Meglepő és mulatságos
Természetesen az arcápolást komolyan kell venni - de azért a humorérzékünket ne veszítsük el! A tőlünk nyugatabbra egyre szélesebb rajongótábort magáénak tudó Anatomicals mosolyt csempész az arcápolás pillanataiba. A kultusz-gyanús márkát 2005-ben alapította két reklámszakember, akik az arcápolást komolyan vették, de magukat szerencsére nem. Paul és Gery Marshall a termékek neveit vicces megállapításokra cserélték és a hagyományos csomagolástól is eltértek játékos-mókás megjelenést adva a termékcsaládnak. A kozmetikumok feliratainak tanúsága szerint nem titkolják, hogy csak a testünk miatt érdekeljük őket, és tényleg! Élénk színeikkel, szemtelen szövegeikkel biztosan szembeötlenek az Anatomicals termékek a márkát kizárólagosan forgalmazó Douglas parfümériák polcain. A nagysikerű testápolók után most már az arcápolási vonal is kapható igencsak megfizethető árakon. Az 200 ml-es arctisztító, a 150 ml-es arcradír vagy az 50 ml-es hidratálókrém ára csupán 1890 Ft, a 15 ml-es mélytisztító, csokoládés vagy mattító-tápláló arcpakolások 290 Ft-ért bevethetők akár két alkalommal is! Az alap arcápolók mellett ajakápolók és szemránckrémek is tartoznak a termékcsaládhoz.
Tovább
