NYÚJTSUNK TÁMOGATÁST IDÉN IS A VÁSÁRLÁSAINKKAL!
Az apró segítség idén is hatalmas öröm! Tavaly közel 9000 nehéz helyzetben élő gyermek mindenapjait tették boldogabbá, idén is segítenének: a Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.
150 település, közel 3800 család – ennyi otthonba jutott el tavaly a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország Apró segítség, hatalmas öröm elnevezésű országos jótékonysági programjának támogatása a Magyar Vöröskereszt hálózatán keresztül. A kezdeményezés azonban nem ért véget, a sikeres kampány idén újraindul – október 19. és november 29. között ismét mindannyian segíthetünk a mélyszegénységben élő gyermekeken. A kijelölt időszakban a SPAR és INTERSPAR üzleteiben vásárolt Procter&Gamble termékek árának 1%-a ezúttal is jótékony célra megy, a befolyt összegből idén is számos család mindennapjait tehetjük könnyebbé. A program idei nagykövete Ördög Nóra.
Közel 8,5 millió forint gyűlt össze a tavalyi kampány 6 hetes időszaka alatt. A befolyt összegből a Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül a szociálisan rászoruló családokat olyan alapvető higiéniás termékekkel és életkörülményeik javítását szolgáló eszközökkel látta el, amelyek hozzájárulnak a gyerekek egészséges fejlődéséhez és otthonuk komfortjának megteremtéséhez. A kiosztott adomány alapján a legnagyobb szükség a mindennapi fogyasztási cikkek (pelenka, mosószer) hiányában mutatkozott meg, azonban nagy volt az igény, samponra, fogkrémre, fogkefére, pizsamára, takaróra vagy ágyneműre is. Az eltelt közel 1 év alatt a Magyar Vöröskereszt területi szervezetei között egységesen elosztva 150 településen összesen 3752 család részesült a program adományaiból. A termékadományok 3575 család 8374 gyermekéhez jutottak el, míg a pénzadományokból fedezett felújítások, beszerzések 473 gyermek életét teszik jobbá 177 családban.
Idén október 19-e és november 29-e között minden SPAR és INTERSPAR üzletben vásárolt P&G hajápolási, babaápolási, női higiénés és férfi szépségápolási termék, valamint mosó- és tisztítószer megvásárlása segíti a program sikerességét. Így bárki, aki a kiemelt időszakban többek között Always betétet, Pampers pelenkát, Head & Shoulders és Pantene hajápolási termékeket, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószereket, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási terméket vásárol, támogatja a program újbóli sikerét. A felsorolt márkás termékek bolti árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, amely adomány formájában a Magyar Vöröskereszten keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.
Ebben az évben a program nagyköveti szerepét a kétgyermekes családanya, a SPAR háziasszonya, Ördög Nóra vállalta, aki anyaként pontosan tudja, mennyire fontos, hogy gyermekeink számára a lehető legtöbbet adhassuk.
„Sokaknak teljesen természetes, hogy mindenük megvan, ami az egészséges és boldog hétköznapokhoz szükséges, vannak azonban, akik nem ilyen szerencsések. Anyaként nehéz elfogadnom, hogy nem minden gyerek kaphatja meg ugyanazt a kényelmet és biztonságot, ami az egészségük és boldogságuk szempontjából elengedhetetlen lenne. Sokszor nem is gondolnák, mekkora örömöt jelent egy kis segítség, ezért is bíztatok mindenkit arra, hogy csatlakozzon a kampányhoz. Nincs szó extra erőfeszítésről, feleslegesnek érzett használati tárgy megvásárlásáról. Ebben a 6 hétben csupán arra kell a szokásosnál nagyobb gonddal tekinteni, hogy milyen, amúgy is napi, heti rendszerességgel használt terméket választunk és veszünk le a SPAR és INTERSPAR áruházak polcairól.” – buzdít mindenkit Nóri a programban való részvételre.
A Magyar Vöröskereszt idén is minden megyei szervezetét bevonja a program sikerének érdekében. A szervezet önkénteseinek és munkatársainak segítségével biztosan azok a családok és közösségek részesülnek majd az adományokban, melyek a leginkább segítségre szorulnak.
A program részletei, a teljes márka- és boltlista a www.voroskereszt.hu oldalon találhatók.