VALÓDI HAZAI PÉLDAKÉPEK A L’OREAL PARIS KAMPÁNYÁBAN
A L’Oréal Paris True Match alapozójához egy új, különleges online kampány érkezik a napokban, amelynek címe „Nothing but The Truth”, azaz „Semmi
mást, csak az igazat”. A kampány fő üzenete, hogy az élet minden területén önmagunkat kell adnunk, őszintének kell lennünk és hinnünk magunkban.
Olyan erős nőket mutat be, akiknek inspiráló történetük van, amely érzelmes és erőt sugárzó, akik mindennapi életük és munkájuk során olyan
értékekhez ragaszkodnak, mint a bizalom és az átláthatóság.
A True Match „Nothing but the Truth” kampányának arcai Borbély Alexandra színésznő, Cseke Eszter riporter és dokumentumfilm-rendező és Kovács Katalin háromszoros olimpiai bajnok kajakozónő. Olyan nők, akik erősek, motiválók és úgy érték el sikereiket, hogy minden helyzetben önmagukat adták.
A True Match alapozócsalád a közönségcikk piacon egyedülálló választékban, 15 színben érhető el. A True Match alapozók széles színválasztékában mindenki megtalálhatja a bőre tónusának és altónusának megfelelő árnyalatot. Nemcsak a világostól a sötétig, hanem a melegtől a semlegesen át a hideg árnyalatokig.
L’Oreal Paris True Match Alapozó
Tökéletesen illeszkedik az arc textúrájához és a finom Micro-gyöngyök segítségével hibátlanul elfedi az apró tökéletlenségeket. B-vitamint, E-vitamint és glicerint tartalmaz, amelyek táplálják a bőrt. Nem tartalmaz olajokat, parfümmentes és nem tömíti el a pórusokat. Az alapozók megújult, extra hidratáló formulája hialuronsavval, vitaminokkal és anti-oxidánsokkal gazdagított.