ITT A MODERN ÚRIEMBER ILLATA: GIVENCHY GENTLEMAN SOCIETY
Egy új, meglepő, rendkívül gazdag összetételű és sokoldalú illatot mutat be világszerte a Givenchy: megérkezett a Gentleman Society!
Gentleman – ez a jelentéssel teli szó akkor vált a Givenchy történetének részévé, amikor 1975-ben bemutatták a hasonló nevű parfümöt. Azóta változtak az idők, ahogyan az úriemberek is… Ma a Givenchy képzelete a modern és stílusos Gentleman Society közösségbe helyezi őket, mely a sokrétű férfiasságot tükrözi. Tagjai, a modern gentleman-ek jellemzői olyan értékek, mint a tisztelet, a nyitottság, a mások iránti figyelem és az elegancia. Folyamatosan újra értelmezik a szabályokat, miközben hűek maradnak a vállalt kötelezettségeik iránt. A modern úriembert nem a nemes származás, hanem a nemes szív határozza meg.
Mindez pedig egy közösségteremtő illat létrehozását inspirálta: a Givenchy mindenki előtt megnyitja a Gentleman Society kapuit, aki magára ismer ebben a szellemiségben.
Izgalmas karakter, világhíres orrok
A Gentleman Society egy fás-virágos-aromás illat, izgalmas és jellegzetes karakterrel. A parfüm, hasonlóan a Givenchy Ház többi illatához, közös jelleget hordoz, a virágos fás kettőséget. Magával ragadó illat, melynek szívében a vad nárciszt egy mély fás akkord jár át. Maïa Lernout és Karine Dubreuil parfümőrök alkotása ez a meglepő illat, melyben a legmagasabb minőségű összetevők találhatóak. Ezeket nemcsak egyedülálló olfaktív tulajdonságaik miatt, de nyomon követhetőségük miatt is választották.
Minden a kitörő frissességgel indul: a Horvátországból származó borókabogyó és a Guatemalából érkező kardamom aromás kettőse pezsdítő, mely az első pillanattól magával ragad. Egy érintésnyi, Európából származó muskotályzsálya aromája teszi még meglepőbbé ezt az akkordot, mely hamarosan megnyitja az utat a kompozíció szíve felé. Dél-Franciaországi vadnárcisz absolute egyesíti zöld és állatias árnyalatát a marokkói, púderes és pézsmás írisz concrete-tel. Így születik meg a mély és szofisztikált virágos akkord, mely további töménységet ad a fás jegyhez: a himalájai cédrushoz, az ausztrál szantálfához (mindkettő organikus gazdaságokból) és a vetiverhez. Vagy inkább a vetiverekhez: a Gentleman Society négy vetivert egyesít, eltérő helyszínekről és előállítási eljárásokkal. Ez a rendhagyó egyesülés lehetővé tette, hogy ennek az alapvető összetevőnek teljes gazdagságát fel tudják fedni, miközben a Ház 4G logójára is eredeti módon utalnak.
A Madagaszkárról származó vetiver eszencia (organikus gazdálkodásból) füstölés és pörkölés jellegét hordozza, szinte sós ízvilág, míg az uruguayi vetiver intenzív kakaós és balzsamos jegyeket hordoz. A Haiti-ról származó vetiver ragyogó és élénk eszencia formájában jelenik meg, zöld és fás mogyoró jelleggel. Ugyanezt egy CO2 extrakcióval is feldolgozzák, egy magas minőségű eljárással, mely óvja a környezetet is. Ezzel a friss gyökér illatát képesek felszínre hozni, a pikáns grépfrút kesernyés jegyeivel. Az eljárás rendkívüli tisztaságú. A vetiver időtlen eleganciáját sós permet akkord kíséri, mely váratlan csavart és kontrasztot ad a fás karakternek. A szantál krémes jellegét, az ambroxan-t és a madagaszkári vanília absolute-t egyesítve, az alapillat meleg és átölel, így tartva féken az illat érzékiségét.
Couture üveg
Szoborszerű, stílusos, szofisztikált… A Gentleman Society üvege egyszerre erőteljes és kifinomult, csak úgy mint a Givenchy divatkollekciói, melyek egyesítik az utcai divat hatásait és a couture szofisztikáltságát. Geometrikus vonalait belső lakkozás hangsúlyozza, mely titokzatosságot sejtet.
A parfüm nevét egy kidomborodó fémlap helyettesíti, rajta az ikonikus 4G logóval, mely a Givenchy ház kreációit is díszíti. A márka környezetvédelmi vállalásaival összhangban az üveg 15%-ban újrahasznosított üvegből készült. A króm designnal készült doboz, mely FSCTM (Forest Stewardship Council) tanúsítvánnyal rendelkező papírból készült, a 4G logót viseli és egy fekete keretet kapott: a L’Interdit megjelenésére emlékeztet, mely a Givenchy ikonikus női illata.
A Gentleman Society Eau de Parfum 60 és 100 ml-es méretben kapható, kiegészülve alapvető testápoló termékekkel: tusoló zselé valamint dezodor spray, melyekkel intenzívebbé tehető az illat.
A modern gentleman megtestesítője: Benjamin Clementine
Zeneszerző, énekes, zongorista, költő, színész… Egy önazonos úriember sokrétű tehetséggel, akit kitüntettek az albumaiért, dicsérték a szövegeiért, emlékezetes a moziban. Ghánai származású brit, aki élt Londonban, Franciaországban, az Egyesült Államokban… A multikulturális szellemiség gyümölcse, melynek a teljes gazdagságát képviseli. Autodidakta művész, aki néhány év alatt vált a metróban előadóból nemzetközileg elismert zenésszé. Napról napra építi a gazdag és ígéretes karrierjét, a rá jellemző realista, nagyvonalú, elegáns személyiséggel. Mindezen okokból Benjamin Clementine testesíti meg a Givenchy Gentleman új szellemiségét.
Közösségépítő reklám
A reklámkampányban Benjamin Clementine meghív minket, hogy csatlakozzunk a Gentleman Society-hez. Egy közösséghez, melyet nemcsak ő képvisel, hanem körbeveszik őt hasonlóan kreatív és merész tehetségek. A Gentleman Society egy kollektív kaland, mely közös értékek és szemlélet köré egyesít.
A hirdetési fotón Fabien Montique kiemeli Benjamin Clementine-t és a csapat két további tagját: Matthias El Koulali gördeszkást és Sullian Rios táncost. Stílusuk és nagyon modern attitűdjük miatt ez a három mai úriember kiemelkedik a teljesen fekete háttér előtt, melyet az üveg design inspirált. Mögöttük egy nyitott ajtó reménye, melyet a 4G logó díszít.
A reklámfilmet Clément Beauvais rendezte, helyszíne a Párizs melletti Nemzeti Tánc Központ, ahol a három főszereplőt egy összeszokott csapat veszi körül, akik ugyanazt a pozitív energiát sugározzák, mely a Gentleman Society-t is élteti. Egy városi és modern környezetben, tökéletesen képviselik a mai cool kids szellemiséget, és az elegancia új formáját hangsúlyozzák, ami egyszerre streetwear és couture.