EGY HÁZTETŐN TALÁLKOZTAM A VÍZANGYALLAL
Annyira örülök, hogy ismét egy magyar márkáról írhatok Nektek! A TV reklámokban és a Rossmann polcain már találkozhattatok a Vízangyallal – nekem először egy városligeti háztetőn sikerült. Ott viszont rögtön többel is: a Vízangyal kozmetikumokkal, Gelencsér Tímeával, a Vízangyal szépséges reklámarcával, valamint a Vízangyal szülőatyjával, a márka alapítójával, Balogh Leventével, aki a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, a Cápák című TV műsor oszlopos tagja, ifjú tehetségek üzleti mentora.
Igaz, hogy eredetileg fürdőruhás nyárbúcsúztatóra készültünk, de érkezésünkkör éppen esett az eső – egy vizes rendezvényhez ez végülis passzol – majd újra kisütött a nap, de strandidő nem lett. Ám szerencsére a szeszélyes augusztus végi időjárás sem tudta aláásni a jó hangulatot.
Európa legjobb ásványvize már kívülről is hidratál
A három különböző illatban kapható tusfürdőből, folyékony szappanból, testápolóból és kézkrémből álló kollekció, illetve a kollagénes italok, hosszú évek fejlesztése után idén nyártól vált elérhetővé a nagyközönség számára. Az eseményen a termékek megismerkedhettünk a festőművész Németh Emesével azaz Meskával, akinek a festménye inspirálta a termékek dizájnját.
A Vízangyal termékek elhozzák a természetesség érzését a fürdőszobába, allergénmentes illatanyagokkal, a természetes és érintetlen ásványvíz hidratáló erejével. Az Aquatic Blue, Hydro Fresh és Floral Empire fantázianévre keresztelt kollekciók nyár óta elérhetőek a Rossmann drogériák polcain, valamint a webshopban.
Balogh Levente a rendezvényen elmondta, hogy már évek óta dolgozott azon a legprofibb szakemberek bevonásával, hogy a Szentkirályi kincset érő ásványvizet ne csupán belső, de külső felhasználásra is hasznosítani lehessen. A jégkorszaki lencséből származó ásványvíz a legszigorúbb ellenőrzések mentén kerül a palackokba és most már a bőrtápláló összetevők (Urea, Shea vaj, szőlőmagolaj, argánolaj) mellett a szépségápolási termékekbe is.
A siker kulcsa az összefogás, a tehetségek támogatása
Az eseményen Németh Emese, Meska is részt vett, akinek Hírnök című festménye szolgáltatta az inspirációt a Vízangyal márka logójához. „Egy álmom vált valóra, azáltal, hogy festményem széles körben, egy ilyen kiváló minőségű, magyar termék csomagolásán keresztül ennyi emberhez tud eljutni.” – mondta el az eseményen a festőművész.
Meskát Levente a Cápák között forgatásán ismerte meg, azóta pedig számos közös projektben dolgoztak már együtt, melynek megkoronázása volt maga a logó kiválasztása.
A márkabevezetéshez készült reklámfilmben, valamint a kommunikációs kampány online felületein már debütált, de a rendezvényen személyesen is megjelent a Vízangyal nagykövete és reklámarca, Gelencsér Tímea. „Boldog vagyok, hogy egy ilyen szép film született, amiben a tánc iránti szenvedélyem és a vízzel való játék egyaránt testet ölthetett. Érzékeny bőrömnek különösen fontos, hogy a lehető legtisztább termékeket használjam, a Vízangyal család pedig egyáltalán nem allergizál, könnyed illatai pedig bárkit levesznek a lábáról.”
„Nagyon fontosnak tartom a tehetségek felkarolását és támogatását, ez inspirál engem a mai napig. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan magyar termékcsaláddal álltunk elő a hazai piacon, ami világszerte párját ritkítja és természeti kincsünk, a 100%-os tisztaságú magyar ásványvíz jótékony hatásait képes nemcsak belülről, de kívülről is hasznosítani.” – osztotta meg Balogh Levente, alapító, tulajdonos.
Balogh Levente a rendezvényen azt is elárulta, hogy az első, három illatból álló testápolási kollekció mellett, már további termékek is készülőben vannak, így például a késő őszi arcápolási készítmények mellett, a zéró kalóriás kollagénes italok is hamarosan belépnek a piacra.
Fotók: Hortobágyi Júlia, Rúzs és Más