ÉLŐ MOHAFAL A LEGÚJABB YVES ROCHER ÜZLETBEN
A minap vehettünk részt egy csodaszép, új üzlet megnyitóján, mely egyúttal egy boltkoncepció megvalósulása a francia szépségápolási márkánál. A szépség és az érzékiség jegyében fogant a Váci utca 8. alatt megnyitott 25. hazai Yves Rocher üzlet, ahol a kirakattól kezdve a kasszán át a boltbelsőig megvalósult koncepció élményekben gazdag vásárlást kínál. A kirakat teljes belátást biztosít a márkaboltba. A kirakatnál egy lightbox invitálja a vásárlót, hívja fel a figyelmet az aktuális szépségprogramra, ajánlatra vagy újdonságra. Az új, nemzetközi boltkoncepció a világ bármely táján azonos élményt nyújt az Yves Rocher vásárlóinak, még értékesebbé, hitelesebbé teszi a Cosmetique Végétale szakértelmét.
Élő design avagy óda a növényi szépségápoláshoz
Az Yves Rocher márka hatékonyságának titka a növényi alapanyagokkal teljes harmóniában való együttműködés. A növényvilág ismerete adja a Cosmetique Végétale alapját. Most e szakértelem az üzletekben is megjelenik, mégpedig egy izlandi mohából kialakított fal formájában, mely régiónkban egyelőre egyedülálló!
Pozitív hatással bolygónkra
Az Yves Rocher Alapítvány bevételeit fák ültetésére fordítja – a márka vállalása évi 2020-ig 100 millió facsemete elültetése (jelenleg 64807765 db-nál tartanak – ez a szám folyamatosan figyelemmel követhető weboldalukon). Örömhír, hogy idén a faültetés egyik helyszíne Magyarországon lesz, amit Venczel Judit, ügyvezető igazgató örömmel jelentett be a sajtó képviselőinek. Íme a sajtótájékoztató legmeghatóbb pillanata:
Képi kommunikáció: a növénytől a bőrig
A termékpolcok felett futó fríz egy innovatív, összefüggő képi kommunikációs eszköz, amely azt a folyamatot mutatja be lépésről lépésre, hogyan lesz az alapanyagból kész termék, azaz hogyan jutunk el a növénytől a bőrig.
A sötétzöld Yves Rocher emblémával ellátott üvegcsék a „patikus üvegek”, régi idők laboratóriumainak hangulatát idézik, s a márka kutatási, fejlesztési szakértelmét hangsúlyozzák.
A dinamikus, vibráló színektől a ragyogó színeken át minden színárnyalatot a növényvilág ihletett. A termékek sokszínűsége, a nagyszerű sminkötletek, a széles választék, a sminktermékek és kiegészítők gazdag palettája érzéki és ragyogó világba vezeti a vásárlót, ahol kipróbálhatja a termékeket akár szakértő szépségtanácsadók segítségével, személyre szabott tanácsaival is.
Csábító sminkszerek
A sminkbútor rabul ejti a tekintetet – legyen az a bolt közepén körüljárható asztal, vagy a falba épített sminkpult. Minden sminkkategória tesztelése kiemelt helyet kapott a bútoron. A bútor falában elhelyezett termékkészlet átláthatóvá teszi a bőséges kínálatot. A sminkeléshez elengedhetetlen kiegészítő termékek látványos és praktikus elhelyezése professzionális hatást kelt. A kiemelő elemek az újdonságok kirakatba helyezését, illetve tematikus animációt tesznek lehetővé.
A bútor színvilágát a természetes nyírfa, a modern, nőies pezsgőszín, és az elegáns feketés mélylila adja.
Hódítás parfümökkel
Az Yves Rocher célja, hogy visszaszerezze vezető szerepét a franciaországi parfümvilágban. A márka számára az inspiráció forrását a természet legszebb illatanyagai nyújtják: Bergamott illóolaj, damaszkuszi rózsa kivonata, a Bourbon vanília kivonata, Benzoé kivonat, Cédrus illóolaj… Ezek a presztízsparfümök világának legnemesebb alapanyagai.
Elismert parfümőrjeik gondolataival a vásárló betekintést nyerhet a parfümkészítés kulisszatitkaiba.
Átlátható arcápolás
Az egyszerű, áttekinthető elrendezésnek és termék kihelyezésnek köszönhetően az anti-age és specifikus arcápolási kínálat érthető és átlátható a vásárlók számára. Kihelyezett vásárlást segítő eszközök könnyítik meg a vásárlás folyamatát. Arcápolási termékcsaládokat bemutató kártyák, termékelőnyöket és termékjellemzőket bemutató leírások, textúra tesztfelületsegítik a vásárlót a bőrtípusának megfelelő készítmények kiválasztásában.
A fürdő kényeztető pillanataihoz kapcsolódó termékeket a vásárlói útvonal végén helyezték el.
A színes, áttetsző termékek kavalkádja, a megújult Plaisirs Nature termékcsalád vonzza a szemet. A termékek tesztelését újragondolták, és kis üvegcsékben tették lehetővé különleges illatvariációik megismerését: Levendula&Vadszeder, Málna&Menta, Mangó&Koriander…
Az ajándékcsomagok pultja kettős céllal jött létre: hogy bemutassák díszdobozaikat, és hogy személyes igényekre szabott csomagkészítést valósíthassanak meg. A vásárlónak lehetősége nyílik a már kész csomagok közül választani, de a saját elképzeléseit is megvalósíthatja az általa kiválasztott termékek és csomagolóanyagok kombinálásával.
Yves Rocher üzletek az alábbi helyeken találhatók:
Budapest:
Westend City Center • Mammut I. • Árkád • Allee • Campona • Duna Plaza • Corvin • Arena Plaza • Europeum • KÖKI Terminál • Pólus Center • MOM Park • Bp. VI., Anker köz 1-3. • Bp. VI., Teréz krt. 55-57. ∙ Europark . Eurocenter . Váci utca 8.
Vidék:
Budaörs, Auchan • Győr, Árkád • Pécs, Árkád • Székesfehérvár, Alba Plaza • Debrecen, Piac utca 37. • Szeged, Árkád ∙ Dunakeszi, Auchan ∙ Miskolc, Miskolc Plaza ∙ Nyíregyháza, Korzó