EGY HAZAI TÁSKA DIZÁJNER MÁRKA SIKERTÖRTÉNETE
A táska ma már gyakorlatilag az identitásunk része. Nincs nő, aki ne kedvelné az igen szép és igényes darabokat. Ha fogékonyak vagyunk környezetünk megóvására, a tudatossághoz már az is hozzátartozik, hogy miből készül az, amibe a telefonunkat-pénztárcánkat a rúzsokat tesszük bele. Az Edy Lenner márka egy olyan üstökösként robbant be erre a piacra, amely mer úgy egyedi lenni hogy közben nem károsítja a környezetet és mégis a nőiességet helyezi a fókuszba.
A márka története
Az Edy Lenner márka egy egyszemélyes vállalkozásból született. Névadója, Lenner Edina hobbiként horgolt korábban. Ez volt az Edy Handmade, amely már komoly követőbázisra tett szert. A márka filozófiája és a teljesen természetes alapanyagok használata tette közkedveltté a termékeket, igaz, akkor még más dolgok készültek az igazán gondos és aprólékos horgolással. Aztán szép lassan kiderült, hogy a többi termék mellett a horgolt kis- és nagyobb táskákra egyre többen és többen vágynak. Az elégedett vásárlók, az egyre bővülő termékkínálat, az egyre finomodó és különleges technikák és megoldások érlelték meg a gondolatot Edina fejében: itt bizony egy nagy ugrásra van szükség. A teljes arculatváltás meg is történt és így született meg az Edy Lenner.
“Az arculat még nem végleges és a termékpalettánk is folyamatosan bővül és fejlődik, de a kezdeti filozófia változatlan” – meséli lelkesen Edina.
Igényes, elegáns, különleges
Lenner Edina a megálmodója és tervezője minden egyes terméknek az Edy Lenner portfólióban. A kezdetektől arra törekszik, hogy valami egyedit, különlegesen nyújtson, hogy minden egyes vásárlónak a legnagyobb elégedettséget érezze, amikor megérkezik a táskája, és büszke tulajdonosa legyen termékeinknek.
Az irányvonal maradt, így az is, hogy az általuk készített darabokhoz csak válogatott forrásból származó természetes alapanyagokat használ a márka. Közben persze nőtt a csapat és igyekeznek együtt dolgozni a legjobb szakemberekkel és beszállítókkal, ezáltal biztosítva azt, hogy minden egyes elkészült termék kielégítse a legmagasabb minőségi elvárásokat is.
Minden táska egy és megismételhetetlen, hisz az egyedi rendelésre készített termékeknél egy alapos egyeztetés után kerül legyártásra a termék a vevői igények mindenkori szem előtt tartásával.
A svájci Louis Vuitton után itthon is
Edinának igazából a tavalyi év hozta meg a nagy változást, hisz tudta, nem szabad megalkudnia, itt az idő elindulni és még nagyobbat lépni. A horgolt táskák mellett álma volt egy másik vonal is, így születtek meg az Edy Lenner bőrtáskák. Sok-sok keresgélés, kutatás utána találta meg ehhez az álomhoz a megfelelő segítőtársat, egy olyan személyben, aki korábban egy svájci márkának, a Maison Mollerus-nak dolgozott (ezt a svájci Louis Vuittonnak is nevezik).
Edina nagyon büszke ezekre a táskákra és úgy tűnik, a vásárlók is kedvelik. “Hiszem, amit szenvedéllyel végzünk, abban előbb-utóbb sikeresek leszünk.” – mondja a szépséges darabokra, amelyek mintha a második gyermekei lennének. “Egy letisztult, minőségi kiegészítő sokkal stílusosabbá tesz minket.” – teszi hozzá.
Amellett, hogy minél több emberrel megismerje a márkát, az Edy Lenner márka legfontosabb céljai:
– nagy branddé fejlődni,
– egy showroom-ot, üzletet nyitni
– minőséget, értéket adni az embereknek
Sok sikert kívánunk hozzá!