Attitude: új magyar divatmárka Zoób Katitól

Zsolesz / 2011-11-08

Az örök elegancia jegyében fogant fazonok, a kifinomult kidolgozás és a kiváló minőségű alapanyagok felülemelkednek a villámgyorsan változó trendeken és minden korosztály és testalkat számára kínálnak megoldást. A kis szériának köszönhetően nem kell attól tartanunk, hogy kedvenc darabunk szembejön velünk az utcán. Az Attitude márka saját tervezésű alapanyagai magukon hordozzák az Art Deco rajzolatú rózsamotívumot, a kézművesség jelét, amely a kollekció védjegye lett. A rózsamotívum, mint meghatározó elem mintegy szimbólumként jelenik meg a ruházaton, a bőrárukon és a kiegészítőkön. Az Allee bevásárlóközpontban nyílt üzlet a ruhákhoz hasonló igényességgel lett kialakítva és berendezve, kényelmes méretű próbafülkékkel, hívogató ülőgarnitúrával.

 

 

Kapcsolódó bejegyzések