A KENZO VARÁZSLATOS VILÁGA EGY ILLATBA SŰRÍTVE
A Kenzo művészeti vezetői, Carol Lim és Humberto Leon a divatról alkotott vízióit plántálta első, saját alkotású parfümjébe. A világ elképzelésük szerint élénk, spontán, meglepő, mulatságos, és színes… A világ, ami a szabadságot ünnepli, az önkifejezést, a sokféleséget és a kreativitást. Egy játékos és dinamikus illat… a KENZO igazi szellemiségével. Bemutatjuk a KENZO WORLD-öt.
A 2013-as őszi- téli kollekció során Carol és Humberto megalkották a KENZO világ ikonikus motívumát, a szemet. „ A mindent- látó szem a kollekció legfőbb motívuma, a harmadik szem, amely a felülről érkező spirituális védelmet sugározza” – magyarázták a tervezők. A KENZO kollekció egyik legegyszerűbben felismerhető divatikonja a SZEM, ami most az illatok világába kalauzol el minket. „ A szem egyszerre nőies és erőteljes” – Mondja Carol.
A megkapó üvegen láthatunk fekete gumit, pinket, aranyat és opálos színeket a „keverd és párosítsd” jegyében, ami a KENZO divatvilágának vezérfonala.
A „gummato- cap”-et, azaz a gumírozott kupakot az ikonikus KENZO Kalifornia táskák ihlették, a gyönyörű pink és arany részleteket a „The Eye” nevű ékszer kollekció, az üveg opálos, fagyos megjelenése pedig feltűnő vizuális megjelenést ad. Misztikus és szórakoztató bárhonnan is nézzük az üveget, a szem mindenhol felfedi önmagát, mindenhol látható.
A márka történetében először a KENZO WORLD elnevezés Braille írással szerepel a doboz tetején.
KENZO VILÁGÁNAK VIRÁGBOMBÁJA
A KENZO az új illat megalkotását egy különleges parfümőrre, számos sikerillat megálmodójára, Francis Kurkdijanra bízta. Olyan illatot teremtett, ami eltér a megszokottól. Új irányból közelített, bátran adagolta túl az összetevőket.
A KENZO WORLD egy erőteljes illathullámmal indít: hatalmas csokor virággal amely kirobbanóan édes illatot áraszt… Egy briliáns illat, sziporkázó kombináció, egy kirobbanó nektár, ami bódító illatával kellemesen csiklandozza az orrunkat. Valódi energialöket, ami pozitív hatással van a lélekre és körülöleli az auránkat. Mint egy álomszerű csokor, a bazsarózsa könnyedén olvad bele a piros bogyós gyümölcsökbe és az egyiptomi jázminba. Az ambroxán megbabonázza, és érzékiséggel ruházza fel az illatot.
EGY REBELLIS REKLÁM
Ha szokványos parfümreklámra számítunk, akkor rendesen meg fogunk lepődni a KENZO WORLD filmen, amiről garantáltan le sem tudjuk venni a szemünket! A reklámfilm alkotója Spike Jonze amerikai rendező, producer, forgatókönyvíró és színész, munkái között találunk különböző zenei videókat, reklámokat, filmeket és televíziós munkákat. A casting egy olyan sztárt igényelt, aki nemcsak, hogy tud táncolni (mániákusan és mesterien), de megtestesíti a tiszteletlen sikket és az egyediségét, ami a KENZO márka tulajdonságai is egyben. A Margaret Qualleyvel való találkozás után, aki színésznő és táncos is egyben, nem volt kérdés, hogy megtalálták a tökéletes főszereplőt, aki el tudja játszani az igényes szerepet. Margaret eleganciát sugároz, miközben az ördögi ritmusra mozog, rikító zöld ruhájában, amit Carol és Humberto terveztek neki.