Post Image

JUSTIN TIMBERLAKE A PLAY-JEL ÚJ IDŐSZÁMÍTÁST INDÍTOTT A GIVENCHY-NÉL

Rúzs & Más / 2023-06-23

Napjaink méltán egyik legnépszerűbb művésze az amerikai pop énekesből színésszé avanzsált, kiváló előadó Justin Timberlake. A tehetséges énekes már gyermekként a rivaldafénybe került, az akkoriban országos népszerűségnek örvendő Mickey Mouse Club csapatát erősítette. A kilencvenes években a sármos előadó, a minden idők legsikeresebb fiúbandájának kikiáltott NSYNC popformáció legkedveltebb tagjaként világhírnévre tett szert. A zenekar felbomlását követően szólókarrierje is szárnyalni kezdett a később dalszerzőként is alkotó, fantasztikus mozgású fiatalembernek.

givenchy, play, justin timberlake, edp, edt, intense, parfum.hu, illat, parfum, ruzs es mas, illat ajanlo, ferfi illat

Előnyös külseje a divatvilág figyelmét sem kerülte el, hiszen a jelenleg a Louis Vuitton és a Dior kampányaiban is rendszeresen feltűnő világsztár ugyanolyan remekül fest klasszikus, elegáns kreációkban, ahogyan fiatalos, vagány öltözetben. A divat és az üzleti világban is jól mozgó, a zeneipar egyik leggazdagabb szólóelőadójának tartott Timberlake szerepét az ágazatban jól mutatja, hogy számos üzleti érdekeltség mellett többek között az Air Jordan márkanagykövete.

parfum.hu, illat, hiresseg, celebritas, celeb,banderas, jude law, justin timberlake, chris hemsworth, dior, hugo, boss, givenchy, D&G, ruzs es mas, fragrance, parfum

2008-ban a Givenchy cég piacra dobta a Givenchy Play Eau de Toilette férfiillatot A citrusos, fiatalos kompozíciót a két neves parfümőr Emilie Bevierre-Coppermann és Lucas Sieuzac alkotta meg. Még ebben az évben elérhetővé vált az illat női változata is, a borostyános-virágos akkordokkal tűzdelt Play for Her.

givenchy, play, justin timberlake, edp, edt, intense, parfum.hu, illat, parfum, ruzs es mas, illat ajanlo, ferfi illat

givenchy, play, justin timberlake, edp, edt, intense, parfum.hu, illat, parfum, ruzs es mas, illat ajanlo, ferfi illat

Az exkluzív divatcég a termék népszerűsítésére a fiatalok nyelvén remekül kommunikáló, ám a Givenchy ház eleganciáját is magában hordozó Justin Timberlake-et kérte fel.

A Play névre keresztelt modern és kortárs illatot két változatban mutatta be a divatház, a Givenchy Play EDT mellett az intenzívebb Givenchy Play Intense is hamarosan a boltokba került, a továbbiakban pedig az eredeti illat több változata is elérhetővé vált. Az igen kreatív, figyelemfelkeltő és igen modern csomagolás mindenképpen egyedülálló. Az MP3 lejátszót megformáló tejüveg palack fémes kerettel lett ellátva és gumírozott nyomógombot kapott.

givenchy, play, justin timberlake, edp, edt, intense, parfum.hu, illat, parfum, ruzs es mas, illat ajanlo, ferfi illat

A modern idők fuvallatának aposztrofált férfiillat kezdésében a gyümölcsös, friss jegyek dominálnak, a keserű narancs, a grapefruit, és a mandarin illata jelenik meg. A szívjegy férfias, kissé fűszeres, virágos akkordokkal tűzdelt, a kávé, bors, az amyris és a dohányvirág dominál. Az illatot a vetiver és a pacsuli színes jegyei zárják le.

A 2011-ben, a Pierre Morel sztárrendező által leforgatott igen hatásos kampányfilm remek fogadtatásra talált a szakmán belül és a vásárlók között is. A fekete fehérben forgatott videóban a főszereplő Justin Timberlake elegáns, szexis és végtelenül magabiztos. Egy „csúcstechnológiás”, holdfényes párizsi randevúra invitálja gyönyörű választottját. A kanadai modell és színésznő, Noot Sear és a Justin Timberlake által megformált szerelmespár az Eiffel-torony felé fut. Boldogan rohannak fel a lépcsőkön és a csodálatos város gyönyörű, éjszakai látványa fogadja őket. Miközben a pár Párizs lélegzetelállító látványát csodálja Justin megnyomja a ‘play’ gombot a PDA-ján. A lehengerlő látképet pulzáló fénytengerré varázsolja, amely a ritmikus, lüktető zenével teljesedik ki.

Természetesen, ahogy a legtöbb jól megalkotott reklámfilm érzéseket generál és olykor megosztó. A reklámfilm és Justin Timbelake személyének egyértelmű pozitív fogadtatása mellett markáns negatív vélemények is elhangzottak. Az ő véleményük szerint az énekes, színész szerepeltetése nem volt túl szerencsés, mert a megjelenése nem elég klasszikus, nem illik a nagynevű Givenchy divatházhoz. Olyanok is akadtak, akik egyenesen olcsónak és kommersznek minősítették az alkotást, úgy gondolták, hogy a kisfilm sokkal inkább hasonlít egy mobiltelefon hálózat kampányfilmjére.

Egy bizonyos, az illat férfi valamint a női változata is a mai napig kiváló eladási mutatókat produkál, ahogyan az eredeti illat több, később megjelent változatai is.

Kapcsolódó bejegyzések