Duplán jó a Magnum!
Ez a vállalás azt jelenti, hogy a nyersanyagok költséghatékony előállítása során arra is odafigyelnek, hogy megóvják a természetes környezetet, valamint fejlesszék a helyi közösségek lakókörnyezetét. A kezdeményezésnek köszönhetően 2015-re a Magnum közel 40 000 mezőgazdasági termelő megélhetését támogatja. Az Unilevernél a kakaó a teljes mezőgazdasági nyersanyag beszerzés 4%-át teszi ki, és napjainkban a Magnum esetében 35 000 tonna mennyiségű kakaót használnak fel a jégkrémek előállításához. A vállalás érinti a hazánkban működő veszprémi Algida gyárat is, mely az elmúlt évek során Európa egyik legmodernebb jégkrémgyárává nőtte ki magát. Az 1992 óta működő üzemben olyan közkedvelt jégkrémek készülnek, mint Magnum, a Carte d’Or vagy a Cornetto. A Magyarországon forgalmazott Algida jégkrémek 70-75%-a a veszprémi gyárban készül, míg az itt előállított jégkrémek 92 %-át Nyugat-Európába exportálják. A Magnum vállalása csak egyike azon hosszú távú terveknek, melyeket az Unilever 2011-ben fogalmazott meg Fenntarthatósági Tervében. A multinacionális vállalat egyik legfontosabb célja, hogy mezőgazdasági nyersanyagainak 100 százalékát fenntartható forrásból szerezze be. Ezt a célt egy közel 10 éven át tartó folyamat eredményeképpen lépésről-lépésre éri el.