DOLCE&GABBANA + KATY PERRY – GARANCIA AZ ILLATÚJDONSÁG SIKERÉRE
Hamisíthatatlan olasz életérzést közvetít a „Made in Italy” szellemében készült reklámfilm, melyben a gyönyörű Katy Perry képviseli a 2023-ban piacra került Dolce&Gabbana új illatát a Devotion-t. Bár a jelenkori popzene egyik legkiemelkedőbb szereplőjének szépségéhez és tehetségéhez kétség sem fér, a meglepetés erejével hatott a divatszakmában szerepeltetése a Dolce & Gabbana Devotion új illatkampányban.
Az Oliver Cresp által megalkotott borostyán-vanília kompozíció a 2023-as esztendő egyik legnépszerűbb illata. Az alkotók a nőiesség érzéki oldalát kívánták előtérbe helyezni a Devotion-al, a modern gourmet illat egyértelműen a temperamentumos, energikus hölgyek átütő illata.
Mint egy finom desszert egy fantasztikus fiesztát követő vacsora után, úgy öleli át viselőjét a Devotion, amely a kandírozott citrom aromáival indít. A szívjegy a panna cotta és a rum jegyeivel kényeztet, mely akkordok a narancsvirág virágosságával nyílnak ki. A lezárás egyszerű és egyben nagyszerű is, a vanília édes, melegséget sugárzó aromája szépen zárja le a kompozíciót. A csodás gourmet illatot a hála és odaadás szimbólumával, aranyszínű zamak szent szívvel díszített, a többi Dolce & Gabbana illathoz hasonlóan esztétikus, szépen kivitelezett üvegbe rejtették az alkotók.
A kampányfilmben Katy Perry saját magát alakítja. Először egy csónakban élvezi a napsütést és a hamisítatlan olasz életérzést a csodálatos helyszínen Capri Marina Grande-n. Az utcán sétálgatva barátságos, nyitott emberek veszik körül és egy jóképű halász, (akit az ismert színész és modell Michele Morrone alakít) szemet vet a szép, fiatal nőre. Miközben Katy egyre közelebb kerül a helyiekhez, viselkedése is egyre felszabadultabbá válik. A következő jelenetben egy igazi olasz fiesta részesei lehetünk, a fülbemászó olasz dallamok lüktetése, (Massimo Ranieri:’O surdato ‘nnammurato) Katy Perry és a táncoló emberek látványa varázsolja el a nézőt. A szerelem beteljesülését sugallja a zárójelenet, amikor a jóképű halász hódolata jeléül egy kézjellel elküldi a szívét a mosolygó fiatal nőnek.
A nézők jó része imádta a történetet és Katy Perry nőies szépségét. Annál a jelenetnél, amikor egy helyi kisfiúval együtt simogat egy macskát, egyenesen angyalian igézőnek titulálták a kisugárzását. Maga a forgatási helyszín szépsége és a videó hangulata is osztatlan sikert aratott, ahogyan a jól kitalált, szépen megkomponált fiatalos és modern illatkompozíció is. A nézők egy része ezzel szemben nemtetszését fejezte ki, egyenesen zavarónak és nem odaillőnek minősítette Katy Perry sikítását, amit kétszer is hallható a reklámfilmben. Olyanok is akadtak, akik úgy gondolták, hogy az énekesnő arca, személyisége nem elég elegáns, nem illik az olasz divatház hagyományaihoz, arculatához, míg szereplőtársa Michele Morrone alakítása és megjelenése igen.
A Dolce & Gabbana női illatban természetesen fonódik össze a melegség és az édesség, mely nőies energiákkal tölti fel viselőjét. A trend melynek nyomán a neves divatház a gourmet illatok felé nyit, jól látható a Devotion esetében is. A sikeres illat a megjelenését követően dekorkozmetikum családdal egészült ki, mely csomagolásában a művészi kivitelezésű illatot idézi.