Nagyobb tisztaság – kisebb széndioxid-lábnyom

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-18

Egy átlagos háztartásban megannyi tisztítandó felület van, melyekre általában mind külön-külön jól bevált tisztítószereket használunk. A szekrényben sorakozó tisztítószereink számát csökkenthetjük a Clin Multi-shine használatával, mely ragyogó tisztaságot kínál több mint húszféle felületen. A Clin Multi-shine sokféle felület tisztítására alkalmazható, mellyel időt és erőfeszítést takaríthatunk meg. A csaptelep, a konyhapult, a mosogató, a konyhaszekrény, a hűtőszekrény, kő, kerámia, inox, rozsdamentes acél, réz, króm, porcelán felületeire ugyanúgy alkalmazható, mint a fürdőszobai csempe, tükör, üvegasztal, ablakpárkány, virágcserép, fából és bőrből készült bútorok, dekorációs kellékek felületeire.

Tovább

Lush sztori

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-17

A Lush friss kozmetikumai 1995 májusában jelentek meg a piacon, de a cég története ennél jóval messzebbre nyúlik vissza. A mai kreatív csapat már több mint húsz éve dolgozik együtt. Hajápoló termékeket fejlesztettek természetes anyagokból, s ezek a készítmények rendkívül sikeresek lettek a Body Shopnál. Később Cosmetics to Go néven létrehozták saját, forradalmian újszerű kozmetikai cégüket az Egyesült Királyságban, majd mindent újrakezdtek immár a LUSH keretein belül. A Lush otthona Dél-Angliában, a tengerparton van, a Dorset megyében található Poole városában, a High Street 29-es szám alatt. Innen nőtt ez a cég azzá a nemzetközi hálózattá, amelyet ma annyian ismernek és szeretnek. Sikerült mind a mai napig barátságosnak és közvetlennek maradnia, a friss termékek még mindig kézi munkával készülnek, csak éppen ma már több gyárban szerte a világon.

Tovább

Teresa Palmer az Amway-nél

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-14

A kizárólag az Amway által forgalmazott Artistry együttműködési megállapodást kötött Teresa Palmerrel. Az ausztrál színésznő három éven át globális nagykövetként képviseli a presztízs bőrápolási és kozmetikai termékekből álló márkát. Teresa kortalan szépsége, erőteljes és bájos karaktere jól illeszkedik az Artistry márka filozófiájához. A szépséges filmsztár nemrégiben Nicholas Hoult és John Malkovich oldalán főszerepet kapott az „Eleven testek” című romantikus zombi vígjátékban, valamint Liam Hemsworth-szel játszott a „Love and Honour” című romantikus filmdrámában. Az amerikai mozikban idén júniusban megjelenő „Wish You Where Here” című filmben a Joel Edgerton oldalán megformált karakterével elsöprő sikert aratott. Elegáns stílusának és kortalan szépségének köszönhetően Palmer már világszerte több magazin címoldalára került.

Tovább

Nyerő páros

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-09

A háziasszonyoknak új egyenletet kell megtanulnunk, ha lépést akarnak tartani a korral: Dosia+Vanish=Dosia Premium. A még ragyogóbb tisztaság érdekében ugyanis a már jól ismert mosószercsalád házasságra lépett a Vanish-sel, hogy új családot alapítsanak. A Dosia Premium továbbfejlesztett formulája a megszokott magas minőségű mosóport a Vanish folteltávolító erejével ötvözi, mely így még hatékonyabban lép fel a mindennapi szennyeződések és a makacsabb foltok ellen is. A Dosia Premiummal ráadásul a makulátlanul tiszta ruhák mellett a pénztárcánkat is kímélhetjük. Hogy valaki a gélell vagy porral mos szívesebben, ízlés dolga, éppen ezért a Dosia Premium, klasszikus mosópor és mosógél formájában is kapható kétféle típusban - fehér és színes ruhákra - valamint két-kétféle kiszerelésben, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbbet.

Tovább

Estée Lauder a mellrák ellen

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-08

Az Estée Lauder vállalat idén ismét megrendezi a nemzetközi mellrákellenes hónappá nyilvánított októberben tartott éves mellrákellenes kampányát. A 2013-as BCA (Breast Cancer Awareness) kampány, melynek mottója “Küzdjük le a mellrákot! Együtt erősebbek vagyunk”, a figyelemfelkeltésről a cselekvés fontosságára fekteti a hangsúlyt, hogy még közelebb kerüljünk a mellrák végleges eltörléséhez. A BCA kampány máig összesen több mint 48 millió $-t gyűjtött a nemzetközi mellrákkutatás támogatására, tájékoztatásra, és orvosi kezelések támogatására, mely célokra idén újabb 5 millió $-t kíván gyűjteni. 
Az Estée Lauder vállalat BCA kampánya, melyet a néhai Evelyn H. Lauder, a rózsaszín szalag egyik megalkotója és a The Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítója indított útjára, nemzetközi mozgalmat elindítva segítette milliónyi élet megmentését az elmúlt két évtized során.

Tovább

Tolna gyöngyszemei

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-07

Tengelic és Bikács remek úti cél azoknak, akik csak egyszerűen gyönyörű természeti környezetben szeretnének kirándulni, de azoknak is, akik történelmi műemlékek, kastélyok iránt érdeklődnek, vagy éppen a wellness hétvégék iránt rajonganak. Erdők, mezők, lankás dombok, gyönyörű természet, vadregényes tájak, hatalmas, szabadba csábító park, kirándulásra ösztönző környék, ahol jó sportolni, wellnesszelni, aktívan és passzívan időt tölteni, vagy egyszerűen csak kikapcsolódni, pihenni. Bikács és környéke kiváló lehetőséget kínál sétákra, gyalogtúrákra, kerékpáros kirándulásokra, lovas kocsikázásra, kedvelt program a téli hóesésben a lovas szán is.
Az 1930-ban Bikáccsal összeolvadt Kistápé egykoron uradalmi birtok volt, 1937-ig a Zichy család tulajdona.

Tovább

Fehérítő fogvitamin

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-01

A fehérítő fogkrémek rajongóinak örömére a minőségi Vademecum ProVitamin fogkrémcsalád újabb taggal bővült, a Whitening-gel. A Vademecum ProVitamin a vitaminos formulának köszönhetően hatékony védelmet nyújt az ínynek és fogaknak.  A Vademecum Laboratóriumai által kifejlesztett, magas teljesítményű fogkrémek egyedülálló ProVitamin komplexet tartalmaznak, amelyek nemcsak védenek a fogszuvasodás ellen, hanem táplálják a fogínyt, erősebbé és egészségesebbé téve a fogakat. A vitaminok a fogínyen keresztül szívódnak fel és a fogíny lágy szövetének köszönhetően könnyebben eljutnak felhasználási helyükre. Mivel a vitaminok fogmosás közben a habzó formulából kerülnek be a fogínybe, így közvetlenül ott hatnak, ahol szükség van rájuk. Immár három változatban kapható:

Tovább

Viva Glam – The Original

Szerző: Zsolesz / / 2013-09-30

A M·A·C VIVA GLAM rúzsok és szájfények bevételének száz százaléka az AIDS ellen küzdő szervezetekhez kerül a világ több mint 57 országában. Mostanáig a cég csaknem 300 millió dollárral segítette ezeket a szervezeteket. A M·A·C (Make-up Art Cosmetics) professzionális sminktermékeket forgalmazó céget 1984-ben alapították Kanadában és az Estée Lauder vállalatcsoporthoz tartozik. A márka népszerűsége szájhagyomány útján terjedt a szakmabeliek - sminkesek, modelek, fotósok, újságírók – körében és mára világszerte már 79 országban vásárolhatjuk meg a termékeit. A M·A·C AIDS-alapítványt, mely a M·A·C Cosmetics szíve és lelke, 1994 óta segíti a HIV-vel vagy AIDS-szel együtt élő férfiakat, nőket és gyerekeket. Idén az eredeti Viva Glam lány visszatér. Csodás, sikkes és rendkívül figyelemfelkeltő. A dinamikus RuPaul, a Viva Glam első arca ’94-ből most visszatér vonzó, szexi burgundi vörös rúzsával és egy új szájfénnyel. 

Tovább

Ne várd a májust

Szerző: Zsolesz / / 2013-09-20

Bár még a déli órák némi nyári meleget tartogattak számunkra, véglegesen és visszavonhatatlanul eljött az ősz. Az igazi divatőrültek persze örülnek ennek, hiszen ha eltesszük a nyári ruhákat és a könnyű szandálokat, valahogy sokkal változatosabban, ötletesebben leszünk kénytelenek öltözködni. Egyrészt a reggel-esti és a napközbeni hőmérséklet között jelentős a különbség és a programjaink is szerteágazóbbak lesznek, több a hivatalos kötelezettség, és bizony gyakrabban kerül sor arra is, hogy a reggeli szettet átalakítsuk a délutáni, vagy esti teendőknek megfelelően. A néhány nappal ezelőtt rendezett Őszi divatkóstolón, a belvárosi Marianna Boutique-ban sok hasznos tanácsot kaphattak a látogatók, betekinthettek a divatszakemberek kulisszatitkaiba. Megtudhatták például, hogy a néhány éve terjedő „sötétkék az új fekete” című tételt felülírni látszik az idei ősz.

Tovább

Rita Ora a Rimmelnél!

Szerző: Zsolesz / / 2013-09-16

London – 2013, szeptember 12.: a Coty bejelenette a 2014-es év egyik legizgalmasabb együttműködését: a Rimmel London egy új, jövendőbeli termékkollekciója bevezetéséhez a mai zenevilág legsikeresebb művészét, Rita Orát kérte fel partnerének. Az énekesnő egyedülálló, sokak által kedvelt, igazi brit stílusa hitelesen képviseli a kozmetikai márka ellenállhatatlan, színpompás, “ezt meg kell szerezned!” termékkollekcióját. Rita Ora figyelemfelkeltő megjelenése és személyisége mágnesként vonzza a média figyelmét, így tökéletes partner a Rimmel London számára, hogy együtt alkossanak meg a 2014-es szezonban egy ütős színekben pompázó rúzs és körömlakk kollekciót.

Tovább