PATAKI ÁGI ISMÉT EGY HÁZFALRÓL MOSOLYOG
Az átlagéletkor növekedésével, a fizikailag aktív időszak kitolódásával egyre fontosabbá válik, hogy fiatalos energiánkkal együtt fiatal külsőnket is minél tovább megőrizzük. Ennek megfelelően a kozmetikai ipar legdinamikusabban fejlődő ága az anti-aging – újabban proage – kategória és ezzel párhuzamosan mind több cég kezdi elismerni az érett, középkorú modellek létjogosultságát.
Néhány éve még unikumnak számított egy ősz fej a divathetek kifutóin vagy egy 40+-os arc a krémhirdetésen. Napjainkra szinte minden magára valamit adó márka a célcsoportnak megfelelő korú modellt választ. És milyen jól teszi, hiszen így a fogyasztók nem érzik magukat átverve, könnyebben azonosulnak a modellel és nagyobb bizalommal viszonyulnak a márkához!
Ennek a tendeciának köszönhetjük, hogy visszatért a plakátokra egy ikonikus modell, aki elmúlt 50 éves, de épp olyan sugárzóan szép, mint 20 évesen, és akinek az arcát kis túlzással az egész ország ismeri.
Néhány napja felkerült a Károly körút és az Astoria sarkán álló házra egy hatalmas, 160 négyzetméteres épületháló a Helia-D új kampányának reklámarcával, Pataki Ágival. A helyszín érdekessége, hogy innen pár száz méterre volt évtizedekig látható a Kálvin tér hangulatát meghatározó és egy egész korszakot fémjelző Pataki Ági Fabulon mozaik.
Az egykori topmodell, ma pedig sikeres üzletasszony mit sem halványuló, kortalan szépsége “nemzeti kincs” – ahogy a Helia-D márka tulajdonosa, Budaházy Péter fogalmazott. “A Helia-D számára megtiszteltetés, hogy Pataki Ági az arcát kölcsönözi a kampányhoz, sőt az elkészült reklámfilmet is Pataki Ági filmes cége, a Filmpartners készítette.” – hangzott el a sajtótájékoztatón.
SZÉPSÉG SOKÁIG TATRHAT, HA VIGYÁZUNK RÁ
Ez a szlogenje a Helia-D új Cell Concept család reklámkampányának. A Helia-D szakemberei úgy vélik, hogy Ági szépsége arra is bizonyíték, hogy a világszerte több mint 16 ezer, Magyarországon 200 kutatót és tudóst számláló kozmetika-tudomány egyre többre képes. A tudatos életmód és a gének mellett a jó és egyre hatékonyabb kozmetikumoknak komoly szerepük van abban, hogy a hölgyek egyre szebbek és egyre tovább őrzik meg szépségüket és fiatalos külsejüket.
Az új Cell Concept család is ezt a célt, a szépség megóvását szolgálja. A termékek október közepétől lesznek elérhetőek a drogériákban, de a Helia-D webáruházában már most is megvásárolhatóak.
A TV spotok sugárzása október közepén indult, amit print, online és további outdoor megjelenések is kísérnek majd egészen december közepéig.
Forrás és további érdekes tartalmak: elle.hu