Body Shop már Budán is

Zsolesz / 2012-06-27

 

A már ismert termékeken felül erre inspirálnak a 99,6%-ban természetes összetevőket tartalmazó, 11 csodás illatban elérhető új beautifying olajok, melyek természetes ragyogást kölcsönöznek a testnek, az arcnak és a hajnak egyaránt. A szárazolajok három könnyed dióolaj (marula, kukui dió és mandula) különleges keverékének köszönhetően szinte azonnal  felszívódnak, és 8 órán át tartó hidratálást biztosítanak. A The Body Shop kínálatában megtalálhatjuk a Spa Fit termékcsaládot is, mely 100%-ban természetes feszesítő és tonizáló hatóanyagaival, továbbá egy exkluzív masszázstechnika alkalmazásával szuper hatékonyan, percek alatt formába hozza a bőrt. A narancs-, citrom-, lime- és grépfrútolajat, valamint természetes koffeint és Community Fair Trade organikus aloe verát koncentráló Spa Fit formula tökéletes otthoni spa-élményt kínál, üdítő illata pedig feléleszti az érzékeket.

A The Body Shop International alapítója, a néhai brit vállalkozó, Dame Anita Roddick, nők generációja számára szolgált inspirációként, akik már több mint 30 éve élvezik a The Body Shop® termékeit. Az 1976-ban alapított The Body Shop International első boltja Brightonban, Anglia déli partján nyílt, és mindössze 25, kézzel kikevert kozmetikumot forgalmazott. Mára a The Body Shop International 2500-nál is több üzletet üzemeltet, és több mint 1200 különféle terméket forgalmaz. “Ha jók vagyunk, az az üzletnek is jót tesz” – ez volt Anita egyszerű mottója, ami az évek során lehetővé tette a The Body Shop® számára, hogy élen járjon a jobb vállalati átláthatóság kialakításában, és pozitív közösségi és környezetvédelmi változások mozgatórugója legyen lobbitevékenységén és kampányain keresztül. A The Body Shop® kampányt folytatott az emberi jogokkal történő visszaélések ellen, az állatok és a környezet védelméért, és támogatja a nőket önbizalmuk növelésében. Ezzel vásárlók generációinak szimpátiáját nyerte el, akik a termékek megvásárlásával hűek maradhatnak elveikhez.

 

Kapcsolódó bejegyzések