Post Image

MOSOGATNUNK ÚGYIS KELL, TEGYÜNK VELE JÓT IS!

Rúzs & Más / 2019-11-19

Nem tudom, Kedves Olvasóim, hogy vagytok ezzel, de ha két hasonló árkategóriájú termék közül az egyik megvásárlásával egy jó ügyet is támogathatok, akkor habozás nélkül azt választom. Ezeket a lehetőségeket kifejezetten keresem és azért is igyekszem kihasználni, mert mindig úgy érzem, nem teszek eleget rászoruló embertársaimért. Volt idő, hogy egy alapítványnak dolgoztam szabadidőmben, de mostanra gyakorlatilag a családomra sem jut elég idő, így a SOMAT és a PUR által szervezett gyűjtés megkönnyíti a dolgomat. Minden egyes megvásárolt termék egy egészséges étkezést jelent egy gyermeknek, ráadásul biztos lehetek abban, hogy a támogatásom valóban eljut oda, ahol szükség van rá, mivel erről az UNICEF gondoskodik majd.

Tudtátok, hogy az alacsony és közepes jövedelmű országokban 6 gyermek közül mindössze 1 részesül minimálisan elfogadható étrendben, és közel 50 millió gyermeket fenyeget az akut alultápláltság? Globális étkeztetési programjával, az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF azon dolgozik, hogy a rászoruló gyermekeknek, családoknak és közösségeknek hozzáférést biztosítson az egészséges és tápláló ételhez.

Minőségi ételek elérhetőségének javítása

A Henkel az első német fogyasztási cikkeket gyártó vállalat, amely az étkeztetés területén egy multinacionális adománygyűjtő kampányban együttműködik az UNICEF-fel: a Henkel Laundry & Home Care márkái, a Somat és a Pur összeálltak a szervezettel, hogy világszerte javítsák a gyermekek étrendjét a jobb és egészségesebb fejlődés érdekében. A partnerség része a márkák részvétele az #enjoytogether kezdeményezésben – társadalmi befolyásoló és partnerségi aktivitáson alapuló közös globális kommunikációs platform mindkét márka esetében.

Nuría Ribe, a Henkel International Marketing Laundry & Home Care vezetője elárulja kezdeményezésük nagyságrendjét:  „2019-ben a nemzetközi táplálkozási programmal közel 30 millió egészséges étkezéshez segítjük hozzá a gyermekeket és közösségeket.”

Az UNICEF Globális Élelmezési Programjának támogatása

„Jelentős előrelépések ellenére az alultápláltság és az éhezés továbbra is számtalan gyermek egészséges fejlődését akadályozza világszerte. Ezek a gyermekek sürgősen segítségre szorulnak. Mi az UNICEF-nél örülünk, hogy a Henkelben egy erős partnerre találtunk. Továbbra is együtt kívánunk dolgozni, hogy leküzdjük ezeket a nagy kihívásokat. A gyermekek nevében őszinte köszönetünket szeretnénk kifejezni támogatásukért” – mondta Christian Schneider, az UNICEF Németország ügyvezető igazgatója.

A Somat és a Pur is támogatja az UNICEF étkeztetéssel kapcsolatos munkáját, hozzájárulva az alultápláltságban szenvedő gyermekek gondozásához. Ez magában foglalja az egészségügyi intézményekben és közösségekben élő anyák és gondozók oktatását, az élelmiszerek vitaminokkal és ásványi anyagokkal való dúsítását, a szoptatás és a kiegészítő táplálkozás támogatását, valamint a súlyos akut alultápláltságú gyermekek kezelését.

Az „1 termék = 1 egészséges étkezéshez való hozzájárulás” elvét követve a márkák támogatásával a fogyasztók is aktívan részt vesznek, segítve a rászoruló gyermekeket és közösségeket.

Magyarországon a kezdeményezésben az összes Somat és Pur márkák termékei részt vesznek. A termék megvásárlásával hozzájárulunk az UNICEF Globális Élelmezési Programjához, amely segíti a gyermekek fejlődését, támogatva azokat, akiknek leginkább szükségük van rá. A Henkel 3 eurocent támogatást nyújt minden eladott Somat és Pur termék után 2019. december 31-ig. Az #enjoytogether kezdeményezés magyar nyelvű honlapja az alábbi linket elérhető: https://www.somat.hu/hu/home/enjoytogether.html

Kapcsolódó bejegyzések