nemet mondani, ha egy lélegzetelállító kivitelű gyűrűvel kérnék meg a kezét... Gyönyörködjünk a formatervezett, rendkívüli ékszerekben, révedezzünk el a ragyogó kristályok fényében: íme, a Swarovski Valentin napi kollekciójának darabjai - természetesen a teljesség igénye nélkül, a Rúzs és más kedvcsináló válogatásában:

Tovább

Kávé, szívvel

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-07

A Nespresso kávészakértői minden évben új Limited Edition őrleményeket alkotnak, örömteli meglepetést szerezve ezzel a világ kávérajongóinak. Két legújabb, különleges Limited Edition kávéjának bemutatásához a Nespresso a ruandai Kivu-tó és a mexikói Chiapas termelőihez látogatott el – két igencsak különböző közösséghez, melyeket mégis egyesít az odaadás és a szakértelem, ahogyan ültetvényeiket gondozzák. A termőterületek megnevezése mellett mindkét Limited Edition kávé neve magában foglalja az adott közösség nyelvén a ‘szív’ szót, ami tükrözi a közösségek szenvedélyes elkötelezettségét. Az Umutima wa Lake Kivu jelentése magyarul: Kivu-tó szíve, a Tanim de Chiapas pedig a Chiapas szívének megfelelője. A Nespresso FILMJE e két apró, ám hatalmas tudással bíró és lelkes kávétermelő közösséget mutatja be, amelyek közül az egyik modern feldolgozási technológiáiról ismert, a másik pedig arról, hogy hagyományos módszereik apáról fiúra szállnak.

Tovább

Nem az számít, hogy mid nincs!

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-06

Rohanó világunkban a valódi értékek jelentősége elhomályosodni látszik. Nézzük meg, melyek a legértékesebb dolgok számunkra? Egy mindentudó okostelefon, egy szuper autó, esetleg a szerelmünkre emlékeztető jegygyűrű?  A Magyarországon elindult #ÖtletTündér kezdeményezés egy különleges és személyes történet segítségével kíván üzenni: adjunk teret a valódi értékeknek, a kreativitásnak, a találékonyságnak, és máris nagy dolgokra lehetünk képesek! Kattintson!

Tovább

Hó, mámor, Nassfeld!

Szerző: Zsolesz / / 2016-02-01

Ha még nem döntötte el, idén hová is utazzon síelni, segítünk: Nassfeldre! Hogy miért? Jártunk már sokfelé és végül találtunk egy helyet, ahol minden megvan, amit nagy és kicsi, kezdő és haladó síelő csak kívánhat!

Tovább

Újra a mozikban a Gyalog galopp!

Szerző: Zsolesz / / 2016-01-27

A Monty Python kultuszfilmje tavaly ünnepelte 40. évfordulóját, ennek tiszteletére világszerte visszatért a mozivászonra. A hazai filmszínházakban január 21-től láthatják újra az angol humor rajongói Artúr király és a lovagok abszurd kalandjait. Budapesten a Corvin, Toldi és Tabán moziban, valamint országszerte számos további helyszínen vetítik a film digitálisan felújított változatát. Hivatalos, feliratos előzetes ITT! A társulat által írt és előadott, abszurd szkeccsekből felépülő Monty Python Repülő Cirkuszát a BBC eredetileg 1969-1974 közt sugározta, később hazánkban is népszerű lett az utánozhatatlan angol humor rajongói körében.

Tovább

Kihagyhatatlan a Cillit bang reklámja!

Szerző: Zsolesz / / 2016-01-21

A Facebook-on vírusként terjed, de aki még nem látta volna, feltétlenül KATTINTSON! A Cillit Bang, a világ egyik vezető háztartási tisztítószer márkája fergeteges nemzetközi kampánnyal indítja az új évet, amelynek a Cleantertainment (Tiszta takarítás) fantázianevet adták, és amely új szemszögből közelíti meg a takarítást. A hasonló termékek reklámjai többnyire egy kaptafára készülnek, legtöbbjükben egy küszködő háziasszony kétségbeesetten igyekszik megküzdeni mindennapi háztartási teendőivel. Ezzel szemben a Cillit Bang más szemszögből, pozitív hozzáállással közelíti meg a problémát, miszerint egy hatékony tisztítószer szórakoztatóvá teheti a takarítást.

Tovább