Post Image

ITT A MODERN ÚRIEMBER ILLATA: GIVENCHY GENTLEMAN SOCIETY

Rúzs & Más / 2023-03-13

Egy új, meglepő, rendkívül gazdag összetételű és sokoldalú illatot mutat be világszerte a Givenchy: megérkezett a Gentleman Society! 

Gentleman – ez a jelentéssel teli szó akkor vált a Givenchy történetének részévé, amikor 1975-ben bemutatták a hasonló nevű parfümöt. Azóta változtak az idők, ahogyan az úriemberek is… Ma a Givenchy képzelete a modern és stílusos Gentleman Society közösségbe helyezi őket, mely a sokrétű férfiasságot tükrözi. Tagjai, a modern gentleman-ek jellemzői olyan értékek, mint a tisztelet, a nyitottság, a mások iránti figyelem és az elegancia. Folyamatosan újra értelmezik a szabályokat, miközben hűek maradnak a vállalt kötelezettségeik iránt. A modern úriembert nem a nemes származás, hanem a nemes szív határozza meg. 
Mindez pedig egy közösségteremtő illat létrehozását inspirálta: a Givenchy mindenki előtt megnyitja a Gentleman Society kapuit, aki magára ismer ebben a szellemiségben.

Izgalmas karakter, világhíres orrok

A Gentleman Society egy fás-virágos-aromás illat, izgalmas és jellegzetes karakterrel. A parfüm, hasonlóan a Givenchy Ház többi illatához, közös jelleget hordoz, a virágos fás kettőséget. Magával ragadó illat, melynek szívében a vad nárciszt egy mély fás akkord jár át. Maïa Lernout és Karine Dubreuil parfümőrök alkotása ez a meglepő illat, melyben a legmagasabb minőségű összetevők találhatóak. Ezeket nemcsak egyedülálló olfaktív tulajdonságaik miatt, de nyomon követhetőségük miatt is választották.

givenchy, gentleman, gentleman society, uriember, illet, parfum, edp, givenchy gentleman, ruzs es mas, ferfi, ferfi illat, benjamin clementine, 4G

Minden a kitörő frissességgel indul: a Horvátországból származó borókabogyó és a Guatemalából érkező kardamom aromás kettőse pezsdítő, mely az első pillanattól magával ragad. Egy érintésnyi, Európából származó muskotályzsálya aromája teszi még meglepőbbé ezt az akkordot, mely hamarosan megnyitja az utat a kompozíció szíve felé. Dél-Franciaországi vadnárcisz absolute egyesíti zöld és állatias árnyalatát a marokkói, púderes és pézsmás írisz concrete-tel. Így születik meg a mély és szofisztikált virágos akkord, mely további töménységet ad a fás jegyhez: a himalájai cédrushoz, az ausztrál szantálfához (mindkettő organikus gazdaságokból) és a vetiverhez. Vagy inkább a vetiverekhez: a Gentleman Society négy vetivert egyesít, eltérő helyszínekről és előállítási eljárásokkal. Ez a rendhagyó egyesülés lehetővé tette, hogy ennek az alapvető összetevőnek teljes gazdagságát fel tudják fedni, miközben a Ház 4G logójára is eredeti módon utalnak.

A Madagaszkárról származó vetiver eszencia (organikus gazdálkodásból) füstölés és pörkölés jellegét hordozza, szinte sós ízvilág, míg az uruguayi vetiver intenzív kakaós és balzsamos jegyeket hordoz. A Haiti-ról származó vetiver ragyogó és élénk eszencia formájában jelenik meg, zöld és fás mogyoró jelleggel. Ugyanezt egy CO2 extrakcióval is feldolgozzák, egy magas minőségű eljárással, mely óvja a környezetet is. Ezzel a friss gyökér illatát képesek felszínre hozni, a pikáns grépfrút kesernyés jegyeivel. Az eljárás rendkívüli tisztaságú. A vetiver időtlen eleganciáját sós permet akkord kíséri, mely váratlan csavart és kontrasztot ad a fás karakternek. A szantál krémes jellegét, az ambroxan-t és a madagaszkári vanília absolute-t egyesítve, az alapillat meleg és átölel, így tartva féken az illat érzékiségét.

Couture üveg 

Szoborszerű, stílusos, szofisztikált… A Gentleman Society üvege egyszerre erőteljes és kifinomult, csak úgy mint a Givenchy divatkollekciói, melyek egyesítik az utcai divat hatásait és a couture szofisztikáltságát. Geometrikus vonalait belső lakkozás hangsúlyozza, mely titokzatosságot sejtet.

givenchy, gentleman, gentleman society, uriember, illet, parfum, edp, givenchy gentleman, ruzs es mas, ferfi, ferfi illat, benjamin clementine, 4G

A parfüm nevét egy kidomborodó fémlap helyettesíti, rajta az ikonikus 4G logóval, mely a Givenchy ház kreációit is díszíti. A márka környezetvédelmi vállalásaival összhangban az üveg 15%-ban újrahasznosított üvegből készült. A króm designnal készült doboz, mely FSCTM (Forest Stewardship Council) tanúsítvánnyal rendelkező papírból készült, a 4G logót viseli és egy fekete keretet kapott: a L’Interdit megjelenésére emlékeztet, mely a Givenchy ikonikus női illata.

A Gentleman Society Eau de Parfum 60 és 100 ml-es méretben kapható, kiegészülve alapvető testápoló termékekkel: tusoló zselé valamint dezodor spray, melyekkel intenzívebbé tehető az illat.

A modern gentleman megtestesítője: Benjamin Clementine

Zeneszerző, énekes, zongorista, költő, színész… Egy önazonos úriember sokrétű tehetséggel, akit kitüntettek az albumaiért, dicsérték a szövegeiért, emlékezetes a moziban. Ghánai származású brit, aki élt Londonban, Franciaországban, az Egyesült Államokban… A multikulturális szellemiség gyümölcse, melynek a teljes gazdagságát képviseli. Autodidakta művész, aki néhány év alatt vált a metróban előadóból nemzetközileg elismert zenésszé. Napról napra építi a gazdag és ígéretes karrierjét, a rá jellemző realista, nagyvonalú, elegáns személyiséggel. Mindezen okokból Benjamin Clementine testesíti meg a Givenchy Gentleman új szellemiségét.

givenchy, gentleman, gentleman society, uriember, illet, parfum, edp, givenchy gentleman, ruzs es mas, ferfi, ferfi illat, benjamin clementine, 4G

Közösségépítő reklám

A reklámkampányban Benjamin Clementine meghív minket, hogy csatlakozzunk a Gentleman Society-hez. Egy közösséghez, melyet nemcsak ő képvisel, hanem körbeveszik őt hasonlóan kreatív és merész tehetségek. A Gentleman Society egy kollektív kaland, mely közös értékek és szemlélet köré egyesít.
A hirdetési fotón Fabien Montique kiemeli Benjamin Clementine-t és a csapat két további tagját: Matthias El Koulali gördeszkást és Sullian Rios táncost. Stílusuk és nagyon modern attitűdjük miatt ez a három mai úriember kiemelkedik a teljesen fekete háttér előtt, melyet az üveg design inspirált. Mögöttük egy nyitott ajtó reménye, melyet a 4G logó díszít.

A reklámfilmet Clément Beauvais rendezte, helyszíne a Párizs melletti Nemzeti Tánc Központ, ahol a három főszereplőt egy összeszokott csapat veszi körül, akik ugyanazt a pozitív energiát sugározzák, mely a Gentleman Society-t is élteti. Egy városi és modern környezetben, tökéletesen képviselik a mai cool kids szellemiséget, és az elegancia új formáját hangsúlyozzák, ami egyszerre streetwear és couture.

Kapcsolódó bejegyzések