Isabeli a L’Oreal csapatban

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-07

A L’Oréal Paris-t egy újabb csodaszép szupermodell, az olasz származású brazil Isabeli Fontana képviseli. „Isabelit különleges karizmája és szépsége tette igazi divatikonná. Nem számít, hogy a kifutón vonul vagy távol van a reflektorfénytől, Isabeli mindig tud meglepetést okozni őszinte játékosságával és túláradó nagylelkűségével. Most ez az erős, különleges és lenyűgöző szupermodell csatlakozik a L’Oréal Paris nagyköveteinek csapatához”- nyilatkozta Cyrill Chapuy, L’Oréal Paris nemzetközi márkaelnöke. A Dél-Brazíliában született Isabeli Fontana-t 13 éves korában fedezték fel. Olyan híres modellversenyek döntőjében szerepelt, melyet Cindy Crawford és Gisele Bündchen is megnyert.

Tovább

A jó közérzet kulcsa

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-07

Az, hogy milyen illatot érzünk magunkon, jobban befolyásolja közérzetünket, mint gondolnánk! A frissesség érzése – különösen nyáron – és a megfelelő öltözet együtt jelentősen megnövelheti az önbizalmunkat, és pozitívan befolyásolhatja a nap kimenetelét is; derül ki a Lenor kutatásából, amelyben az amerikai pszichológus szakértő, dr. Rachel Herz az öltözködés és a magabiztosság összefüggéseire kereste a választ. A felmérés szerint a hölgyek választott öltözete nagyban befolyásolja önbizalmukat, de az is kiderült, hogy a magabiztossághoz nem elég szimplán a megfelelő viselet. A kutatás szerint a válaszadók közel kétharmada (60%) állítja, hogy a nap végére veszítenek komfortérzetükből, 55% szerint egyszerűen azért, mert a ruhájuk elveszíti reggeli frissességét. 

Tovább

Új esély a hajnak!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-06

A minap egy furcsa küldemény érkezett az irodámba a Kérastase-tól. Egy kis száraz kórót küldtek valamint egy vázát és egy rövid leírást, melynek alapján a virgács ágacskához hasonló száraz kórót vízbe kellett helyeznem és várnom a bekövetkező csodás újjáéledést. Ami azt illeti nem fogadtam volna nagy összegben arra, hogy a csontszáraz ágacska fel fog támadni - ez enyhén szólva is túlzásnak tűnt. Ám néhány óra múlva - láss csodát - telis-tele lett zöld levélkékkel! Több sem kellett, rávetettem magam az intenetre és kiderült, hogy a sivatagok eső utáni prompt kizöldülését okozó növényről van itt szó, mely akár 10 évig is túlél a tetszhalott, dehidratált állapotában (kattintson a lefotózott csodálatos átváltozásért!).

Tovább

Hidak bűvöletében

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-06

Ismét örömmel mutatunk be Olvasóinknak egy ifjú kézműves tehetséget, Kovács Ágnest és csodálatos, egyszerűen-nagyszerű táskáit, amelyekre minden táskarajongó felkapja a fejét. A tervező stílusa fiatal kora ellenére meglepően kiforrot. Az AGNESKOVACS leather design esztétikája a funkció által vezérelt formák friss egyszerűségében valósul meg. A táskák jellegzetes karakterét az egyedi kialakítási technika adja; minden esetben egyetlen lapból, hajlítások és hajtások váltakozásával készül el a varrással rögzített végső forma. A 2010-ben alapított márka Párizs és London mellett bemutatkozott már Európa több városában is. Kovács Ágnes új Pons kollekciójának megalkotásakor egyik kedvelt inspirációs forrásából, a hidakból merített ihletet. Bonyolult szerkezeti felépítésük és összekötő funkciójuk egyedi módon jelenik meg a táskákban.

Tovább

Nemcsak szép, okos is!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-03

Ha a hajszárítóknak szépségversenyt rendeznének, a dobogó legfelső fokán minden kétséget kizáróan a Philips Moisture Protect hajszárítója állna. Ám ez az álomhajszárító legalább olyan okos, mint amilyen szép: csúcstechnológiával védi a hajszálakat a kiszáradás ellen! Egy ilyen csúcstechnológiás hajszárítót használni hasonló érzés, mint a férfiaknak egy csúcskategóriás sportautót vezetni! A MoistureProtect termékcsalád egyedülálló szenzor technológiája megőrzi a haj természetes nedvességtartalmát, mégpedig egy infra érzékelő segítségével, mely másodpercenként 30-szor méri fel a haj állapotát és a haj igényeinek megfelelően szabályozza a hajszárító által kibocsátott levegő hőmérsékletét, védve a hajat a túlmelegedéstől. A tökéletes hőmérséklet-szabályozás segítségével megőrizhető a haj természetes nedvességtartalma.

Tovább

Gay is OK!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-03

Mit szólna, ha az Ön szerelme is illegális lenne? A Lush és az All Out szervezet világméretű kampányt indít az LMBT egyenjogúságért; a cél 250 000 font összegyűjtése, mely az aktivisták munkáját segíti majd világszerte. Kampányukat úgy időzítették, hogy egybeessen az 1969-es New York-i, történelmi jelentőségű Stonewall lázadás évfordulójával. Ez a lázadás jelentette az LMBT jogokért folyó küzdelem kezdetét. 2015. június 25. és július 5. között világszerte 825 Lush boltban teszik fel a kérdést a vásárlóknak: „Mit szólnál, ha a te szerelmed is illegális lenne?”, és arra bátorítják őket, hogy készítsenek szelfit a kampány adománygyűjtést szolgáló termékével – egy aranyszínű szappannal, mely a Lush Love nevű illatát árasztja –, hogy ily módon adják tudtára a világnak: #GayIsOK, vagyis a melegséggel nincs semmi baj.

Tovább

Milyen a jó napszemüveg?

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-02

Nem mindegy, milyen napszemüveget hordunk, hiszen az erős UV-sugárzás a szemet is veszélyeztetheti. "Az UV sugárzás káros hatásai az élet során összeadódnak, a károsodás pedig lassan, észrevétlenül jelenik meg, és végül színlátás vagy az éjszakai látás gyengülése formájában is jelentkezhet.  Ahol az UV-sugárzás visszaverődik (például víz mellett), ún. hóvakság alakulhat ki, amely igen fájdalmas, de általában 1-2 nap alatt magától gyógyul. Ráadásul, ha rendszeresen éri sugárzás a szemet, akkor egyéb szemfelszíni elváltozások is keletkezhetnek, például a kúszóhártya." tudtuk meg Dr. Tóth Esztertől, az Oxygen Medical szemészétől, kontaktológusától. 

Tovább

Gondtalan napozás

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-02

Nyáron több időt töltünk a szabadban és élvezzük a nap meleg, barnító sugarait. Azonban a kellemes pillanatok alatt sem feledkezhetünk meg a megfelelő bőrvédelemről: napozás előtt, közben és után mindig használjuk napozó termékeket. Attól függően, hogy bőrünk mely bőrtípusba tartozik, válasszunk ki a megfelelő készítményt. Mindenkinek, de különösen a gyermekek és az érzékeny bőrűek számára nagyon fontos az odafigyelés, mivel bőrük már rövid ideig tartó napon való tartózkodás után is könnyen hajlamos a leégésre és fényallergiára. Rendkívül intenzív, nagy fényvédő faktorú termék használatát igénylik. A Ziaja márka napozó kozmetikumai fotostabil UV szűrőket tartalmaznak és széles spektrumú védelmet nyújtanak az UVA/UVB sugárzás ellen. Alacsony, közepes és magas védelmet nyújtó termékek széles skáláját kínálják a napozni vágyóknak, igen kedvező árakon.

Tovább

Kors for Men

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-01

Michael Kors legújabb, férfiaknak készült illatát, a Michael Kors for Ment, a világlátott férfi ihlette. Az illat a tipikus Michael Kors férfinak készült, aki mindig mozgásban van, és jó érzékkel ötvözi a nagyvárosok kifinomult stílusát a nyers természetességgel. A Michael Kors for Men a bergamot friss, vidám illatával indít, melyet az energizáló akkord (a Canarium luzonicum fa gyantája), a kakukkfű, a feketebors, a koriander és a csillagánizs élénkítő fűszeressége jár át. A tömjén melegségét és a hasított bőr eleganciáját a zsálya aromás illata teszi egyedülállóvá. A modern, férfias illat karakterében a pacsuli, a szantál és más fák, illetve a pézsma alkotta tiszta esszencia földes érzékisége bontakozik ki. „Michael Kors mindig is megelőzte a korát, és ezt teszi az új illattal is”

Tovább

Sienna Miller a Vöslauer arca!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-01

„Aki fiatal akar maradni, annak korán kell kezdenie!” Az alábbi gondolat jegyében a fantasztikus színésznő, Sienna Miller képviseli majd a Vöslauert, Ausztria legkedveltebb ásványvizét, a következő két évben. A Vöslauer ásványvíz Bad Vöslauban ered, több mint 660 méter mélyről az alsó-ausztriai termálvíz régióból, mely Európában az egyik legmélyebb forrás. 15.000 év alatt mindenféle környezetkárosító hatástól védve értékes nyomelemekkel gazdagodott a forrásvíz, melynek különböző változatai közt mindenki megtalálja a kedvencét. „Életöröm, stílus, egyéniség és öntudat. Ezek a kritériumok szerepeltek az új kampányarcunk kiválasztásánál.”

Tovább