AZ IGAZI L’OCCITANE NŐ OLYAN, MINT OROSZLÁN SZONJA
Oroszlán Szonja már második éve a L’OCCITANE en Provence arca Magyarországon. Idén nyáron Provence-ba utazott, hogy találkozzon az
ikonikus dél-franciaországi márka alapítójával, és felfedezze ezt a mesés tájat, ami mára szinte egybeforrt a L’Occitane-nal.
Amikor 2015 őszén Oroszlán Szonját választották a márka szépségnagykövetének, tudták, hogy nála alkalmasabb személyt nem is találhattak volna, hiszen a művésznő is a természetes szépség híve. Szonja hosszú évek óta használja már a L’Occitane termékeket, így örömmel vállalta a felkérést. Az együttműködés idén is folytatódott, mégpedig Provence-ban, a lehető legautentikusabb környezetben. Pontosan 40 évvel ezelőtt ugyanis itt született meg a L’Occitane.
Szonja arról beszél, hogy mit jelent számára a felkérés:
[youtube id=”KyCHlKAPXJs”]
Az 1976-ban Provence-ban alapított L’Occitane természetes alapanyagokból készült szépségápolási termékeket gyárt. A natúrkozmetikumok összetevőit elsősorban Provence-ból, illetve főleg a mediterrán régióból szerzi be, és saját laboratóriumában fejleszti az új kényeztető és hatékony formuláit. A L’Occitane megfigyeli, kutatja és felhasználja a növények kivételes tulajdonságait. Minden egyes innováció középpontjában
egy virág, egy gyümölcs vagy egy fa áll. A L’Occitane számára a természet szépsége jelent mindent. Ezt az értéket közösen vallja Oroszlán Szonjával, akit azonnal elvarázsolt Provence környezete, a L’Occitane világa:
[youtube id=”jdsr4fro2b4″]
A 23 éves Olivier Baussan 40 évvel ezelőtt egy egyszerű lepárlóval és a növények szeretetével indította útjára a L’Occitane-t. Mára több mint 2000 L’Occitane üzlet van szerte a világon, ebből hét található Magyarországon.
Június végén 12 fős magyar stáb utazott Provence-ba, hogy elkészítsék az idei kampányanyagokat. A fotókat Emmer László, a videóanyagokat Orosz Barbara és stábja készítette. A kisfilmből kiderül, milyen hangulatban telt a közös munka:
[youtube id=”jKrKuyPNPEI”]