Gyors és hatékony: vibrációs tréning
Akár meleg van, akár nincs, jócskán benne vagyunk a tavaszban azaz ha szeretnénk hozni a legjobb bikini-formánkat itt az ideje, hogy ledolgozzuk a feleelget. És ami mindezt rövidtávon, rövid edzésekkel elősegíti: Vibrációs tréning! A vibrációs tréning mindösszesen 20 percig tart, mely alatt nem csak az alakformálásért, de az egészségért és az immunerősítésért is rendesen megdolgoznak ennek a sportnak a kedvelői.
TovábbBőrfeszesítő biolifting
Melyik nő ne vágyna feszes, üde arcbőrre, akkor is, ha már nem a húszas éveit tapossa? A kozmetika és a kozmetikai orvoslás számtalan alternatívát kínál, de a kezelések sokszor nem a várt eredményt hozzák. Milyen kezeléssel érhetünk el természetes, mégis tartós eredményt? Az olasz szépségápolás egy kíméletes megoldást kínál, a GUNA Bioliftinget (a név egy szanszkrit kifejezést takar, mely életenergiát jelent). A legtöbben félnek belevágni egy komolyabb beavatkozásba, esetleg kés alá feküdni, mert attól tartanak, hogy az eredmény nem olyan lesz, amilyennek várják: vagy nem simul ki kellőképpen a bőr, vagy pedig olyan feszes lesz, hogy eltűnik az összes természetes vonás, a mimika. A Guna biolifting a sebészkésnél jóval kíméletesebb megoldás. TovábbFürödjünk szupergyümölcsökben!
Semmi sem olyan természetesen nyugtató hatású, mint a víz. A csörgedező hangok kisimítják az idegeket, és segítenek levezetni a stresszt. A tusolás ideje alatt ez a pozitív hatás még fokozottabban jelentkezik: a tusoló gyengéden masszírozza a bőrt, és pezsdítően hat érzékelő sejtjeinkre, ez pedig boldogsághormonok termelődését eredményezi. „A tusolás több mint a testünk tisztává varázsolása. A nők igen nagyra értékelik a tusolással töltött időt, mivel ez a zavartalan kikapcsolódás prceit jelenti számukra." – mondja Dr. Corinna zu Putlitz, a hamburgi Beiersdorf AG kutatás-fejlesztési osztályának vezetője. „Ez az oka annak, amiért szakértelmünket a varázslatos illatok és a kényeztető összetevők felkutatatására fordítjuk, s a bőrápolás terén szerzett tapasztalatunkkal kiegészítve új tusfürdőket fejlesztünk ki." TovábbMindent a cellulitról
A jó idő közeledtével érdemes időben nekikezdeni testünk formába hozásának, hiszen az eredmények nem jelentkeznek napról-napra. A túlsúly mellett a leggyakoribb problémát a cellulit jelenti: becslések szerint a nők 80%-ánál jelentkezik a cellulit. Nemcsak túlsúlyosaknál, és nem csupán a combon.
Sokan tudják, hogy a narancsbőr megjelenését a kollagénrostok közé benyomuló zsírsejtek okozzák: a kötőszöveti rostok körülhálózzák őket, így kemény csomókká alakulnak. Ezek a csomók teszik a bőr felületét a narancshéjhoz hasonlóan göbössé, egyenetlenné. Arról viszont kevesebb szó esik, hogy a combon, fenéken, hastájékon és felkaron jelentkező cellulitnak különféle típusait tartják számon, ezek pedig a rostos-, vizes-, zsíros- és vegyes cellulit. A különbségek a kialakulás eltérő okaiból adódnak, mivel a zsírraktározásnak különböző tényezői lehetnek.
Női titok
A Women’ Secret egy világszerte ismert női fehérnemű márka, mely kifinomult ízlésvilágával és kiemelkedő minőségével nyerte el a nők tetszését - jelenleg 44 országban 430 márkaüzlettel dicsekedhet. Célközönsége a fiatal, talpraesett, független, természetes nő, aki nyitott a világra. A cég 1992-bennyitotta meg első exkluzív üzletét, sikere azóta töretlen. A márka ismert újító, meglepő ötleteiről, termékei - így illatai is - nagy népszerűségnek örvendenek. A Women’ Secret W’eau 3 illatban került az üzletek polcaira: Garden, Sea, Sunset. Könnyed, különleges illatok, melyek érzékiséget és intimitást sugároznak, emellett teljes összhangban állnak a Women’ Secret világával, lendületével és természetességével. A W’eau Garden, Sunset és Sea közös vonása a kifinomultság. TovábbCalvin Klein Sheer Beauty – backstage fotókkal
Calvin Klein bemutatja az új szépséget: vibráló és nőies és árad belőle a magabiztosság. Szépsége természetes és belülről fakadó. Fiatal, mégis kifinomult, jól érzi magát a bőrében. Calvin Klein Sheer Beauty. Tiszta, érzéki, magabiztos. Calvin Klein friss gyümölcsös virágos Sheer Beauty parfümje gyöngyöző és gondtalan, teli tiszta és szexi magabiztossággal. Megidézi a bőr érzékiségét, gyengédségét, ragyogó virágosságával és életteli melegségével. Fejillatában barack, piros bogyós gyümölcsök, bergamott lüktet. Az illat vibráló, pezsdítő barackos jeggyel nyílik, azonnal magához ragadja a főszerepet. Szívillata liliommal, jázminnal, bazsarózsával csábító, játékos, virágos. Alapjegyében magával ragadó pézsma, szantálfa, vanília virág lelhető fel. A nőies jegyek alól bőrszerű pézsma és krémes fás alkotók bontakoznak ki, megteremtve az illat magabiztos kicsengését.
TovábbÚj Swarovski kollekció
Az új ambíciózus és modern 2012-es tavaszi-nyári férfi kollekcióról a következőket nyilatkozta a tervező:
„Az első ékszerek sikerét követően biztosítani akartam, hogy ez az új kollekció modern, merész tervezését tekintve szerves folytatása legyen a már bevezetett vonalaknak. Az „N the Skull” motívum erős szimbolizmusát használva kortárs rock stílusra koncentráltam, egy csepp fekete humorral fűszerezve. Valamennyi új darab vonalvezetése kimondottan férfias” magyarázza Nathalie Colin, a cég kreatív igazgatója.
A „Revolution” téma sokféle felületet egyesít, melyeket elegáns fazettás kristályok, cégünk jelképei díszítenek. A stílusos, visszafogott függő új értelmezést ad a csavaranyának, mint jól ismert szimbólumnak. A csiszolt vagy polírozott acélon függő elegáns Crystal Satin fazettás kristályt finoman kiemeli a négyszögletes szemekből álló lánc. Tovább
Boldog születésnapot, Astor!
Egy kozmetikai márka nem öregszik, sőt jót tesz neki a kor! A 60 éves Astor-ról nyugodtan elmondhatjuk, hogy a legszebb korban van, hiszen 6 évtized tapasztalatával a háta mögött a legkorszerűbb szépítőszereket gyártja és forgalmazza a világ egyik legszebb modelljének, Heidi Klum-nak a seítségével. A jubileum alkalmából érdemes feleleveníteni a szépséges márka történetét -íme:
Az ASTOR márka a híres Astor családról kapta a nevét, melynek neves képviselője, John Jacob Astor a németországi Walldorf-ban született 1763-ban. John Jacob Astor kivándorolt az Egyesült Államokba, ahol a szőrme- és selyemkereskedelemben, valamint a new york-i ingatlanpiacon hatalmas sikereket ért el. Az 1800-as évek végén William Waldorf visszaköltöztette az Astor családot Európába. Angliában telepedtek le, és ezzel megalapították az Astor család híres angliai ágát.