A Gillette a jó kezdetek támogatója
A legfontosabb rajt eljött, hiszen hetek, hónapok, évek edzése után sportemberek a világ minden tájáról mérettetik meg magukat a Londoni Olimpiai Játékokon. A verseny néhány perce során a sportolóknak a lehető legjobb teljesítményt kell kihozni magukból. A P&G és a NOB együttműködésében - amely a következő öt Olimpiára szól 2012 és 2020 között - a Gillette átfogó “Good start” kampánya jelentős szerepet játszik: a márka több, általuk kiválasztott fiatal sportolót és csapatot támogat. A Gillette tökéletesen érti a férfiakat és tudja, hogy a sportesemények és a kiváló sportolók élvezetes, győztes és érzelmekkel teli párost alkotnak. A Gillette ezért kért fel olyan nagyszerű sportolókat az együttműködésre, mint a svájci Roger Federer, az amerikai Ryan Lochte, a kínai Lin Dan, az argentin Emmanuel Ginobili és a brit Sir Chris Hoy. Ők az élő példái annak, hogy az alapos felkészülés a siker kulcsa a legtöbb sportágban.
Tovább