Álomtáskák

Zsolesz / 2014-03-06

Az ikonikus Candy táska új jelentést kap: az átlátszó pvc bőr alapokra lett helyezve, így ez a “must have” kiegészítő a hagyományok és a kísérletezés közötti egyensúlyt képviseli. A stílus eme víziójának videó interpretációját ismét Davide Bedoni készítette; művében a képek annyira elvarázsoltak, mint amennyire kézzelfoghatóak, az ég, a föld és a tenger között lebegve.

 



A Furla 2014-es tavasz/nyári kollekciójának reklámkampányát Párizsban fotózta, Perlaki Márton. A képeket a fény melegségének játéka erősíti, árnyékba burkolózás, a hátterek tiszta és finom vonalainak kiemelése, természetes árnyalatokkal és pasztel tónusokkal keretezve. A francia modell, Maud Le Fort képviseli a kifinomult, de mégis modern nőt, aki reflektorfénybe helyezi az új kollekció ikonikus modelleit, mint az átlátszó pvc Candy táska és az élénk és lágy színek kombinációjával díszített bőr tote táska. A kampány sokrétű esztétikai tartalmat mutat be, beleértve a Furla exkluzív ékszervonalát, melyben a terméket nemcsak az elegancia és a sokoldalúság hatja át, de az igazi a márka igazi ismertető jegyei: életstílus élményt nyújt, a modern élet minden mozzanatát magába foglalva. A szépség szeretete, művészet és minőség tölt meg minden darabot. A mottó: “Creativity Speaks Italian” – “A kreativitás olaszul beszél” – is tükrözi az eredeti egyensúlyt a kézművesség és az innováció között, mely mindig is megkülönböztette a Furla stílust. Ezt támasztja alá a fiatal tehetséges festőművészekkel való együttműködés, akiket a Furla felkért, hogy az új kollekció egy-egy darabjától ihletve érzéseiket fogalmazzák meg a képzőművészet eszközeivel.




 

Kapcsolódó bejegyzések