Post Image

A MALTESERS SZÍVÜGYE A NŐK TÁMOGATÁSA

Rúzs & Más / 2024-04-18

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi szintű támogatása mellett, és aktívan igyekszik olyan tartalmakat és kezdeményezéseket létrehozni, amelyek széleskörűen elérnek különböző helyzetekkel szembesülő nőket. Céljuk, hogy inspirálják a nőket, hogy humorral és könnyedséggel nézzenek szembe az élet kihívásaival.

A KSH adatai szerint Magyarországon a 15 és 74 éves kor között nagyjából 200 ezerrel több férfi munkavállaló van, mint nő. A jó hír, hogy a női munkavállalók száma 27 ezerrel nőtt tavalyihoz képest, míg a férfi munkavállalók száma nem változott jelentősen. Ezek az adatok rávilágítanak arra, hogy bár haladás történik, még mindig szükség van arra, hogy a vállalatok, mint a Maltesers, aktívan támogassák a nők munkaerőpiaci integrációját és előmenetelét.

Szakértők szerint a nők üzleti életben és közéletben való aktív részvétele nem csak az egyes vállalatoknak, hanem a gazdaságnak és a társadalomnak is számos előnnyel jár. Azt tapasztalják, hogy azok a csapatok, ahol a férfiak és nők egyenlő arányban vesznek részt, nem csak hogy jobban teljesítenek, de hatékonyabb döntéseket is képesek hozni, mint azok, ahol kizárólag férfiak dolgoznak. Ez a megfigyelés alátámasztja a sokszínűség és egyenlőség üzleti, gazdasági és társadalmi előnyeit.

Együtt nevetve átvészeljük a nehéz dolgokat

A Mars vállalatcsoporton belül a Maltesers márka felismerte a nők támogatásának jelentőségét, ezért elkötelezte magát amellett, hogy segítse őket képességeik teljes körű kihasználásában. Ennek keretében a márka olyan rendezvények és konferenciák támogatására összpontosít, amelyek a nők ügyét helyezik előtérbe. Kiáll például a 2024-es Forbes Power Women’s  Summit mellett, ahol az ország legelismertebb női vezetői osztották meg tapasztalataikat és sikereiket a legváltozatosabb szakterületekről. A Maltesers többek között ezeken a fórumokon keresztül kíván hozzájárulni a nők társadalmi és üzleti életben való erősítéséhez. E tevékenységek kapcsán Villányi Gábor, a Mars Central Europe portfólió- és médiamenedzsere szolgált további információkkal.

“A Maltesers márka büszke támogatója a nők hangjának és kilátásainak, mi abban hiszünk, hogy ez minden építkezésnek az alapja: segíteni a nőknek erősnek és kitartónak maradni. A nők szerepének erősítése nem csupán egy ügy; ez az alapvető küldetésünk. Hisszük, hogy a nők egyenlő lehetőségeket, elismerést és támogatást érdemelnek, hogy teljes mértékben kiaknázhassák a bennük rejlő lehetőségeket és ugyanúgy boldogulhassanak, mint bárki más” – fejtette ki Villányi Gábor.

maltesers, nok tamaogatasa, noi munkaero, nok tarsadalmi szerepe, tarsadalmi szerepvallalas, mars, ruzs es mas

Célok és elkötelezettségek 2030-ig

A márka víziója, hogy 2030-ra 10 millió nőnek segítsen növelni az önállóságát, és a Forbes Power Women’s Summit konferenciával való partnerség egy lépés előre e cél elérésében.

A Maltesers, amely a Mars vállalatcsoport egyik büszkesége, hosszú ideje vállal vezető szerepet a nemek közötti egyenlőség előmozdításában. A Mars egyik ambiciózus célja, hogy világszerte minden vezetői pozícióban a nemek közötti egyensúlyt biztosítsa, erre törekedve vezet be inkluzív folyamatokat, programokat és kezdeményezéseket. Ezen túlmenően, a cég arra is törekszik, hogy példájával más vállalatokat is hasonló elkötelezettségre ösztönözzön, kiemelve a sokszínűség és inkluzivitás üzleti és társadalmi előnyeit.

A vállalat meggyőződése, hogy a nők támogatása abban, hogy teljes potenciáljukat elérjék, nem csupán számukra és közvetlen környezetüknek kínál előnyöket, hanem elengedhetetlen a vállalati növekedés és siker szempontjából is, amint azt a “Teljes Potenciál” cselekvési programjuk is hangsúlyozza. Ennek értelmében a Mars aktívan alkalmaz olyan politikákat és gyakorlatokat, amelyek célja a nemek közötti egyensúly javítása a vállalaton belül, valamint, hogy garantálja a munkatársak méltányos bérezését, biztosítva ezzel a vállalat folyamatos és igazságos fejlődését.

A MALTESERS-ről: A Maltesers egy csokoládégolyó márka, amelyet először 1936-ban hozott létre a Mars, Incorporated. Eredetileg a nőket célozták meg, és energiagyűjtő eszközként hirdették, olyan szlogenekkel, mint “a csokoládé élvezetének legegyszerűbb módja” és “nem közönséges csokoládé”. A jelenlegi “Take life easy” szlogennel a Maltesers célja, hogy segítsen a nőknek együtt nevetni még a nehéz helyzetekben is. Nem számít, kik vagyunk, vagy min megyünk keresztül, megőrizhetjük a szemléletünket, és nem veszíthetjük el a fejünket.

Kapcsolódó bejegyzések