ÖRDÖG NÓRA ÉS A HELIA-D MEGALKOTTA A NORA BEAUTY MÁRKÁT
A NORA BEAUTY születését a női szerepek, a mindennapi teendők és az időhiányból adódó kihívások inspirálták. A kollekcióval Ördög Nóra és a Helia-D azokat a 25 és 45 közötti, önmagukkal törődő nőket szeretné megszólítani, akik a túlzásoktól mentes, a napi teendők közepette is egyszerűen felhelyezhető, természetes hatású sminkre vágynak.
A sminkkollekció bevezetésére – nem véletlenül – épp a közkedvelt műsorvezető születésnapján került sor a Hotel Rum csodás panorámát nyújtó tetőbárjában. Az ízléses pasztell csomagoláson látható logo, a kecses őz Nórira enged asszociálni. A színeket és textúrákat kifinomultság, természetesség, a termékcsalád dizájnját elegancia jellemzi.
A több mint 20 féle sminktermékből álló kollekció, a NORA BEAUTY klasszikus alapsminkhez szükséges termékei (BB krém, kompaktpúder, korrektor, szempillaspirál, szemceruza, szemöldökceruza, szemhéjpúder, 3-in-1 pirosító-bronzosító-highligher, valamint színezett ajakápolók) a Helia-D közreműködésével, világszínvonalú olasz dekorkozmetikum-gyártókkal közösen készültek. A minőségi alapanyagok felhasználásával készült kozmetikumok az esztétikum mellett hidratáló, ápoló funkciót is betöltenek. A kollekció már megvásárolható online.
Nők megannyi szerepben
Ördög Nórát a mindennapok során kihívásként megjelenő szerepei inspirálták a kollekció megalkotására: „Édesanya, feleség, barátnő, vállalkozó, háziasszony, logisztikus… ezernyi szerep, amelynek nap mint nap meg kell felelnünk nőként. A hajtásban jellemzően saját fontossági sorrendünk legaljára kerülünk, így sokszor a sminkelésre sem jut idő, energia. Pedig minden nő megérdemli, hogy önmaga legjobb formájában ragyogjon a hétköznapokon is, erre szeretnénk esélyt adni a NORA BEAUTY kombinált, egyszerűen használható okostermékeivel. A NORA BEAUTY az egyszerű, túlzásoktól mentes, tiszta szépség szimbóluma – a smink, amelyet nem mások kedvéért viselünk, hanem csakis a saját örömünkre.”
Esztétikum és praktikum harmóniája
A termékek megalkotásakor a fő szempont az esztétikum mellett a praktikusság volt. „Olyan színekkel és összetételekkel dolgoztunk, amelyek leginkább kiemelik a szépséget, de ügyeltünk arra is, hogy egyszerre több célt is ki tudjanak szolgálni a kozmetikumok: ne csak a szépüléshez nyújtsanak hatékony segítséget, hanem hidratáló, ápoló funkciót is betöltsenek. A pirosító például bronzosítóval és higlighterrel kiegészülve ad egyedi, kompakt hatást, a szemceruza multifunkciós, a színezett ajakbalzsam pedig hidratálja is az ajkakat” – mondta el a termékfejlesztésről Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője.
Hazai termék, nemzetközi alapanyagok
Budaházy Péter szerint a magyar kozmetikai fejlesztés és gyártás nemzetközi viszonylatban is színvonalasnak mondható, a dekorkozmetikumok terén azonban van még hová fejlődni, így a NORA BEAUTY kollekció gyártásába külföldi szakértőket is bevontak. „Világszínvonalú termékeket akartunk létrehozni, ezért a legnevesebb gyárakkal közösen fejlesztettünk. Maga a gyártás egy olasz kisvárosban, Cremában zajlott, ahol a világ legjobb dekorkozmetikumai készülnek, a töltésre pedig a veszprémi Helia-D üzemeiben került sor” – mondta el a termékfejlesztésről az ügyvezető.
A termékek az állandó szortiment részét képezi majd, a cég azonban időről időre szezonális kiegészítő kozmetikumokkal és számos jövőbeli fejlesztéssel is tervezi bővíteni a kínálatot. A NORA BEAUTY kollekció szeptember 8-tól elérhető a www.norabeauty.com webshopban, a Helia-D tervei szerint azonban néhány hónapon belül országszerte is megvásárolhatók lesznek a kozmetikumok – a Rossmannal például már jelenleg is zajlanak a tárgyalások a belistázásról.