VESZEDELMES VONZEREJŰ ILLAT ÚJ RUHÁBAN
A Mercedes-Benz for Women Pop Edition üvegének megalkotására a Mercedes-Benz szabad kezett adott a fiatal tervezőknek. Az eredmény egy szemtelenül fiatalos, újszerű megjelenés egy illat számára, amely még mindig ugyanolyan függőséget okoz.
Kreatív kihívás
Minden egy ötlettel, egy vággyal kezdődik … Mindig a trendeket keresve és a jövő tehetségeivel való együttműködésre törekedve a Mercedes-Benz arra kérte az ISCOM* Paris ötödéves hallgatóit, hogy tervezzék újra a népszerű női illat üvegét. Röviden összefoglalva: merítsenek ihletet a pop artból, és álljanak elő egy erőteljes grafikai tervvel, amely megszegi a szabályokat, energiát fecskendez mindenkibe és a szívárvány színeiben ünnepli az életet.
A logo mánia szabályai
A Mercedes-Benz által választott dizájn az optimizmus és a fantázia robbanása. A győztes csapat tökéletesen megvalósította az elképzelést egy olyan tervvel, amely a 90-es évek hangulatát idézi, logók mindenütt. ”Azt gondoltuk: Mindenhol logók vannak, akkor miért ne legyenek parfümökön is? Kék, rózsaszín, sárga, zöld … A betűméretek keverésével és a monogram erejének kihasználásával a klasszikus ívelt üvegpalackot minden formában és méretben a Mercedes-Benz logó borítja.
Orientális Virágos, egy zamatosan színes parfüm
Amikor az illatról beszélünk, ez a parfüm kontraszton keresztül fejezi ki újító személyiségét: egyszerre gyengéd és energiával teli. A bergamott, mandarin, őszibarack és a kivi gyümölcsös jegyei, amelyek a felszínre bugyognak. A napfényes fehér jázmin, a gardénia és a frangipáni virág adja az illat virágos jegyeit. A tejszínhab, a szantálfa por és a vanília elkápráztatja és elcsábítja az érzékeket.
Néhány szó a tervezőtől
Honorine Blanc, a Firmenich New York parfümőr mestere hívta életre a Mercedes For Women Pop Edition illatot.
Kinek szól a Mercedes-Benz for Women Pop Edition?
Csakúgy, mint a popmozgalom, ez az illat is a kortalan gondolkodásmódból származik. Ez egy parfüm, tele optimizmussal, élettel és vibbrálással.
Addiktív illat- mit jelent ez számodra?
Hogy mindig visszatér ehhez a parfümhöz, hogy ez az illat mindenhova követni fogja őt, bárhová is megy, és életének legjobb pillanataival – találkozásaival, csókjaival, örömteli alkalmaival – fogja társítani.
Hogyan inspirált a pop art?
A Mercedes-Benz esetében Mondrian munkáiból merítettem az ihletet. A parfüm tervezését három ellentétes blokkra alapoztam: gyümölcsös, virágos és édes, kombinálva az illatszer klasszikus alapanyagait színes, innovatív összetevőkkel, amelyek intenzívebb jelleget kölcsönöznek neki.
Mondanál néhány szót a Tejszínhab jegyéről, amelyet beépítettél az alkotásodba?
Ez egy lágy akkord, amely egyszerre kifinomult és addiktív, és jól passzol a pop art mozgalomhoz. Lágy, édes és szellős jegyeket bocsát ki, anélkül, hogy elnehezítené a kompozíciót.
*INSTITUT SUPÉRIEUR DE COMMUNICATION ET DE CONCEPTION – COMMUNICATION AND DESIGN COLLEGE