ÉRTÉKES BOLYGÓNK INSPIRÁLTA AZ AVON ŐSZI SMINKJEIT ÉS FENNTARTHATÓSÁGI TÖREKVÉSEIT
Az ősz első kellemesen hűs fuvallataival együtt érkezik meg az AVON legszebb színekben pompázó sminkkollekciója is. Az új Precious Earth kollekció az érintetlen természet és az innovatív formulák találkozását testesíti meg. Az ősz gyönyörű színeit megelevenítő Precious Earth ajakrúzsok nude árnyalatokkal varázsolnak el, amelyek akár egyetlen rétegben is tökéletes matt fedést, egyedi, háromszög alakú kialakításuknak köszönhetően pedig precíz felvitelt biztosítanak.
A sivatagi naplemente ihlette Precious Earth bronzosító púder meleg, napcsókolta ragyogással emeli ki arcunkat, így kölcsönözve elegáns megjelenést.
Szemünket a Precious Earth szemhéjstiftekkel öltöztethetjük a természet elbűvölő színeibe, miközben a fényvisszaverő fémes árnyalatok nyers eleganciát kölcsönöznek tekintetünknek, a krémes formula egyszerűen felvihető és eldolgozható.
Körmeink díszítésére pedig 6 új, természet ihlette árnyalatból választhatunk. A Precious Earth körömlakkok a nagy népszerűségnek örvendő Pro Colour gyorsan száradó körömlakkok jól bevált formulájával kecsegtetnek, így eredményezve lehengerlő színekben pompázó, szupertartós és akár 60 másodperc alatt száradó lakkokat.
Ajánlott fogyasztói árak:
• Avon Precious Earth szemhéjstift: 1499 Ft
• Avon Precious Earth ajakrúzs: 1499 Ft
• Avon Precious Earth Pro Colour gyorsan száradó körömlakk: 1400 Ft
• Avon Precious Earth bronzosító púder: 1499 Ft
Az AVON fenntarthatósági vállalásai 2030-ig
Zéró szén-dioxid kibocsátás, újrahasznosítható csomagolóanyagok, saját hulladéktermelés felszámolása, újrahasznosítási ráta növelése és a vízfelhasználás csökkentése – többek közt ezek az AVON és a Natura & Co legfontosabb, globális, az elkövetkezendő tíz évre vonatkozó környezetvédelmi vállalásai.
Az AVON hisz abban, hogy ha egy jobb világot teremt a nők számára, az minden ember számára jobb világot eredményez. Felelős vállalatként jelentős figyelmet fordít a nőket érintő témákra, mint a mellrák, illetve a nemi megkülönböztetésen alapuló erőszak elleni küzdelem, de mindig is kiemelten kezelte a társadalom egészét érintő ügyeket is. A fenntartható vállalati működés az AVON számára ma már nem választási lehetőség, hanem a működését meghatározó stratégiai
alapelv. Ennek gyakorlati bizonyítéka, hogy a vállalat a 2020-ra kitűzött vállalásait teljesítette, sőt három területen – a szén-dioxid kibocsátás, a hulladéktermelés csökkentése és újrahasznosítás területén – felállított célkitűzéseit már 2019-ben elérte. Többek között 20%-kal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását, 30%-kal a keletkező hulladék mennyiséget és 40%-kal kevesebb vizet használ fel a 2005-ös bázisévhez viszonyítva.
A vállalat 2019-ben összeolvadt a Natura & Co-val, ennek eredményeképpen létrejött világszinten a negyedik legnagyobb, teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoport, amely így már egyesített erővel lép fel a fenntarthatósági kérdésekben is.
Az AVON a 2020-as Responsible Business Reportjában határozta meg mindazokat a célokat, amelyeken az elkövetkezendő években nagy erőkkel kíván dolgozni. Ennek értelmében két fő területre fókuszál: a szén-dioxid kibocsátás minimalizálására és a csomagolás fenntarthatóvá tételére. A szén-dioxid kibocsátást, mely az üvegházhatás legnagyobb okozója, 2030-ra net zero kibocsátási szintre kívánja csökkenteni. Hulladékcsökkentés terén cél, hogy 2025-re teljes mértékben megszüntesse a saját gyártási folyamatai során keletkezett hulladékképződést – ez a disztribúciós központok 83%-nál már jelenleg is teljesül. Ezzel párhuzamosan 2025-re 95%-ra növelné a termelésen belüli újrahasznosítási rátát, amely a sikeresen újrahasznosított hulladék arányát méri.
A vállalat a vízfelhasználás területén is jelentős eredményeket ért el az utóbbi években, melyet további 5%-kal szeretné csökkenteni 2025-re.
A termékek csomagolása tekintetében még nagy út áll a vállalat előtt, hiszen rendkívül széles termékportfólióval rendelkezik. A vállalat azt tűzte ki feladatként, hogy 2025-ig a csomagolások 65%-a, míg 2030-ra a felhasznált csomagolóanyagok teljes egészében – beleértve a kartoncsomagolást is -újrahasznosított, újrahasznosítható vagy komposztálható anyagból készüljenek. Mindemellett 2030-ig további 20%-kal redukálná a vállalat a csomagolóanyag felhasználását, amelyet az egyes termékek űrtartalmának változtatásával érne el.
A környezetvédelmi felelősségvállalás azonban mindezeken is túlmutat. „A Föld szeretete egyet jelent a biológiai sokszínűség megóvásával és az erdőírtás megelőzésével. A Natura & Co család részeként az AVON beszerzési struktúrája mára az egész vállalatcsoportra kiterjedő erőfeszítéssé nőtte ki magát, és még tovább fokozza a megbízható forrásokból származó, felelősségteljes beszerzési munkát” – nyilatkozta Olasz Henrietta, ügyvezető. A Natura & Co „Commitment to Life” elnevezésű kötelezettségvállalása 2025-re az AVON számára is biztosítja a kritikus ellátási láncok teljes nyomon követhetőségét és tanúsítását, beleértvé a megvásárolt pálmaolajat, csillámot, papírt, alkoholt, szóját és gyapotot.
Ezen vállalást erősíti az állatok jólétének tiszteletben tartása is, amely az AVON termékbiztonsági filozófiájának egyik alappillére. A vállalat több mint három évtizede aktívan dolgozik a biztonságos, állati kísérleteket nem igénylő tesztelési folyamatok fejlesztésén. A kitartó munka eredményeképpen nem csupán a FRAME nyuszis logója került fel az AVON termékekre, hanem 2019 végén a vállalatot a Peta, azaz a People for the Ethical Treatment of Animals elnevezésű állatvédő szervezet átsorolta “Az állatkísérletek megszüntetésén és kiváltásán dolgozó vállalatok” listájára.
„Az AVON több mint egy üzleti vállalkozás, hiszen egy óriási közösség, amely immár 135 éve dolgozik azon, hogy egy jobb világot teremtsen. Nemcsak a nőkkel, nemcsak a nőkért, hanem a jövőért is”- tette hozzá Olasz Henrietta.