AJÁNDÉK A LUSH ÜZLETEKBEN A FÜRDŐBOMBA VILÁGNAPON!
A Lush társalapítója és termékfeltalálója, Mo Constantine 33 esztendeje 1989-ben találta fel a fürdőbombát, melyre 1990. április 27-én kapták meg a termék szabadalmat.
Ezt a jeles dátumot 2022. április 27-én szeretnék méltó módon megünnepelni: mégpedig az első fürdőbomba világnappal! A Lush az első fürdőbomba világnap alkalmából 100.000 fürdőbombát oszt szét a látogatói között! Éppen ezért április 27-én szerdán irány a kedvenc Lush-üzleted, ahol amellett, hogy megismerheted a Lush fürdőbombáinak széles választékát és feltalálásuk történetét, az eladók egy ajándék bestseller fürdőbombával is meglepnek téged, amíg a készlet tart!
(A Lush Westend hamarosan nyíló új üzletében április 27. helyett április 30-án veheted át az ajándék fürdőbombád!)
A fürdőbomba világnap alkalmából a vásárlók még a saját Lush bestseller fürdőbombájukat is elkészíthetik.
A fürdőbombakészítés időpontjai:
Lush Westend
Április 29. péntek 12:00-14:00 és 16:00-18:00 között
Lush Allee
Április 29. péntek 14:00-18:00 között
Érdekességek a Lush fürdőbombák történetéből
1989-et írunk. Dél-Angliában a Lush termékfeltalálója és társalapítója Mo Constantine, új formulákkal, színekkel és formákkal kísérletezik ötlete megvalósításához. A fájdalomcsillapító pezsgőtabletták mintájára citromsavat, nátrium-hidrogénkarbonátot és illóolajok keverékét préseli össze, hogy létrehozzon egy olyan terméket, amely örökre megváltoztatja a fürdőzés világát: a világ első fürdőbombáját.
Kézzel készített fürdőélmény
Azóta persze a fürdőbombák és a hozzájuk kapcsolódó fürdőélmények folyamatosan fejlődtek, néhány tulajdonságuk azonban ugyanaz maradt: “A fürdőbombák minden egyes változata kísérletezgetés útján született és természetesen még mindig kézzel készülnek.” – mondja Mo, a fürdőbombák feltalálója.
Pucéran az igazi
A környezetvédelem és a hulladékcsökkentés jegyében a Lush 1995-ös alapításakor a fürdőbombák csomagolóanyag nélkül kerültek forgalomba. “Csak egy irányba mehettünk: Azt szerettük volna, hogy a fürdőbombák még látványosabbak és mindenekelőtt pucérak legyenek.” – meséli Mo. Így vált a fürdőbomba egyfajta csomagolásmentes műalkotássá.
És bár a Lush fürdőbombák szabadalma már lejárt, a forró, színpompás fürdők öröme megmaradt – és népszerűbb, mint valaha. Legyen szó a színekről, az illatokról, a #bathart -ról vagy az ellazító élményekről, ez az ikonikus Lush-találmány rátalált saját identitására, és mára a korszellem fontos részévé vált.
Hírességek, akiket az évek során láttak Lush-os fürdőbombát vásárolni: Leonardo DiCaprio, Gwyneth Paltrow, Johnny Depp, Britney Spears, Julia Roberts és Kylie Minogue
1995 – Debütál a Butterball, ami így a legrégebb óta kapható fürdőbomba a világon!
1999 – A fürdőbombák biztonsági problémákat okoznak egy postán, amikor a személyzet egy karácsonyi ajándékcsomagot robbanószernek
hisz. Az esethez kihívják a rendőrséget, akik evakuálják és lezárják az épületet!
Ugyanebben az évben egy fürdőbomba kiállításra kerül a london Tate Művészeti Galéria üzletében.
2002 – II. Erzsébet brit királynő a jubileumi turnéján elfogad egy Street Party fürdőbombát egy Lush-eladótól, amit fotó is megörökít.
2003 – Két LUSH vásárló megalkotja a Sex Bomb fürdőbombát, amely megnyeri a fürdőbomba-tervező versenyüket.
2014 – Elkészül a 4k Experimenter film:
2018 – Elkészül a világ legnagyobb fürdőbombája (kb. 3 tonna) a Lush Showcase számára!
Világszerte 32,2 millió eladott fürdőbomba! Egy évben 525,600 perccel számolva ez percenként 61 darab, és kicsit több mint másodperceként 1 darab!
Szintén ugyanebben az évben a fürdőbombák saját üzletet kapnak, amiről a Rúzs és Más is beszámolt ITT! A tokiói Lush Harajuku
az új technológiáknak köszönhetően egészen új vásárlói élményt kínál.
A világ top 5 bestseller fürdőbombája:
Intergalactic, Sex Bomb, Twilight, Think Pink és Sakura
2021 – A Lush bemutatja: kalandok a fürdőben – 6 új fürdőbomba különleges vizuális és audioanyagokkal és transzformáló erejű élményekkel, amelyek segítenek elszakadni a digitális világtól.
Több mint 75 különböző fürdőbomba a Lush-webáruházakban!