Post Image

A MELLRÁKKAL KÜZDŐK PARÓKÁHOZ JUTÁSÁT TÁMOGATHATJUK PANTENE PRO-V TERMÉKEK MEGVÁSÁRLÁSÁVAL

Rúzs & Más / 2024-02-29

A haj a nő éke, módot ad az önkifejezésre és erősíti önbizalmukat, ami az élet minden területére kihat. A kemoterápiás kezelés mellékhatásaként kihulló haj lelkileg is nagy terhet ró a mellrákkal küzdő nőkre, csorbítva saját nőiességükbe vetett hitüket.

A Procter & Gamble vállalat Pantene Pro-V márkája ezért újra elindítja #ErősÉsGyönyörű kampányát az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület támogatására. Közös céljuk kiemelni a korai felismerés fontosságát, továbbá ráirányítani a társadalom figyelmét az emlőrákkal kapcsolatos tudnivalókra. Az egy hónapos kampány során a márka a Rossmann üzletláncon keresztül minden eladott Pantene Pro-V termék után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását, így erősítve a nők önbizalmát ebben a nehéz helyzetben.

 Minden nyolcadik…

Magyarországon az emlőrák minden nyolcadik-kilencedik nőt érint élete valamelyik szakaszában. A rendszeres önellenőrzés, a szűrővizsgálatokon történő részvétel jelentősen növeli a betegséggel való sikeres megküzdés esélyét. Elszomorító adat, hogy több mint nyolcezer új emlődaganatot regisztrálnak hazánkban évente. A lesújtó diagnózistól hosszú út vezet a tünetmentes állapot eléréséig, ami fizikailag és lelkileg egyaránt rendkívül megterhelő az érintettek számára. A kemoterápiás kezelések számos kellemetlen mellékhatással járnak, amelyek közül a nők számára talán az egyik legmegrázóbb élmény a hajuk elvesztése. Bajkó Barbara is megharcolt a betegséggel 28 éves korában, amelyet az Élet Dió után elnevezésű blogján dokumentált azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a szűrés és az önvizsgálat fontosságára és eloszlassa azt a tévhitet, hogy a mellrák csak az idősebb nőket fenyegeti.

pantene, pro-v, mellrak, tamogatas, egeszseg hidja, procter, sampon, paroka, ruzs es mas

„Miután megtudtam, hogy ki fog hullani a hajam, volt bennem egy félelem, ezért azonnal keresni kezdtem a megfelelő parókát. Nem tudtam hogyan fogom viselni, ha majd a kopasz tükörképem néz vissza rám. Jó érzés volt tudni, hogy a parókám ott van, és ha szükségem van rá, elővehetem. Éppen ezért érzem fontosnak az Erős és Gyönyörű kampány által képviselt célokat.” – mondta.

Segíts te is!

A Pantene Pro-V egyik küldetése, hogy minden nő erőt meríthessen és magabiztosságot sugározhasson hajkoronája által. A most életre hívott kampány azon nőket támogatja, akik életük egyik legnagyobb harcát vívják, és az így kapott segítség hozzájárulhat önbizalmuk újraépítéséhez. Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület missziója egybecseng a márka által képviseltekkel, hiszen amellett, hogy felhívja a társadalom figyelmét a betegségre, és igyekszik eloszlatni a tévhiteket az emlőrákkal kapcsolatban, támogató közeget is nyújt az érintettek számára. Sokrétű tevékenységük során segítenek fellépni a megfelelő kezelés minőségéért, támogatást nyújtanak másodvélemény beszerzésében vagy segítenek parókához jutni a hajuk elvesztésétől lelkileg megviselt hölgyeknek.

Nagyon fontos eleme a gyógyulásnak, hogy a megpróbáltatások ellenére a betegek önmagukba vetett hite erős legyen. Mégis, rendkívül nehéz ilyen körülmények között újra felépíteni a nők sok szempontból megtépázott önbizalmát. Ennek egyik eszköze lehet egy csinos paróka is.” – monda Tóth Krisztina, az Egyesület alelnöke.

A minőségi paróka beszerzése nem olcsó, amit a betegség során felmerülő egyéb költségek mellett nem mindenki engedhet meg magának. Ebben nyújt segítséget a P&G Pantene Pro-V márkájának Erős és Gyönyörű kampánya, amely 2024. február 26 – április 5 között a Rossmann üzlethálózatán keresztül a márka minden eladott terméke után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását.

További információk a kampányról a www.everydayme.hu/pantene oldalon olvashatóak.

Procter & Gamble vállalatról

A Procter & Gamble (P&G) a fogyasztóknak világszerte az egyik legerősebb márkaportfóliót kínálja, amelynek olyan kiváló minőségű, vezető márkák a tagjai, mint az Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Aussie®, Blend-a-Dent®, Braun®, Flexagil®, Femibion®, Gillette®, Head&Shoulders®, Herbal Essence®, Jar®, Lenor®, Mr. Proper®, Nasivin®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Secret®, Swiffer®, Tampax® és Wick®. A P&G világszerte 70 országban működik. A P&G-vel és márkáival kapcsolatban további információk a https://hu.pg.com/ oldalon találhatóak.

 

Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesületről

Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen 2002 óta szervezi a figyelemfelkeltő rózsaszín Lánchídi sétákat azzal a céllal, hogy felhívja a társadalom figyelmét a betegségre.

A 2016-ban megújult Összefogás célja ugyanaz maradt, mint kezdetekor, de tevékenységei kibővültek. A 23 kisebb és nagyobb partnerből álló Összefogás azon dolgozik, hogy Magyarországon minél többet tudjanak a nők az emlőrák betegségről, a korai felismerés létfontosságú szerepéről, és a korai felismerés életkor és rizikófaktorok szerinti módjáról. Felvilágosító beszélgetéseken vesznek részt és hiánypótló kiadványokat készítenek, továbbá támogató közeget biztosítanak a hozzájuk forduló érintetteknek a betegséggel való fellépés minden szakaszában.

Források:

Nemzeti Rákregiszter – onkol.hu

Egészség Hídja Összefogás (egeszseghid.hu)

Kapcsolódó bejegyzések