MEGNYÍLT AZ ELSŐ HAZAI ZIAJA NEKED ÜZLET
Május 30-án, ünnepélyes keretek között megnyílt az első hazai Ziaja Neked-üzlet a Camponában, mely több mint 400 féle minőségi kozmetikumot kínál rendkívül megfizethető áron. Az ünnepélyes megnyitóra a Ziaja-cégcsoport tulajdonosa is ellátogatott.
A hazánkban immár 8 éve jelenlévő márka országos szinten elérhető a hipermarketekben, a drogériákban és webáruházakban. A Camponában megnyílt üzlet egyben a márka eddigi hazai történetének megkoronázása is: most először található meg egy helyen ekkora választék. Az eddigi kedvencek mellett a vásárlóknak is lehetőségük van újabbakat felfedezni.
A cég családi vállalkozásként indult, két gyógyszerész Aleksandra és Zenon Ziaja alapították a lengyelországi Gdanskban 1989-ben. A Ziaja házaspár növények és a természet iránti szenvedélye visszatükröződik a cég elkötelezettségében, hogy kimagaslóan jó minőségű termékeket és széles áruválasztékot kínáljanak megfizethető áron minden korosztály számára.
Gyógyszerészeti tapasztalatait felhasználva Ziaja úr olyan terméket szeretett volna létrehozni, amely kombinálja egy gyógyszer gyógyító hatását és egy hatékonyan bőrbarát ápolótermék tulajdonságait. Így született meg az első Ziaja-termék, az olívaolajas krém, amely még ma is a legnépszerűbb termékek között szerepel.
A Ziaja-márka innovatív, jó minőségű kozmetikumai a természetből válogatott alapanyagokból készülnek, egyesítve a modern technológiát és az olyan kiváló, hagyományos összetevőket, mint a növényi kivonatok és a vitaminok. Több mint 3000 aktív összetevőt használnak a termékek gyártása során.
Az egyes termékcsaládok között mindenki megtalálja az igényének leginkább megfelelő termékeket, melyek már a nevükben kommunikálják a bennük lévő fő összetevőt, ezzel is jelezve, mely bőrtípusra alkalmazható leghatékonyabban. A legnépszerűbbek közé tartoznak például az Olívaolaj-, a Kakaóvaj-, a Kókusz-, valamint a Kecsketej- és a Narancsvaj-termékcsaládok.
A már 28 éves múlttal rendelkező Ziaja-márka fejlesztői folyamatos, innovatív termékfejlesztések során állítják össze a választékot, melyben olyan hatóanyagok szerepelnek, mint a természetből nyert manukalevél-kivonat, aloe vera, argánolaj, avokadóolaj, gyümölcs, jázmin, kamilla, körömvirág, pitypang, rózsavaj, szőlőmagolaj, tengeri alga, uborka. Csupán minimális tartósítószer kerül hozzáadásra, ez az allergia kockázatát is csökkenti a termékek használata során. Az allergiatesztek a gdanski Orvosi Akadémia Bőrgyógyászati Klinikáján és külföldön zajlanak, bőrgyógyászatilag és allergológiailag szigorúan ellenőrzöttek. A Ziaja-termékeket nem tesztelik állatokon. A készítményeket úgy fejlesztették ki, hogy megfelelő PH-egyensúlyúak legyenek a bőr természetes védekezőképességének fenntarthatósága érdekében.
A design letisztultan esztétikus, az egyszerűség jellemzi, ezáltal azonnal felismerhető a polcokon. A márka sikerét jelzi, hogy 32 európai országban van jelen, de a többi kontinensen sem ismeretlen már a neve. Többek között Kolumbiában, Ecuadorban, Hongkongban, Japánban és az Egyesült Államokban is kaphatóak a termékek.
2016-ban nemzetközi szinten a legnagyobb mennyiségben eladott termékek az arcmaszkok voltak, a hazai piacon pedig a kecsketejes termékek teljesítettek a legjobban – ebben az évben összesen 69 millió Ziaja-termék készült a lengyel és a külföldi piacokra.
Az arcápolók mellett testápolók, hajápolók, napvédők és babaápolás valamint fogápolási termékek is szerepelnek a kínálatban.
2017-es nyár újdonsága, az innovatív kakaóvajas barnulást segítő spray, használatával gyorsabban érhető el a ragyogó barna bőr. Természetes kakaóvaj és e-vitamin tartalmának köszönhetően ápolja és megakadályozza a bőr túlzott vízvesztését.
A márka termékeit Magyarországon a Superio Kft. forgalmazza hipermarketekben, drogériákban és webáruházakban. A márka termékei a Ziaja Neked-üzlet mellett online is megvásárolhatóak a www.ziajashop.hu weboldalról.