s.Oliver So Pure

SO PURE: SKANDINÁV ÉLETÉRZÉS LETISZTULT ILLATOKBAN

Rúzs & Más / 2017-08-25

Gyengéd, makulátlan, hiteles, egyszóval „hygge” – ilyen az s.Oliver SO PURE illata. A skandináv életérzést közvetítő női és férfi illat 2017. augusztus végétől kapható. Az s.Oliver SO PURE Women és az s.Oliver SO PURE Men kellemesen körülhízelgő illata tökéletes útitárs a mindennapokban. Könnyedséget sugároz, és a lényegre összpontosít: hogy jól érezzük magunk a bőrünkben, és hogy élvezzük a színtiszta életet.

Pure Life – Pure You

Egyre többen hódolunk a no filter, no make-up trendjének – szűrő nélkül, kendőzetlenül. A „többet adunk a látszatra, mint a lényegre” már a múlté. Mert vágyunk a hamisítatlanra, a természetesre, hitelesre. A valódi barátokra és a megjátszatlan boldogságra. Mert a kevesebb gyakran több! Az s.Oliver SO PURE új illatai segítenek kihangsúlyozni a saját személyiségünket. A hygge életérzés jegyében fogantak, hiszen a lényegesre való ráeszmélés, a meghitt biztonságra és a kedélyes társaságra való igény része a személyes boldogságnak.
Az s.Oliver SO PURE Women illata gyengéden olvad össze a bőr illatával és gondoskodik a jó közérzetről – ehhez segítenek hozzá a fejillatban a pezsdítő citrus-jegyek, amelyekhez a zöld borostyán és az alma gyümölcsös frissessége társul. Az élénk akkordokat a lágy kasmírfába ágyazott virágszirom felhangok egészítik ki. Meleg ambroxánt és a fás felhangokat sejtető alap kerekíti le a bársonyos illatot.

s.Oliver So Pure

Vonzóan kellemes az s.Oliver SO PURE Men illata is. Már a fejillatban harmonikus illatélmény fogad, a bergamott, a ropogós zöld alma, és az ízes kardamom frissessége. A szívillatban friss virágos jegyek ötvöződnek az aromás levendulával, amelyet kicsengésében melegen beborít a fás felhangú ámbra.

s.Oliver So Pure
A skandináv dizájn ismertetőjele az egyszerűség és a funkcionalitás. Ez a trend az s.Oliver számos divattermék kollekcióján is felismerhető. Ez a visszafogott esztétika jelenik meg az s.Oliver SO PURE flakonjainak minimalista stílusában, amelyet két divatszín, a rózsaszín és a mélykék árnyalatai is hangsúlyoznak.

A termékbevezetés körüli kommunikáció keretében az s.Oliver meghívja az illatvilág influencereit egy olyan utazásra, amely során azok megörökíthetik és megoszthatják legszebb hygge pillanataikat. Olyan helyek felkutatása a cél, ahol a véleményvezérek menedéket lelhetnek a mindennapok elől, ahol lelassulhatnak, olyan helyeket, amelyek hozzásegítik őket személyes boldogságukhoz. Ugyancsak a figyelemfelkeltést szolgálja a terjedelmes cross-media kampány, amely kiterjed többek között a digitális, a nyomtatott és a közösségi média és a tévé területére.
Nőknek
Eau de Parfum     30 ml     6 825,-
Eau de Toilette     30 ml     5 325,-
Eau de Toilette     50 ml     8 025,-
Shower Gel          150 ml     3 225,-
Testápoló             150 ml     3 225,-
Deodorant Natural Spray     75 ml     3 525,-

Férfiaknak
Eau de Toilette     30 ml     5 325,-
Eau de Toilette     50 ml     8 025,-
After Shave           50 ml     5 985,-
Shower Gel & Sampon     150 ml     3 225,-
Dezodor Spray     150 ml     3 525,-

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Kapcsolódó bejegyzések