ISMERD MEG HELENA RUBINSTEIN ÉS MÁRKÁJA NEM MINDENNAPI TÖRTÉNETÉT
Helena Rubinstein volt a világ első női vállalkozója, akit sokan Madame-ként ismertek. Az ő vállalkozó szelleme és merészsége az, ami ma is inspirálja a márkát.
A Helena Rubinstein márka több mint 120 éve képviseli a tudományos alapú szépségápolást és a női erőt. Az alapító, Helena Rubinstein (1872–1965) a modern kozmetikai ipar úttörője volt, aki életét annak szentelte, hogy minden nőnek megadja azt az erőt, amit a szépség biztosítani tud számukra.
A márka egyszerre tradicionális és úttörő, hiszen a termékek az alapító nevét viselik a mai napig, ugyanakkor a folyamatos innovációknak köszönhetően legkorszerűbb és leghatékonyabb összetétel jellemzi őket.
Az alapító, Helena Rubinstein
Helena Rubinstein Krakkóban született és nevelkedett egy nyolcgyermekes családban. Fiatalon elutasította az apja által választott jövendőbelijét, és 24 évesen Ausztráliába emigrált nagybátyjához, hogy új életet kezdjen. 1902-ben megnyitotta első szépségszalonját Melbourne-ben, ahol családi recept alapján készített arckrémet, a “Valaze”-t (“a mennyország ajándéka”).
Helena Rubinstein hamarosan nemzetközi szintre emelte vállalkozását: 1908-ban Londonban, 1910-ben Párizsban, 1915-ben pedig New Yorkban nyitott szalont, ahová a világháború kitörését követően költözött. A márka filozófiája a tudományos alapú szépségápolásra épült: 1910-ben ő volt az első, aki kategorizálta a bőrtípusokat és tudósokkal dolgozott együtt a legjobb arcápolási rutinok kialakításán.
Helena Rubinstein nemcsak a szépségápolásban, hanem a művészetekben is úttörő szerepet játszott. Már 1908-ban elkezdett műalkotásokat gyűjteni, és szalonjaiban művészeti kiállításokat rendezett. 1930–ban a fiatal művészek támogatására alapítványt hozott létre. Barátja, Jean Cocteau “A szépség császárnőjének” nevezte őt, művészeti gyűjteménye olyan neves alkotóktól származott, mint Picasso, Dali és Warhol
A márka mérföldkövei és filozófiája
A Helena Rubinstein márka története számos jelentős mérföldkővel büszkélkedhet:
1902: Első szépségszalon megnyitása Melbourne-ben és az első arckrém, a “Valaze” bevezetése.
1910: Első bőrtípus-kategorizálás és tudományos alapú arcápolási rutinok kialakítása.
1939: Az első vízálló szempillaspirál bevezetése, amelyet egy vízi balett keretében mutattak be.
1953: A Helena Rubinstein Alapítvány megalapítása, amely később a “Foundation for Women in Science” néven vált ismertté.
A márka számos újítást vezetett be a szépségápolás terén, például elsőként működött együtt a Laclinic-Montreux-val bőrápolási termékek kifejlesztésén 2008-ban, valamint az első, növényi őssejteket tartalmazó bőrápolási termékcsalád bevezetése is a nevéhez fűződik 2010-ben.
A Helena Rubinstein márka filozófiája a tudományos alapú szépségápolásra épül, és úttörő a szépségápolás innovációiban. A márkának ma is az a célja, mint a kezdetekben, hogy minden nőnek megadja azt az erőt, amit a tudományos alapokra épülő szépségápolás biztosítani tud. Felismerve azt, hogy a luxus valójában finom és elegáns, a márka alapvető törekvése, hogy kifinomultan, visszafogott eleganciájával szólítsa meg a vásárlóit.
Helena Rubinstein öröksége páratlan a kozmetika világában – a mai napig Madame inspirálja a márkát, amely az ő nevét viseli, és folyamatos innovációkkal törekszik a leghatékonyabb termékek megalkotására.
A Helena Rubinstein termékcsaládok
A klinikailag igazolt hatású Helena Rubinstein kozmetikumok fókuszában az öregedésgátló és öregedéslassító termékek állnak. A márka három fő termékcsaládot kínál, amelyeket a tudományos alapú szépségápolás jegyében fejlesztettek ki:
Powercell: A tengeri sziksófű erejét rejti magában, amely szélsőséges körülmények között is képes túlélni. Ezt a kitartást és erőt adják meg a Powercell szérumok és krémek az arcbőrnek is. 25 év felett már gyakran megjelennek a finom vonalak, a szemkörnyéki ráncok és foltok. A természetes összetevőket tartalmazó Powercell termékek segítségével az öregedés folyamata visszafordítható. A Powercell termékek újrahasznosított, zöld üvegekbe zárva, letisztult dizájnnal érhetőek el az üzletekben.
Re-Plasty: Fő hatóanyaga, a Pro-Xylane™ sajátossága, hogy fokozza a bőr mélyebb rétegeiben a sejtek regenerációját, visszaadja a bőr feszességét és rugalmasságát. A három termékcsalád közül a Re-Plasty portfóliója a legszélesebb, hámlasztók, ránctalanító szérumok, éjszakai és nappali regeneráló krémek is elérhetőek a kínálatban.
Prodigy: A termékcsalád tagjai a havasi gyopár növényi őssejtjeivel hozzájárulnak a bőr intenzív hidratálásához és felveszik a harcot az öregedés jeleivel. A különleges, halvány rózsaszín krémek a havasi gyopár virágszirmaiból kapják a színüket, amely az Alpok szélsőséges időjárási körülményei között is képes virágba borulni. A kor előre haladtával a bőr folyamatos hidratálására fontos kellő figyelmet szentelni – az ultrakönnyed, vízbázisú Prodigy termékek biztosítják a bőr egésznapos hidratálását.
A Helena Rubinstein termékek kiemelt Douglas parfümériákban – Westend, Mammut, Allee, Debrecen Fórum, Szeged Kölcsey utca – illetve online a www.douglas.hu webshopban érhetőek el.