Az első Guess férfi illat
A Coty örömmel mutatja be nagyközönségének a Guess illat márka első férfi tagját. A Guess Seductive Homme szexi, szabadszellemű és mágikus vonzerővel bír – képtelenség ellenállni neki. A Guess Seductive Homme karizmatikus, bátor és öntudatos, kalandvágyó férfiideált testesít meg. “A Guess Seductive Homme illat harmadik a Cotyval együtt kifejlesztett illataink sorában, de első a férfi illatok között.” – mondta Paul Marciano, a GUESS márka elnöke és alapítója. „A sima, kemény, férfias üvegtől a meleg, szinte függőséget okozó, varázslatos összetevőkig a Guess Seductive Homme parfüm megragadja és csapdába ejti az igazi Guess férfi lényegét. Ez várhatóan nagyon izgalmas bevezetés lesz, mert felülírja régebbi férfi illatunk ideálját, így új követőket tudunk megnyerni a márkának”.
TovábbA Body Shop pozitívra váltott
Épp, hogy csak megnyílt a természeti és társadalmi értékeket szem előtt tartó márka, a Body Shop üzlete a budapesti Aréna Plázában máris tanúbizonyságát adják elkötelezettségüknek. A márka ugyanis a Föld Napján, április 22-én útjára indította Wood Positive elnevezésű legújabb kezdeményezését, melynek célja, hogy a vállalat több fát ültessen és óvjon meg, mint amennyit az ellátási lánca felhasznál, ezáltalnövelje, semmint kimerítse a világ természeti erőforrásait. A Wood Positive program egy hosszú távú elkötelezettség keretében, a biológia sokféleség szempontjából leginkább veszélyben lévő területekre koncentrál szerte a világon. A The World Land Trust szervezet együttműködésével indított projekt eddig több mint 55 000 fa ültetésével és gondozásával járult hozzá a világ erőforrásainak gyarapításához. Tovább
Body Stylist a Douglastól
Minden igény speciális, egyedi megoldást kíván. Ez a koncepciója a Douglas Body Sylist termékcsaládnak, a Douglas első alakformáló termékvonalának. A Douglas ezzel az új márkával kíván belépni az alakformálás világába, hogy ezáltal minden nőt és női alakot a lehető legjobb formába hozhasson. A Douglas Body Stylist nem egy egyszerű narancsbőr elleni készítményt tartalmazó termékvonal: minden egyes termék egy-egy speciális területre összpontosít, a lehető leghatékonyabb megoldást kínálva a feszesebb fenék, megnövelt dekoltázs és karcsú derék elérésére. A Douglas Body Stylist gondosan kiválogatott összetevőkkel formálja újra a sziluettet, és varázsolja a bőrt is gyönyörűvé. A termékek többek között feszesítő és méregtelenítő koffeint, antioxidáns E-vitamint és a vérkeringést fokozó hatással bíró escint, azaz vadgesztenye kivonatot tartalmaznak. TovábbGyengéd, de határozott uniszex deok
A kellemes közérzethez elengedhetetlen a frissesség, ápoltság érzése. Ahogy az élet minden területén, itt is eltérő, hogy kinek pontosan mire van szüksége. Az Eucerin® izzadásgátló termékcsaládját éppen ezért úgy alkották meg, hogy bárki megtalálhassa az igényeihez leginkább illeszkedő dezodort, legyen szó érzékeny bőrről vagy extrém izzadásról. Mindenki hatékony és bőrbarát termékre vágyik, de akadnak olyanok is, akiknek az izzadás nem csupán higiéniai kérdés, hanem mindennapos küzdelem. A férfiak és a nők körében egyaránt előfordul az extrém izzadás. Ezt okozhatja genetikai hajlam, vagy nagymértékű érzelmi stressz is. Az ő igényeikre fejlesztették ki az Eucerin® kutatói az Eucerin® Intenzív izzadásgátló pumpás sprayt, mely 72 órán keresztül véd az izzadás és a kellemetlen testszag kialakulása ellen. TovábbRoberto Cavalli illata
“Amikor tervezek, olyan nőre gondolok, aki pozitív életfelfogású, vidám, magabiztos, vérében van glamour, tudatában van saját ellenállhatatlan erejének. Szeretem a független és szabad nőket, akik elszántak és hajthatatlanok. Szerintem az erős személyiség a legszexisebb.” – Roberto Cavalli
A „Cavalli” nőt macskaszerű báj és a lázadó egyéniség energiája lengi körül. Megjelenése akár egy különleges esemény. Élete egy színpad, melyen a csillogásé és a karizmáé a főszerep. Szexi, kifinomult, még a kicsapongása is elegáns. Ő az elbűvölő nő, aki inspirálja az alkotót, segít megálmodni az illat sziluettjét és motívumait, ami végül selyem-bársonyként öltözteti fel őt.
Ő Maga a Roberto Cavalli nő:
A „Cavalli” nő sosem marad észrevétlen. Tovább
Virágillatú mosogatószerek
Bár vannak kivételek, azt hiszem elsörő többségünk nem rajong a mosogatásért. Szerencsére a gyártók mindent elkövetnek "kinjaink" enyhítésére, illetve, hogy a mosogatás kellemesebben teljen. A Henkel kutatói évtizedek tudását, és vezető termékei által szerzett tapasztalatokat egyesítették, hogy létrehozzanak egy új mosogatószer családot, melynek illatait a természet inspirálta. A Pur formula bizonyítottan hatékonyan oldja fel a zsírt annak érdekében, hogy a szennyeződéseket könnyen, a lehető legkisebb erőfeszítéssel el lehessen távolítani.Az új Pur Pure & Natural termékcsalád három friss, virágos illatban kapható, hogy mindenki az ízlésének legmegfelelőbbet tudja választani.A Pur Pure & Natural Magnolia-t a természet egyik legnemesebb virága inspirálta, amit gyakran hívnak a dél illatának is. A magnólia virága egy csodálatosan friss, édes, virágos illatot bocsát ki, amely mediterrán nyarakat megidéző illattal tölti be a konyhát mialatt mosogatunk. Tovább
New York Colors újdonságok
A következő három termék újdonság csupán egy közös tulajdonsággal rendelkezik, mégpedig a hihetetlenül vonzó 1219 Ft-os árával. A New York Colors márka a vonzó áron elérhető jó minőséget képviseli - mindezt a legutolsó trendekhez igazodó színárnyalatokkal, innovatív termékekkel. A szemhéjpúder kínálatuk most egy palettával, a NYC Color Instinct szemfestékkel bővül. A két kecses NYC Color Instinct szemhéjpúder paletta mindegyike jól összeválogatott, egymással harmonizáló, kifutóra kész színekből álló kvartettet rejt magában. Finom, krémes textúrájával, jól eldolgozható és egymásra építhető árnyalataival mindössze egyetlen palettára lesz szükségünk, hogy reggeltől estig jól nézzünk ki.
Állandó sminkfelszerelésünk legújabb tagjává válhat az NYC Filces tus, mely olyan könnyűvé teszi a tökéletes vonal elkészítését, mint eddig még semmi. Tovább