Árpa és rekordév a Rossmann-nál

Zsolesz / 2014-09-09

Ami a drogéria üzleti eredményeit illeti, a lendület idén is töretlen, a drogéria közel 8%-os fejlődésre számít a hazai piacon, 51,3 milliárd forintos bruttó forgalom mellett. A sikerek eléréséhez nagymértékben hozzájárult a hazai piacon egyedülálló webshop fejlesztése is, ahol országosan több mint 6000 féle terméket szállít házhoz vevőinek 2 munkanapon belül a Rossmann. A megadott címen kívül csaknem az összes hazai Postán, és 125 MOL benzinkúton is átvehetik a rendeléseiket a vásárlók. A vállalat a termékszortiment további bővítését tervezi. Nagy sikert aratott a több mint két éve elindított Rossmanó Babaprogram valamint a Facebook klub elindítása. A rajongók száma folyamatosan növekszik, jelenleg 168.300 tagot számlál a csoport.

 

A képen Árpa Attila Flórián Lászlóval, a Rossmann ügyvezető igazgatójával látható.

 

Az Árpa Attilával készített új reklámfilm tükrözi a Rossmann dinamikus, lendületes, fiatalos oldalát. „A reklám ötletének megszületése után úgy gondoltuk, hogy a drogéria új imidzsét egy olyan híresség tudná megtestesíteni, aki egyedi, megbízható, gondoskodó, merész és vagány egyszerre. Így esett választásunk Árpa Attila producer-színészre, aki nemcsak, hogy örömmel elvállalta felkérésünket, de az egyik reklámban még gyönyörű felesége és kislánya is szerepet kapott.” – tette hozzá Varga Anita, a Rossmann marketing vezetője. Az Árpával készített egyik reklámfilm megtekinthető ITT!

Hamarosan megtalálhatóak lesznek az üzletekben a Rival de Loop Young dekorkozmetikai család tagjai. Az elsősorban fiatalok szóló szortimentben a bő választéké illetve a vidám színeké a főszerep. A hétköznapi sminkeléshez szükséges termékeken túl speciális, például körömdekorációs kiegészítőket is találhatnak az állványon a vásárlók. A visszafogott sminkelés kedvelőinek a pasztell és föld színekből sincsen hiány. A saját márkás dekorkozmetikai termékek között mindenki megtalálhatja az ízlésének megfelelőt.


 

Új csomagolást kaptak a Rival de Loop arcápolási termékek. A harmonikusan egymásra hangolt prémium minőségű Rival de Loop sajátmárkás termékek hatékonyan, egyedi módon és tartósan tisztítják és ápolják a bőrt – bizonyíthatóan a legbőrbarátabb módon. A márka több termékcsaládot is magában foglal, bőrtípushoz és a különböző korosztály igényeihez alkalmazkodva. A Rival de Loop termékeket 25 év feletti hölgyek számára fejlesztették, különböző igényekre: léteznek termékek kifejezetten problémás bőrre, vízhiányos bőrre, érett bőrre.

 

Kapcsolódó bejegyzések