Egészséges körömlakkok

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-13

A The Body Shop új Colour Crush Nails kollekciója az egészésges körmöket és a szervezetre káros összetevők mellőzését tűzte zászlajára. A természet ihlette 24 új színárnyalat tehát nemcsak a körmökön mutat jól, hanem a lelkünknek is jót tesz. A durva kémiai anyagoktól mentes, szigorúan vega, állatkísérletek nélkül előállított körömlakk. Méltányos Közösségi Kereskedelemből származó marulaolajat tartalmaz, amely extra ragyogást ad a körmeinknek és gyorsan szárad. De miben különbözik ez a körömlakk a többitől? Az úgynevezett ’3-mentes’ formulája azt jelenti, hogy a körömlakk nem tartalmaz durva kémiai anyagokat, formaldehidet, formaldehid gyantát és kámfort. Annak ellenére, hogy nem tartalmazza a körömlakkoknál megszokott kémiai anyagokat, teljes fedést biztosít a különleges kialakítású ecsetnek köszönhetően.

Tovább

Hajápolás csodaolajjal

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-10

Az argán olaj - nevezik folyékony aranynak is - egy gazdag, tápláló olaj, amely Marokkóból származik. Hazájában ősidők óta a szépség és egészség megőrzőjeként tekintenek rá. Rengeteg hatóanyagot, több, mint 100 fontos alkotóelemet tartalmaz, amelyek helyreállítják a haj szerkezetét és fényűzően egészséges frizurát eredményeznek. Az értékes argánolaj kézi munkával készül: a vad argán fa az Atlasz-hegység vidékén nő –ez az egyetlen terület a világon, ahol természetes körülmények között virágzik. A helyi berber asszonyok gondosan kiválogatják és összegyűjtik a legjobb minőségű terméseket, majd kézzel összetörik őket, hogy belsejükből kinyerjék a mandula formájú magvakat. Ezt követően gyengéden kipréselik a magokat, hogy kieresszék magukból a ragyogó és tiszta argán olajat. A Lee Stafford professzionális minőségű hajápolókat forgalmazó márka ezt az értékes olajat használta fel új termékeihez.

Tovább

Villanó illúzió és krémes édesség

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-10

Új illatokkal jelentkeznek a népszerű C-Thru és BU márkák: megérkezett Magyarországra az izgalmas Pure Illusion és az édes Candy Love. A világszerte ismert és kedvelt BU márka újdonsága a Candy Love – gyümölcsös, virágos és fás jegyek kombinációja, mely édes, könnyed illatot von maga után az eper, a jázmin, az ibolya, a vanília, a pörkölt cukros mandula és a szantálfa erőteljes jegyeivel. A modern, fémdobozos kiszerelésben található parfüm a lágyabb, krémesebb illatok kedvelői körében lehet népszerű. A fémdoboz vidám színei és grafikája hasonlóan vidám és fiatalos pink üvegcsét rejt. A BU márka népszerűsége töretlen, mióta Eva Herzigova a márka az arca volt.

Tovább

Ziaja, a bőrbarát márka

Szerző: Zsolesz / , / 2014-10-10

Amikor a bőrünk ápolásához a leginkább megfelelő kozmetikumot keressük, a termék használata során elsőre tapasztalható bőrérzet mellett egyre jobban odafigyelünk arra is, hogy az adott szépségápolási készítmény tartósan nyújtson jótékony hatást bőrük számára.

Tovább

Gerard Butler a Boss Bottled új arca

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-09

A Boss Parfümház örömmel jelenti be a Boss Bottled illat új nagykövetét, Gerard Butler személyében. Mostantól ő is a Boss Parfümök nagyköveteinek exkluzív köréhez fog tartozni, egyedi televíziós, valamint nyomtatott kampányokban is találkozhatunk majd vele. Butler a 21. századi modern férfiasság megtestesítője, ezért is az ő személye a tökéletes választás a Boss Bottled illathoz. „Hatalmas kitüntetés, hogy egy olyan ikonikus luxus márka nagykövete lehetek, mint a Boss Parfümök” nyilatkozta Butler. „Mindig csodáltam a márka klasszikus és modern értékeit, melyet próbálok a saját stílusommal egyesíteni. A Boss Bottled pont azt a kifinomult irányvonalat képviseli, mely minden férfi mindennapi életének részévé válhat.”

Tovább

Tisztelet az építőknek!

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-09

Az építészet világnapja alkalmából a Nespresso azok előtt tisztelgett, akik szemet gyönyörködtető épületeikkel és belső tereikkel teszik szebbé hétköznapjainkat. Nézzük, hogyan ötvözik az elegáns neoreneszánsz, vagy a burjánzó szecessziós épületek stílusjegyeit a modern belső terek letisztult formavilágával. Nem is kell messzire mennünk, hogy múlt és jelen találkozását szemügyre vegyük. Elég, ha megnézzük Budapesten, az Operával szemben lévő, patinás Andrássy úti épületben lévő Nespresso üzletet. A 2006-ban nyitott boutique-ot 2011-ben bővítették ki, újjászületése folyamán a belső terek visszanyerték eredeti formájukat, előtérbe került a helyenként 6 méteres belmagasságot is elérő boltozat, ahol a híres színes kapszulafalak is magasodnak.

Tovább

Új tartós alapozók a Rimmeltől

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-08

Tény, hogy stresszes napjaink vannak. Kora reggelek, késő éjszakák. Több mint 100%-on teljesítünk minden nap. Ezt az alapozódtól is elvárhatjuk! A Rimmel London bemutatja a megújult Lasting Finish 25 Hour alapozót, a Rimmel első érintésálló alapozóját, amely akár 25 órán át is hűségesen kitart! A pörgős nőknek tervezett Lasting Finish 25 Hour alapozó a hibátlan színt ötvözi az ultra-kényelmes és hosszantartó viselettel. A bőr energiával teltnek és hidratáltnak tűnik egész nap, nyoma sincs a smink elfáradásának – stressz álló, kopásálló és érintésálló akár 25 órán keresztül. A Rimmel Lasting Finish 25 Hour alapozó természetes, hibátlan fedést biztosít, megtartva színét, és kontrollálva a bőr kifényesedését – egész napon, éjszakán és még egy kis ráadáson át is tartós sminket garantál.

Tovább

Intenzív hajszín, intenzív ápolás

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-07

Mindannyian - azok is, akik festjük a hajunkat - természetesen gyönyörű hajra vágyunk, egészséges fénnyel. A Palette – Európa piacvezető hajfesték márkája – értékes olajokkal és jojoba tejjel gazdagított Palette Natural Colors termékkollekciója természetes kinézetű, szikrázó színt kínál ragyogó fényvisszaverődéssel és védelmet nyújtó ápoló formulával. Négy, speciálisan válogatott olaj és jojoba tej tökéletesíti a Palette összetételét, biztosítva az intenzív ápolást a hajfestési folyamat során. A savakban, provitaminban, A- és E-vitaminban gazdag jojoba tej természetes ereje fokozza a védelmet nyújtó tulajdonságokat. A Sonora- és Mojave-sivatagokban honos jojoba növény egy örökzöld, magasra növő cserje, szirom nélküli virágokkal, amiből egymagú gyümölcsök lesznek – ezekből nyerik az értékes jojoba olajat.

Tovább

100 ÉV ÓTA SZÉPÍT A MAX FACTOR!

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-07

Idén ünnepli centenáriumát a Max Factor márka, melynek alapítóját, a lengyel származású sminkmestert úgy ismerte meg a világ, mint a Hollywoodi filmcsillagok sminkesét. Miután családjával Los Angelesben telepedett le, Max Factor hajápoló termékeket árult és színpadi smink kellékeket importált helyi színészeknek. A filmvásznon a hagyományos színpadi sminkek nem mutattak jól, fénylettek, ezért - hogy a színészek a képernyőn is természetesnek …

Tovább

Erőt adó példák a mellrák leküzdésére

Szerző: Zsolesz / / 2014-10-06

Az Estée Lauder vállalat 2014-es mellrákellenes figyelemfelkeltő (BCA) kampánya egy merész kezdeményezéssel buzdít cselekvésre. A “Hear our stories. Share yours.” (“Hallgassa meg a történeteinket! Ossza meg a sajátját!”) célja egy olyan közösség létrehozása, mely digitális történetmeséléssel ad erőt és nyújt támaszt a betegség által érintetteknek. A 2014-es BCA kampány, melynek szlogenje “Győzzük le a mellrákot. Együtt erősebbek vagyunk.,” a mellrákot leküzdő bátor nők és férfiak, illetve a betegek támaszainak valós, inspiráló történetein alapszik. A BCAcampaign.com oldalon olvasható, bátorító történetek erőt adnak és saját történeteik megosztására, a mellrákellenes harchoz való csatlakozásra és a Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítvány számára történő adományozásra ösztönözik az olvasókat.

Tovább