BESZÁMOLÓ A LEGNAGYOBB SZÉPSÉG PARTY-RÓL
Egy szenzációs hagyomány folytatódott 2 év kényszerpihenő után: a dm ismét megrendezte egész estés giga rendezvényét a legklasszabb szépségápolási márkái részvételével. Az idei tavaszi dm Beauty Workshop a művészet inspirálta szépség jegyében telt és egyből előhozta a meghívottakban rejtőző művészt.
A Beauty Workshop helyszíne idén a meseszép, belvárosi Societé volt, ahol látványosabbnál-látványosabb installációk fogadtak bennünket.
“Érezd az inspiráció erejét”!
Már a hostessek sminkje is figyelemreméltó volt, ahogy az est során még annyi minden.
Elsőként Hittner Krisztina, a dm PR csoportvezetője köszöntötte a jelenlévőket. „Magyarország piacvezető drogériájaként fontosnak tartjuk, hogy a szépségipar képviselőivel – jelen esetben az influencerekkel, valamint a médiapiac szépségszerkesztőivel is – napi szinten tartsuk és építsük a kapcsolatot. Nem csak nekünk, de vendégeinknek is kiváló lehetőséget nyújt a rendezvény a kapcsolatépítésre” – mondta el köszöntőjében.
A rendezvényt izgatottan várták a meghívottak, ugyanis az elmúlt évek során már-már ikonikussá vált a workshop a beauty eventek világában. Az esemény idei tematikája a művészet és az inspiráció kapcsolata volt, így az installációk és a márkákhoz kapcsolódó aktivitások is ennek megfelelően lettek kialakítva: ahogy a korábbi négy alkalommal, most is egy-egy különböző, ám mégis egységes koncepcióra épülő szépségállomások sorakoztak fel, ahol izgalmas programok kalauzolták el az érdeklődőket a beauty trendek világába.
A dm saját helyszínén két programlehetőség közül választhattak az érdeklődők. Mivel a sminkelés maga is művészet, egyfajta önkifejezési forma. Fazekas Richárd sminkester segítségével gipszből készült maszkokon engedhettük szabadon a fantáziánkat dm sminktermékek segítségével, illetve egy portréfotózáson vehettünk részt, ahol Kovács Adél art illusztrátor tette valódi műalkotásokká a fotóinkat.
A dm márkák mellett a Societé Ház egy-egy interaktív pontját az Essie, a Kneipp, a Lavender Tihany, a L’Oreal Paris, a Playboy, a Revox, a Rimmel, a Syoss, valamint a Women’s Secret foglalta el.
A Kneipp szobában színes sókristályokkal alkothattunk képeket, és megcsodálhattuk a Quartzbox élő homokképfestő előadását is.
L’Oreal állomásán bőrápolási-, valamint hajdiagnosztikai tanácsadás zajlott, megismerkedhettünk a L’Oreal Paris Revitalift Laser újdonságaival, sőt bármilyen bőrrel kapcsolatos kérdésünkkel is volt kihez fordulni, ugyanis jelen volt a márka hazai bőrgyógyász nagykövete, Dr. Gyöngyösi Nóra is. Szuper aktivitás volt a L’Oreal Paris részére készült Manualbags neszeszereket festéssel egyedivé tenni, a márka alapítója, Madák Andi segítségével.
Az Essie körömlakk márkánál színtanácsadással és manikűrrel kedveskedtek a meghívottaknak.
A tavalyi évben szinte üstökösként robbant be a köztudatba a Revox, így nem volt kérdés, hogy a márka képviselje magát a 2022-es rendezvényen, ahol kvíz formájában azután testközelből ismerkedhettünk meg a termékújdonságaikkal.
A Rimmel standja annyira gyönyörű volt, hogy legszívesebben letáboroztunk volna náluk, a vendégekhez odaguruló, majd őket követő fotórobotjuk pedig rendkívül szórakoztató.
A Syoss standján Györök Bori divattervező pazar ruhadarabjait és ékszereit is szemügyre vehettük, aki segédkezett a személyre szabott scrunchie hajgumi megvarrásában.
Illatos márkák is jelen voltak: a Lavender Tihany hangulatos kitelepülésén Tihany szívében találtuk magunkat és minden létező levendulás újdonságot kipróbáltunk, no meg a kézmasszázst sem hagytuk ki.
A Playboy-nál illatos testpermetek garmadájával ismerkedtünk és színes-szagos gyertyákat öntöttünk – profi segítséggel persze.
Végül jól esett fáradtan beesni a Women’s secret illatok kávézójába, ahol isteni kávékkal, koktélokkal, játékkal és persze a csábító Woman’s Secret illatokkal vártak bennünket.
A rengeteg impulzus és élmény mellett a dm Beauty Workshop-ról számos kinccsel, új kozmetikummal és tavaszi beauty-inspirációkkal tértünk haza! Ezúton is köszönöm a meghívást!