ÜDÍTŐ ILLAT ÉRKEZETT A TAVASZI SZÉLLEL
2020-as bevezetése óta az elbűvölő, mágneses vonzerővel bíró Irresistible Givenchy illat arra ösztönöz, hogy engedjünk el mindent és felszabadult táncra hív. 2022-ben egy új fejezet indul az Eau de Toilette Fraiche bevezetésével: tiszta csábítás és felvillanyozó életerő elegye.
Az Irresistible Givenchy mágneses vonzereje magasabb szintre lépett, túláradó energiája táncba visz! Az üdítő Eau de Toilette Fraiche illatával ragyoghatunk. Ráadásul környezettudatos csomagolással és fair trade alapanyagokkal készült. Kétség sem fér hozzá, Irresistible is us!
Vibráló prizma
Az Irresistible Givenchy Eau de Toilette Fraiche fényes, prizma díszítésű üvege gyönyörűen ragyog. Mint egy áttetsző prizma szűrő fedi fel az energizáló illat barackos pink árnyalatát. Egy világos bézs szalag öleli körül a friss és szikrázó Couture üveg nyakát.
A “Dare to Reinvent” névre keresztelt társadalmi és környezeti vállalásaival összhangban a Givenchy Parfums elkötelezett a környezeti hatások csökkentése mellett. Mint ilyen, az Eau de Toilette Fraiche üvege az első az Irresistible vonalban, mely 11% újrahasznosított üveget* tartalmaz. Egy francia üveggyár alkotta, mely viseli az Entreprise du Patrimoine Vivant (EPV) cimkét, díjazva az üveggyártásban elért szaktudást és kiválóságot. Az Eau de Toilette Fraiche dobozához a Givenchy szintén egy olyan papír alapanyagot választott, mely felelős, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező erdőgazdálkodásból, illetve egyéb ellenőrzött forrásokból származik.
* PCR (Post-Consumer Recycled) üveg.
Ultra friss és élettel teli illat
A vonal pezsdítő karakterét tükrözve az Irresistible Givenchy Eau de Toilette Fraiche vibráló és fűszeres energia koncentrációja.
Fanny Bal, Anne Flipo és Dominique Ropion mesterparfümőrök túladagolták a rózsát. A kompozíció egyesített tudásuk eredménye, amelyben párosították a virágos, sziromban dús Rose Essential© -t – az Irresistible vonal közös jegyét – a frissességtől kirobbanó Rose Water© rózsavízzel. A feketebors fűszerességével és az édesnarancs savanykás, citrusos jegyeinek extra energiájával, az Eau de Toilette Fraiche spontán nőiessége még sugárzóbb és magával ragadóbb. Ezt követően bontakozik ki a cédrusfa fás karaktere lágy pézsmától körülölelve.
Pezsgő és addiktív, az új Irresistible Givenchy Eau de Toilette Fraiche felébreszti az érzékeket és még sármosabb.
HAUTE COUTURE nyersanyagok
A parfümőr trió egy virágos, fűszeres pézsmás illatot alkotott, palettájuk legnemesebb alapanyagaiból. Ilyen a damaszkuszi rózsa a törökországi Isparta régió lágy lankáiról; a rózsabors Madagaszkár dél-keleti területének szövetkezeteiből; és az értékes fák, mint a virginiai-i cédrusfa.
A damaszkuszi rózsa ellenőrzött forrásból származik. Ez a Rose Essential LMR, melyet egy 26 falut számláló partneri szövetség termeszt, mely kiválasztja a legjobb minőségű földeket, valamint elkötelezett a környezeti hatások csökkentése és a helyi emberek munkakörülményeinek tiszteletben tartása mellett. A törökországi Isparta régió magas hegyeiben a rózsát hajnalban szedik le, hogy teljes illatanyagukat kinyerjék. A rózsavíz újrahasznosítással készül, hogy egyedülálló illatminőség szülessen, így tökéletesen lemásolja a frissen vágott virág illatát.
Inkluzív és egyesítő kampány
Az Irresistible múzsája Fran Summers fiatalos energiája vezetésével az Eau de Toilette Fraiche továbbra is együtt ünnepli a megosztás örömét és a szabadságot. A Manu Cossu rendezte reklámfilm (és digitális kampány), a dancing queen magával ragadó és életörömmel teli sármját mutatja meg, aki még szorosabban kapcsolódik szabadszellemű csapatához (Léa Elui, Larsen Thompson, Ambroise Mendy és a többiek).
Ez a dicsőséges baráti kör egyre csak bővül. Pozitív kisugárzásuk mindenkit magához vonz és elengedésre ösztönöz. Őrült bohóckodásuk valódi és energiával teli, mely a nézőt egy intenzív és örömteli táncra hívja a párizsi égbolt alatt.
IRRESISTIBLE IS US!
A 2021-es, első alkalommal meghirdetett @givenchybeauty, Tiktok és Instagram #irresistibleisme kihívás kampányának sikere után a Givenchy nem tudott ellenállni a kísértésnek, és folytatja az egyesítő kampányát, mely több mint 3000 tehetséget bátorított arra, hogy kifejezzék önmagukat kommunikatív energiával és ellenállhatatlan koreográfiával.
Sarah Monteil, Adam Khalil és Maya de Saeger nyomdokaiba lépve – a három nyertes, akik az Irresistible 2021-es digitális kampányának nagykövetei lettek – a Givenchy egy újabb alkalmat teremt az új #irresistibleisus kihívással, melyet 2022 februárban mutattak be a közösségi média felületeiken. Egy kihívás, mely még tovább egyesít, terjed és lendületes.