Megújult az ikonikus hidratáló
Az USA legtöbbet eladott hidratálója, a Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion-je megújult: 8 hét alatt 54%-kal erősíti a bőr védőrétegét, híresen selymes állaga azonban nem változott. A bőr nedvességtartalmát megkétszerezve biztosít kellemes, hidratált érzést egész napra, egyetlen plusz csepp olaj nélkül. Ha az elmúlt 10 évben eladott DDML üvegek számát centiméterben fejezzük ki, egy annak megfelelő hosszúságú szalag 2,08-szor érné körbe a földet. Az elmúlt 10 év során eladott DDML üvegekkel 8,1-szer lehetne megtölteni az Eiffel tornyot. 2012-ben 4,87 másodpercenként vett valaki egy DDML-t a világ valamely pontján. Mindebből logikusan következik a kérdés: miért volt szükség egy olyan termék megváltoztatására, amiért emberek milliói rajonganak? “A világ megváltozott. A bőrápolási technológiák megváltoztak. Így mi is megváltoztunk” – fogalmaz Janet Pardo, a Clinique nemzetközi termékfejlesztési részlegének rangidős alelnöke.
Tovább