EMPORIUM: MAGYAR DIVATMÁRKA, HÚS-VÉR NŐKRE SZABVA
Az EMPORIUM, a három generációs magyar családi vállalkozás közel 30 éve működik sikeresen a magyar divat piacon, csupa női vezetővel, a nagymamától az unokáig. A klasszikus vonalairól és minőségi termékeiről ismert ikonikus magyar márka az idei évben teljes megújuláson esett át. Mind a kollekció, mind az üzletek megújultak, nyitva a fiatalabb, de igényes, klasszikus termékeket kereső vásárlók felé. A megújult őszi kollekciót a sajtó képviselőinek az Emporium Károly körúti üzletében mutatták be, ahol Lakatos Márk, makover stylist válogatott össze különböző szetteket a különböző korosztályú és alkatú Emporium hölgyekre, ezzel is demonstrálva, a márka sokszínűségét.
A modellek: Az elbűvölő Farkas Éva – ismert plus size modell, ViktorJudit – színésznő, plus size modell, az EMPORIUM ’17 Őszi kampányának arca, Janata Krisztina – a modern vállalkozónő, szövegíró a Marketing Commando tanácsadója – voltak, akik különböző karakterük ellenére is, mind megtalálták a tökéletes összeállítást az Emporium kínálatából.
A márka új arculatot is kapott idén, melyet Hitka Vikitória képzőművész tervezett. Fontos szempont volt, hogy az egyszerűség, az otthon érzés, a nőiesség, a klasszikus és elegáns világa immár visszatükröződjön a logoban és az üzletek megjelenésében is, nem csak a ruhákban. E gondolat mentén felújításra kerültek a budapesti üzletek a barátságos, otthonos légkör jegyében.
A cég, a konfekció divatiparban egyedülálló szolgáltatást nyújt, modelljeik ára tartalmazza a személyre szabott méretre igazítást. Mottójuk, hogy nincs tökéletes alak, csak tökéletesen szabott ruha, így ezzel a szolgáltatással minden nő megkapja azt a magabiztosságot, melyet egy ruha nyújthat. Hiszen nincs két egyforma 36-os testalkat, mint ahogy két egyforma 48-as sem létezik.
A plus size daraboknak nem célja az alak elrejtése, inkább a nőies vonalak kiemelése. A tervezéskor fontos szempont, hogy a ruhák okosan kombinálhatóak, hordhatóak és egyszerűek, ugyanakkor emlékezetesek legyenek, hogy kiszolgálják a valódi nőket akik, dolgoznak, irodában ülnek, egy-egy fontos megbeszélésen kell helyt állniuk, vagy éppen a gyermekükért rohannak.
A 2017/2018-as téli kollekcióban hangsúlyt kapnak az aktuális trend színek, ugyanakkor megtalálhatók a nagyon vidám és erőteljes karakter színek is, mint a narancspiros, vagy a lazac, a mély bordó melyre öröm ránézni egy-egy szürke esős délután. Az aktuális trend fazonok és anyaghasználat is jelen van a kollekcióban, mint például a bársony, vagy a bőr és szövet kombináció. Ugyanakkor, ha a jól szabott alap darabokat keressük a legjobb helyen vagyunk, alakformáló nadrágok és szoknyák, bőrhatású blézerdzsekik, vagy a klasszikus kosztüm mind ott vannak a kollekcióban.