VILÁGMÁRKÁK TÖBB, MINT 5500 NÉGYZETMÉTEREN
A napokban nyitott újra a világhírű brandek gyűjtőhelye az Arena Mall-ban. Mostantól még nagyobb területen, több mint 5500 négyzetméteren várja vásárlóit a közel 200 márkát felvonultató Peek & Cloppenburg. A közel harmadával kibővült áruház megújult dizájnnal és még több prémium márkával varázsolja el a divatrajongó közönséget. A plusz 1200 négyzetméternyi helyen csodaszép környezetben mutatkoznak be vágyaink tárgyai.
Például a második emeleten elbűvölő alkalmi ruhákat és csillogó kiegészítőiket pasztellszín csillámló falak veszik körül – egyszerűen beszippantják a romatikus, ruhabolond lelkeket. Innen nem könnyű tovább mozdulni, pedig érdemes, mert a világ legmenőbb márkáinak legszebb darabjai csábítanak mindenfelé.
Közben vessünk azért egy pillantást felfelé is, mert a designer lámpák is csodálatosak – bár ezek éppen nem eladók:-).
Az eladók viszont határozottan többen vannak, mint megtudtuk, több mint 80 munkatárs gondoskodik a tökéletes kiszolgálásról! A korábbiakhoz képest még több kassza, valamint a próbafülkék területén még több kényelmes pihenősarok várja a vásárlókat. Szívesen beköltöznénk egy fél napra, körülbelül ennyi idő kellene ugyanis ahhoz, hogy alaposabban körülnézzünk.
A megújult áruházban az új Shop-in-Shop megoldások mellett – Tommy Hilfiger (dupla területtel!), Tommy Jeans, G-Star, Polo Ralph Lauren (új!), Comma, S. Oliver Premium, Lacoste – és a kedvelt P&C márkák, a Jake*s és a Review mellett a hölgyek örömére új fehérnemű részleg nyílt meg Home- és Loungewear kínálattal.
Az igazi fénypont azonban az áruház második emelete, ahol 1.200 négyzetméterrel nagyobb területen és teljesen újragondolt kialakítással, valamint saját megoldásokkal berendezett márkavilágban jelennek meg az olyan dizájner márkák, mint a Marc Cain, Hugo, Michael Kors és Boss. A divatkedvelők szíve biztosan megdobban az olyan prémium márkák ízlésesen kialakított divatrészlegeit látva, mint a Joseph Janard, Calvin Klein Jeans, American Vintage, Armani Exchange, Ted Baker, Liu Jo, Stand, Tigha vagy Blauer. A férfiakat mostantól pedig a Karl Lagerfeld márka is várja!
Október 3-án este Pályi Eszter és Zulauf Nikolett, a márka budapesti áruházvezetői, közel 1000 divatkedvelő törzsvásárlót hívtak meg a kibővített és újragondolt áruházba. Az alábbi fotók is ekkor készültek:
Oláh Dóri, az Arena Mall stylistja bemutatta az aktuális trendeket