A Bourjois sztori folytatódik
1868-tól Ponsin megbízza a termékek terjesztésével és marketing támogatásával Alexandre-Napoleon Bourjois-t, aki nevét adja a márkának. 1879-ben rákerül a tégelyekre a “színházi szállító” jelző, ami nagy vonzerőt jelent a “civil” hölgyek számára. 1928-ban Evening in Paris néven a Bourjois bemutatja az első megfizethető luxusparfümöt, mely széles vásárlói réteg számára elérhető. A sikersztori a mai napig folytatódik. Az ikonikus pirosító még mindig arat – ha valaki egyszer ránéz, majd beleszagol, azonnal megérti miért!
A bemutatón kipróbálhattuk az elbűvölő krémes-púderes szemhéjfestékeket és a szempillaspirál újdonságot, amely bennünket, harcedzett szépségszerkesztőket is igencsak meglepett – de erről külön cikkben számol be a Rúzs és más!
A Bourjois-nak pedig innen is nagyon sok sikert és hűséges, elégedett törzsvásárlót kívánunk!