Mini Million

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-21

A Million páros rajongóinak Paco Rabanne újratervezte a klasszikusokat, így gyűjtői darabokká emelte őket. A Lady Million elkötelezett híveként nagy örömmel fogadtam a gyönyörű kis utántöltős üvegcsét, mivel a nagy parfümöt súlya miatt nem szívesen hurcolásztam magammal. A 1 Million és a Lady Million most egy utazó méretű kiszereléssel jelent meg: a 10ml-s kis üvegeket bárhova magaddal vihetjük. Az aranytömb és az ikonikus gyémánt egy aranylánccal kulcstartónk vagy akár a táskánk legszebb dísze is lehet. Mint igazi ékkövek, mindkét miniatűr és utántöltője fekete básonnyal bélelet arany dobozban kapható. A galmúros kiegészítők valamelyike tökéletes ajándék az illatok használóinak de azoknak is, akik még nem próbálták a márka magnetikus, érzéki illat-kompozícióit.

Tovább

Nagyobb tisztaság – kisebb széndioxid-lábnyom

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-18

Egy átlagos háztartásban megannyi tisztítandó felület van, melyekre általában mind külön-külön jól bevált tisztítószereket használunk. A szekrényben sorakozó tisztítószereink számát csökkenthetjük a Clin Multi-shine használatával, mely ragyogó tisztaságot kínál több mint húszféle felületen. A Clin Multi-shine sokféle felület tisztítására alkalmazható, mellyel időt és erőfeszítést takaríthatunk meg. A csaptelep, a konyhapult, a mosogató, a konyhaszekrény, a hűtőszekrény, kő, kerámia, inox, rozsdamentes acél, réz, króm, porcelán felületeire ugyanúgy alkalmazható, mint a fürdőszobai csempe, tükör, üvegasztal, ablakpárkány, virágcserép, fából és bőrből készült bútorok, dekorációs kellékek felületeire.

Tovább

Lush sztori

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-17

A Lush friss kozmetikumai 1995 májusában jelentek meg a piacon, de a cég története ennél jóval messzebbre nyúlik vissza. A mai kreatív csapat már több mint húsz éve dolgozik együtt. Hajápoló termékeket fejlesztettek természetes anyagokból, s ezek a készítmények rendkívül sikeresek lettek a Body Shopnál. Később Cosmetics to Go néven létrehozták saját, forradalmian újszerű kozmetikai cégüket az Egyesült Királyságban, majd mindent újrakezdtek immár a LUSH keretein belül. A Lush otthona Dél-Angliában, a tengerparton van, a Dorset megyében található Poole városában, a High Street 29-es szám alatt. Innen nőtt ez a cég azzá a nemzetközi hálózattá, amelyet ma annyian ismernek és szeretnek. Sikerült mind a mai napig barátságosnak és közvetlennek maradnia, a friss termékek még mindig kézi munkával készülnek, csak éppen ma már több gyárban szerte a világon.

Tovább

Amerikai körömdivat

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-16

Az ANNY - Amenrican Nail Fashion New York – maga az amerikai életstílus egyetlen ecsetvonással. Az Anny körömlakkok sikerének titka, hogy a kollekció a nemzetközi trendeknek megfelelően kerül összeállításra. Az ANNY kollekciók a celebek, divatikononok által hordott legdivatosabb árnyalatokat kombinálják az amerikai divatfővárosokban – L.A., Miami és New York - legnépszerűbb színekkel. Az ANNY ennek megfelelően páratlan termékválasztékkal rendelkezik: az elbűvölő vörös árnyalatoktóL a pikáns narancson keresztül a zöld legstílusosabb, legdivatosabb árnyalatáig minden szín szerepel a kínálatban. Ráadásul a színpaletta ugyanúgy magában foglalja a klasszikus színeket, például a vörös és a rózsaszín egyes árnyalatait. Az alap termékvonal részét képezik az optimális körömápoláshoz szükséges legfontosabb termékek, mint az alap- és fedőlakk vagy a körömerősítő.

Tovább

Az ösztön nyomában

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-15

Az Avon az ösztöneink követésére szólít fel új, átütő illatával. A virágos-gyümölcsös-fás illat arca napjaink egyik legvonzóbb amerikai színésznője, a hihetetlenül szexi Megan Fox, aki tökéletesen megtestesíti mindazt, amit az új illat képvisel. Az Instinct a ragyogó csillaggyümölcs, az egzotikus kamélia és az érzéki szantálfa elegyével ébreszti fel ösztöneinket. A parfüm inspirációját a szexi, erős nő adta, akinek a tekintetéből, a járásából, a beszédéből is sugárzik a magabiztosság. Ezzel párosul egy ősi, ösztönös vágy, amit nem tud és nem is akar leplezni. A márka egy-egy kiemelkedő illatának megalkotásakor a világ legkiválóbb parfümőreivel dolgozik együtt, akik számos prémium parfümháznak készítenek illatokat. Ez alkalommal a világ egyik elsőszámú parfümőrének segítségével alkotta meg ezt a csodás, túlfűtött illatot.

Tovább

Elbűvölő természet

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-14

Docteur Renaud a kozmetológiában és szépségápolásban szerzett tapasztalatát és szaktudását 1947 óta arra használja, hogy megszépüljünk a ragyogó, hatékony és természetes kezeléseinek köszönhetően. A márka a mai napig hűen képviseli alapítója elképzeléseit, aki hitt abban, hogy a bőr visszatükrözi a test és a lélek állapotát. Professzionális minőségű termékeket és szépség kezeléseket ajánl elérhető áron. A szellemisége magával ragadó. S hogy mi a Docteur Renaud titka? Felségesen finom, energetizáló, vidám színű, selymes textúrájú termékek, amelyeket élvezet használni! Egy márka,  amely jókedvre és magabiztosságra inspirál. A Happy Cosmétologie®, egyedi szépség koncepció - a Docteur Renaud a természet szívéből meríti aktív hatóanyagait, amelyek egyaránt hatnak az érzékekre és az arcbőr különböző speciális igényeire.

Tovább

Teresa Palmer az Amway-nél

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-14

A kizárólag az Amway által forgalmazott Artistry együttműködési megállapodást kötött Teresa Palmerrel. Az ausztrál színésznő három éven át globális nagykövetként képviseli a presztízs bőrápolási és kozmetikai termékekből álló márkát. Teresa kortalan szépsége, erőteljes és bájos karaktere jól illeszkedik az Artistry márka filozófiájához. A szépséges filmsztár nemrégiben Nicholas Hoult és John Malkovich oldalán főszerepet kapott az „Eleven testek” című romantikus zombi vígjátékban, valamint Liam Hemsworth-szel játszott a „Love and Honour” című romantikus filmdrámában. Az amerikai mozikban idén júniusban megjelenő „Wish You Where Here” című filmben a Joel Edgerton oldalán megformált karakterével elsöprő sikert aratott. Elegáns stílusának és kortalan szépségének köszönhetően Palmer már világszerte több magazin címoldalára került.

Tovább

Nyerő páros

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-09

A háziasszonyoknak új egyenletet kell megtanulnunk, ha lépést akarnak tartani a korral: Dosia+Vanish=Dosia Premium. A még ragyogóbb tisztaság érdekében ugyanis a már jól ismert mosószercsalád házasságra lépett a Vanish-sel, hogy új családot alapítsanak. A Dosia Premium továbbfejlesztett formulája a megszokott magas minőségű mosóport a Vanish folteltávolító erejével ötvözi, mely így még hatékonyabban lép fel a mindennapi szennyeződések és a makacsabb foltok ellen is. A Dosia Premiummal ráadásul a makulátlanul tiszta ruhák mellett a pénztárcánkat is kímélhetjük. Hogy valaki a gélell vagy porral mos szívesebben, ízlés dolga, éppen ezért a Dosia Premium, klasszikus mosópor és mosógél formájában is kapható kétféle típusban - fehér és színes ruhákra - valamint két-kétféle kiszerelésben, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbbet.

Tovább

Estée Lauder a mellrák ellen

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-08

Az Estée Lauder vállalat idén ismét megrendezi a nemzetközi mellrákellenes hónappá nyilvánított októberben tartott éves mellrákellenes kampányát. A 2013-as BCA (Breast Cancer Awareness) kampány, melynek mottója “Küzdjük le a mellrákot! Együtt erősebbek vagyunk”, a figyelemfelkeltésről a cselekvés fontosságára fekteti a hangsúlyt, hogy még közelebb kerüljünk a mellrák végleges eltörléséhez. A BCA kampány máig összesen több mint 48 millió $-t gyűjtött a nemzetközi mellrákkutatás támogatására, tájékoztatásra, és orvosi kezelések támogatására, mely célokra idén újabb 5 millió $-t kíván gyűjteni. 
Az Estée Lauder vállalat BCA kampánya, melyet a néhai Evelyn H. Lauder, a rózsaszín szalag egyik megalkotója és a The Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítója indított útjára, nemzetközi mozgalmat elindítva segítette milliónyi élet megmentését az elmúlt két évtized során.

Tovább

Tolna gyöngyszemei

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-07

Tengelic és Bikács remek úti cél azoknak, akik csak egyszerűen gyönyörű természeti környezetben szeretnének kirándulni, de azoknak is, akik történelmi műemlékek, kastélyok iránt érdeklődnek, vagy éppen a wellness hétvégék iránt rajonganak. Erdők, mezők, lankás dombok, gyönyörű természet, vadregényes tájak, hatalmas, szabadba csábító park, kirándulásra ösztönző környék, ahol jó sportolni, wellnesszelni, aktívan és passzívan időt tölteni, vagy egyszerűen csak kikapcsolódni, pihenni. Bikács és környéke kiváló lehetőséget kínál sétákra, gyalogtúrákra, kerékpáros kirándulásokra, lovas kocsikázásra, kedvelt program a téli hóesésben a lovas szán is.
Az 1930-ban Bikáccsal összeolvadt Kistápé egykoron uradalmi birtok volt, 1937-ig a Zichy család tulajdona.

Tovább