BEMUTATKOZOTT A DERMO.HU, A DERMOKOZMETIKAI MÁRKÁK SZAKÉRTŐJE
Tavasszal indult a dermo.hu webshop, ahol a tudatosan dermokozmetikai termékeket keresők és a bőrproblémákkal, érzékenységgel élők is egy helyen mindent megtalálnak. A szakmaiságot garantálja, hogy a tulajdonosai gyógyszertárakat üzemeltetnek, így munkájukból adódóan is széles ismeretekkel rendelkeznek a dermokozmetika világát illetően.
A dermo.hu webshop jelenlegi kínálatában olyan nagy nevek szerepelnek, mint a La Roche-Posay, Vichy, Cerave, Bioderma, Uriage, Eucerin vagy Nuxe. Kínálatukat kizárólag minőségi márkákkal szélesítik, mint például az Esthederm, Ahava, Apivita, Andrea Gere, vagy a Dermedic.
„Terveink szerint portfoliónkat folyamatosan bővítjük, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb készítményt. A magas minőség mellett célunk, hogy árainkat szuper alacsonyan tartsuk, mert az ár-érték arány számunkra kiemelten fontos: folyamatos akciókat biztosítunk, hűséges vásárlóinkat extra kedvezményekkel jutalmazzuk. Profi logisztikai hátterünkkel nagyon gyorsan szállítunk, Budapesten és az agglomerációban akár aznap, ez szintén komoly versenyelőnye a webshopnak.” – mondta el a sajtóeseményen Riedl Adrienn, a dermo.hu tulajdonosa.
Ennek szellemében az október közepén tartott eseményükön – ahol több, mint 60 újságíró és infleunszer vett részt – két legújabb márkájuk is bemutatkozott, a svájci Labo Suiss által forgalmazott hajápolási márka, a Crescina és az első otthon használható arc- és ajak feltöltőanyag, mely szabadalmaztatott transzdermális technológiának és a precíziós applikátornak köszönhetően az invazív hialuronsav-mikroinjekciós kezelések alternatívája, a Fillerina.
Mint felelős, tudatos, edukatív szerepet vállaló webshop, a dermo.hu üzemeltetői fontosnak tartják, hogy kiálljanak olyan ügyek, témák mellett, mint például a környezetvédelem, a természetességre való törekvés és a fenntarthatóság. Ezért a 10-i eseményen két kerekasztal beszélgetés formájában lehetőséget adtak márkáiknak, hogy kifejtsék ezirányú törekvéseiket, álláspontjukat. A beszélgetéseket a dermo.hu márkanagykövete Rácz-Gyuricza Dóri moderálta. „Örülünk a közös munkának Dórival, mert ő is azt a tudatosságot, minőségorientáltságot képviseli, amit mi is.”