A MANDULATEJ ÉS MÉZ MEGNYUGTATJA AZ ÉRZÉKENY BŐRT
A The Body Shop legújabb, Mandulatej & Méz testápoló kollekcióját kifejezetten érzékeny, száraz bőrre alkotta meg a The Body Shop, azzal a céllal, hogy mindenki boldognak és magabiztosnak érezhesse magát a bőrében.
Amikor kiderült, hogy minden 3. vásárlójuknak érzékeny a bőre, kutatásba kezdtek. Az érzékeny bőr jelenleg globálisan az egyik leggyakoribb bőrprobléma, csak a tavalyi évben 270.000 Googlekeresés volt rá.
A Body Shopnál olyan gondoskodó testápoló termékeket fejlesztettek ki, amelyek tápláló és regeneráló alapanyagokat tartalmaznak és kellemes textúrával, gyengéden, hipoallergén illattal kényeztetik az érzékeny és száraz bőrt.
A Mandulate & Méz kollekció:
•Színezékmentes
•Bőrgyógyászatilag tesztelt
•Hipoallergénillattal
•100%-ig vegetáriánus
•Nyugtató, regeneráló hatású
•Könnyed, tápláló textúra
A kollekció tagjai:
Nyugtató és ápoló tusfürdő
Nyugtató és ápoló fürdőtej
Nyugtató és ápoló szappan
Gyengéd, krémes bőrradír:
Nyugtató és regeneráló testápoló
Nyugtató és regeneráló Testvaj
Nyugtató és védő kézkrém:
Az új kollekcióval az érzékeny bőrűeknek sem kell lemondaniuk a valóban élvezetes testápolásról!
Közösségi Kereskedelemből származó különleges alapanyagokat találhatunk ezekben az érzékeny bőrre kifejlesztett termékekben:
A Közösségi Kereskedelemből származó mandulaolaj a spanyolországi Alicante régióból érkezik, míg a Közösségi Kereskedelemből származó méz az UNESCO etióp Sheka esőerdejéből. Az új testápoló kollekció ugyanolyan gyengéden bánik a természettel mint a bőrünkkel.
A The Body Shop Közösségi Kereskedelmi programjának teljesen új alapanyaga a mandula, és ezzel egy lépéssel közelebb kerültek az „Éltesd, ne éld fel!” célukhoz, mely szerint 2020-ra megduplázzák Közösségi Kereskedelemből származó alapanyagaikat.
Az értékes mézet a Sheka esőerdő biorezervátumából nyerik, ahol a BezaMar-i„méhsuttogók”-kal dolgoznak együtt. Ez a csoport elkötelezett az etióp méhész közösségek helyzetének javítása és a hagyományos, természetes módszerek megtartása iránt. A kozmetikai márkával való kereskedelmi együttműködés segíti az esőerdő hosszú távú fennmaradását, mert a rendszeres jövedelemnek köszönhetően a helyi lakosoknak nem kell az esőerdőt pusztítaniuk a megélhetésért.