AZ ESTÉE LAUDER 33. ÉVE A MELLRÁK ELLENI KÜZDELEM ÉLHARCOSA
Az Estée Lauder Companies több mint 30 éve küzd elkötelezetten világszerte a mellrák ellen. 1992-ben Evelyn H. Lauder hívta életre a mára jól ismert rózsaszín szalagot mint jelképet, és indította el a nemzetközi mellrák elleni kampányt. Áttörte a hallgatás falát, nyílt párbeszédet indítva egy olyan betegségről, amely nők millióit érinti világszerte.
Evelyn öröksége azóta is él: évről évre a cég munkatársait, vásárlóit és partnereit inspirálja és egyesíti egy közös cél érdekében, hogy megvalósítsák úttörő vízióját. Az ő nevéhez köthető egy-egy szimbolikus épület rózsaszín kivilágítása, vagy épp azok az edukációs programok, amelyek már a ’80-as, ’90-es években is segítettek a megelőzés fontosságát hangsúlyozni.
Az Estée Lauder Companies és a The Estée Lauder Companies Charitable Foundation mára több mint 144 millió USD-t adományozott életmentő kutatásokra, oktatásra és egészségügyi ellátásra – ebből több mint 114 millió USD-t a Breast Cancer Research Foundation (BCRF) által finanszírozott kutatásokra. A támogatás révén olyan áttörő tudományos eredmények születtek, amelyek megváltoztatták a betegség diagnosztikáját, kezelési lehetőségeit és így az érintettek életkilátásait.
Együtt erősebbek vagyunk – magyarországi fókusz
Hazánkban a kampány üzenete: Együtt erősebbek vagyunk. Bár a nők többsége tisztában van a szűrés fontosságával, sokan mégis halogatják azt félelemből, szégyenérzetből vagy a lehetőségek hiánya miatt. A kampány idén arra emlékeztet: a körülöttünk lévő nők támogatása, a párbeszéd és a közös cselekvés könnyebbé teszi az első lépést az egészség felé.
Magyarországi aktivitások 2025-ben
- Ingyenes szűrés a Pink Stop kamionban – a Primavera szakmai partnerrel közösen, két napon át, előzetes regisztráció alapján.
- Pink Walk – egész októberben ingyenes közösségi séták Budapesten, amelyek mindenki számára nyitottak, előzetes regisztrációval.
- Pink Talk – záróesemény – hónap végén, a Kempinski Hotelben, az I Think Pink mozgalom együttműködésével.
- In-store aktivitások – a kampány hónapjában limitált kiadású Estée Lauder termékek bemutatása és vásárlási lehetősége.
Miért fontos mindez?
A mellrák továbbra is a leggyakrabban diagnosztizált daganatos betegség a nők körében világszerte. A korai felismerés 91%-os esélyt ad arra, hogy a diagnózist követően a betegek legalább 5 évig még tovább éljenek. Ez a statisztika világosan mutatja a megelőzés és a szűrés fontosságát. Ezek a számok jelzik, hogy az Estée Lauder Companies küldetése messze nem ért véget. A betegség mindannyiunk életére hatással van, ezért a megelőzésről és a korai felismerésről való nyílt párbeszéd kulcsfontosságú.
Az Estée Lauder Companies hisz benne, hogy az összefogás, a női szolidaritás és a közös cselekvés jelentik a legnagyobb erőt. Ezért a kampány idei üzenete nemcsak arról szól, hogy fogjunk össze a mellrák ellen, hanem arról is, hogy támogassuk egymást, és legyünk erősebbek – együtt, hiszen csak együtt érhetünk el valódi előrelépést annak érdekében, hogy a nők világszerte tudatosabbak legyenek a mellükkel kapcsolatban, és hogy eszközöket kapjanak ahhoz, hogy teljesebb, egészségesebb életet éljenek.
A szépség, ami segít: Pink Ribbon termékek
Az Estée Lauder Companies márkái világszerte büszkén támogatják a küldetést, hogy forrásokat gyűjtsenek a mellrák ellen küzdő helyi szervezetek számára. Az Estée Lauder Companies rózsaszín szalaggal ellátott, limitált kiadású termékeinek megvásárlásával bárki közvetlenül is hozzájárulhat a mellrák elleni küzdelemhez. A kampány keretében befolyt adományokból az Estée Lauder Companies Magyarországon a Primavera Alapítvány munkáját is támogatja, amely elkötelezetten dolgozik a mellrák megelőzéséért, az edukációért és az érintettek segítéséért.
ESTÉE LAUDER
Limitált kiadású Pink Ribbon Advanced Night Repair Szérum
Az Estée Lauder Pink Ribbon Advanced Night Repair széruma most limitált, rózsaszín szalagos kiadásban érhető el, amely a mellráktudatossági kampányt hivatott támogatni.
Többrétegű, szabadalmaztatott technológiájának köszönhetően a formula fokozza a bőr regenerációját, kihasználva az éjszaka gyógyító erejét. Gyorsan felszívódik, miközben segít csökkenteni az öregedés különféle jeleit, amelyeket a modern világ környezeti stresszorai okoznak.
Az eredmény: simább, ránctalanabb, ragyogóbb és egyenletesebb bőr – tudományosan igazolt hatékonysággal, a bőr minden rétegére hatva.
- Kiszerelés: 50 ml
- Ajánlott fogyasztói ár: 56 000 Ft
- Adomány mértéke: 2025. október 1. és 2026. június 30. között az ajánlott fogyasztói ár 20%-a Primavera Alapítványt segíti.
- Elérhető: Estée Lauder szalonok, Douglas.
Limitált ajakrúzs kollekció
Az Estée Lauder Pink Ribbon Lip Collection a szépségipar és a társadalmi felelősségvállalás találkozása. A háromrészes szett – ajakrúzs, szájkontúr és szájfény – nemcsak esztétikai élményt nyújt, de a mellrák elleni küzdelem szimbólumaként is megszólal. Limitált kiadásban, kifinomult részletekkel.
- Ajánlott fogyasztói ár: 25 000 Ft
- Adomány mértéke: 2025. október 1. és 2026. június 30. között az ajánlott fogyasztói ár 20%-a
- Elérhető: Estée Lauder szalonok
CLINIQUE
Great Skin, Great Cause – limitált kiadású Dramatically Different Moisturizing Lotion+
A Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+ egész napos hidratálást biztosít bőrerősítő összetevőkkel, segítve a hidratált, feszes és fiatalos megjelenés fenntartását.
Ebben az évben az ikonikus hidratáló limitált, rózsaszín szalag inspirálta flakonban kapható, ezzel is tisztelegve a Clinique mellrákellenes kampányban vállalt szerepe előtt.
- Kiszerelés: 200 ml
- Ajánlott fogyasztói ár: 21 800 Ft
- Adomány mértéke: A termék ajánlott fogyasztói árának 20%-át adományozzák a fent említett alapítványoknak, ugyanazon időtartam alatt.
- Elérhető: Clinique szalonok