Stílusos hajápolás
A nyitóképen látható Redken múzsa a stílusikon Sky Ferrera énekesnő, aki az interneten keresztül tett szert világhírnévre.
A márka története az 50-es évekig nyúlik vissza: a fiatal színésznőnek, Paula Kentnek a szőkített, feltupírozott frizurák folytonos szenvedést jelentettek az 50’-es években vékonyszálú haja és érzékeny bőre miatt. A hajápolási termékek időről időre allergiás reakciókat váltottak ki nála. Paula Kent fodrászával, Jheri Reddinggel, aki egyben kozmetikai kémikus, megalapította a REDKEN márkát (a név kettőjük vezetéknevének első három betűjéből áll össze).
Három terméket hoztak létre három alapvető szabály alapján:
• Enyhén savas pH (A 4.5 és 5.5 közötti pH érték biztosítja a haj és bőr természetes pH egyensúlyát).
• A hozzáadott protein tartalom segít kipótolni a hajszálak sérüléseit.
• Kizárólag fodrász szakemberek ajánlásával fejlesztett termékek.
1967-ben Paula találkozott Vidal Sassoon-nal és felismerte tehetségét, majd felajánlotta, hogy csatlakozzon egy számos fodrász oktatását célzó turnéhoz az Egyesül Államokban. A turné 27.000 fodrászt érintett és forradalmasította az iparágat. A 60’-as évektől kezdve a REDKEN a szakemberek képzésére fektette a hangsúlyt. Napjainkban a REDKEN továbbra is növekszik. Jelenleg piacvezető az Egyesült Államokban, több, mint 60 szabadalommal rendelkezik és világszerte keresett és népszerű fodrászati márka. Megerősítette pozícióját a divat világában, és elválaszthatatlan részévé vált a Milánóban, New Yorkban, Londonban és Párizsban tartott Fashion Weeks-nek.
A Redken széleskörű hajápolói palettája mellett hasonlóan sokrétű és innovatív, számokkal jelölt – akár new york utcái! – hajformázó terméket kínál.