Post Image

VISSZA A TERMÉSZETHEZ EGY NEO-FÁS ILLATTAL: BULGARI WOOD ESSENCE

Rúzs & Más / 2018-10-25

A lüktető, önálló életre kelt nagyvárosokban van valami ami a természeti erők dinamikáját idézi meg. Ugyanakkor a nagyvárosokat a természettel alkotott harmónia teszi élhetővé. Ez a gondolat felmerült Alberto Morillas, mester parfümőrben, amikor a Bulgari Man Wood Essence parfümöt megalkotta: “Mindannyiunknak ugyanaz a küldetése. A város dinamikus vitalitását szeretnénk, a természet erejével ötvözni.”

A városi emberek minden téren keresik a kapcsolódást a természettel, visszatérnek a gyökerekhez: igyekeznek parkosított környezetbe költözni, szabadidejüket sokan kirándulással töltik, természetes texturákkal, tárgyakkal veszik körül magukat és a táplálkozásukban, ruházkodásukban is mind nagyobb szerepet kap a természetesség. Ez a természettel való újraegyesülés inspirálta a Bulgari új férfi illatát, aminél palackba zárták a természet energiáját egy dinamikus, új illat létrehozása érdekében. Ez a lenyűgöző illat könnyedén ötvöz három merész fás illatjegyet, így a városi ember közelebb tud kerülni a természethez.

#CITIZENOFNATURE

Mindenekelőtt a természet része vagyunk: ez minden élet forrása. Ez az elsöprő erő képezi a kompozíció szívét, amit intenzív fás illat jellemez. A városi élet dinamizmusával karöltve, az Eau de Parfum tökéletesen egyesíti a városi élet zaját, a pezsgő, folyton megújuló természettel. Amikor az ember újra kapcsolatba lép a természettel, újra létrehozza, visszanyeri a belső erejét, akkor tudatosul benne, hogy ő a #természetembere #citizenofnature.

WOOD:
A BULGARI MAN WOOD ESSENCE EREDETE

A város és a természet közötti szimbiózist tökéletesen testesíti meg a fa és a természet szimbolikus „felhőkarcolója”. Ahogy egy fa ágai a magasba emelkedve teljesednek ki, úgy a városi ember is eléri az életében azt a csúcspontot, amivel kiteljesedhet, de végül mindketten rendíthetetlenül visszatérnek a gyökereikhez. A férfi számára a természet energiája a sajátjává válik, mint egy második szívverés amire szüksége van ahhoz, hogy eggyé váljon a természettel.

NEO-FÁS JELLEG

A Bulgari Man Wood Essence egy vakmerő utazás az illatok világába. „A fás jelleg rendkívüli és erőteljes energiával táplálja az illatot,” Alberto Morillas Parfümőr szerint. Ahhoz, hogy utánozni tudja a fa energiáját és extravagánsságát, Morillas három féle fa jeggyel látta el az illatot: ciprussal, vetiverrel és cédrusfával. „A Bulgari Man Wood Essence név az intenzív fás jegyek kombinálására inspirált engem,” magyarázza Morillas. Az ennek eredményeként született Eau de Parfum olyan merész és eredeti, mint a viselője.

A művészien megalkotott Eau de Parfum felépítése hasonlít a fáéhoz: a fejjegyben táncot járnak a szélben a színes levelek és ágak, a középső, föld jegyekkel gazdag szint a fa törzsének erősségét szimbolizálja, és végül a robosztus alapjegyben teljesedik ki az illat. Ahogyan a faágak kapcsolódnak az erős törzshöz, úgy kapcsolódik a törzs is a gyökerekhez. Ez a kapcsolat jelenik meg a parfüm illatjegyeiben is, egymásra épülve támogatják egymást a szintek.

A LEVELEK ÉS AZ ÁGAK: ÉLETENERGIA
FEJJEGYEK
Olasz lédús Citrusfélék és a Koriander levél Esszencia

Az Eau de Parfum a citrusfélék és a fűszerek fényes szikrájával nyit. Az olasz lédús citrusok lendülete elrepít a Földközi-tengerhez, ahol a táj éltető és az élet vibráló. A koriander pedig egy váratlan tüzes kalanddal fűszerezi meg az utazásunk végét.

A TÖRZS: BELSŐ ERŐ
SZÍVJEGYEK
Ciprusfa és Haiti Vetiver Esszencia

Az illat férfias jellegét a robosztus, fákkal teli erdő adja. A fás jellegét tovább erősíti az örökzöld ciprusfa, ami egész évben virágzik. A mély, zöld aromáját a Haiti vetiver fokozza. Ezek kombinálásával egy erőteljes, testes és csábító illatot kapunk.

Bulgari Wood Essence, természet ereje, neo-fás illat, rúzs és más

GYÖKEREK: ÚJRACSATLAKOZÁS/EGYESÜLÉS
ALAPJEGYEK
Cédrusfa, Ámbra és Borostyán Akkord

Akárcsak az otthonunk, az illat alapja is meleg és hívogató. Magába foglal egy másik örökzöldet is, a cédrusfát. Hogy fokozza a füstös hatást, Morillas két különböző technikát kombinált a fa lepárlására és tisztítására, majd tovább formálta az illatot gyantával és tenger-jegyekkel. Az eredmény: egy fás mégis friss, élénk de erőteljes illat.

A KAMPÁNY

A kampányt a kiemelkedő divatfotós és filmrendező Jacob Sutton rendezte. A Bulgari Man Wood Essence reklámkampány megragadja a városi embert, aki a természethez tér vissza.

Sutton merész és lenyűgöző stílusban filmesítette meg Nick Bateman-t, amint újra rátalál önmagára. Ezt a pillanatot olyan intimen örökítette meg a nézők számára, hogy már-már elhisszük, hogy mi is ott állunk Bateman mellett és mi is részeseivé válunk a pillanatnak. Közösen láthatjuk a Bulgari parfüm lelkét.

Egy olyan, karizmatikus kanadai színész testesíti meg az illatot, aki nem csak tökéletes modell, hanem egy nagy befolyással rendelkező „influencer” is, aki jelenleg Los Angelesben él. Nick Bateman, a Bulgari Man Wood Essence nagykövete, négyszeres harcművészeti világbajnok, 6.6 milliós Instagram követőtáborral rendelkezik, nagy múltú modell szakma áll a háta mögött, valamint kimagasló filmes karrier. Mint természet szerető kanadai és mint kaliforniai városi lakos Bateman a következőképp fogalmazza meg a Bulgari parfüm vonzerejét: „Én Kanadában nőttem fel, így nagyon közel állnak hozzám a Wood Essence illatjegyek. Úgy érzem ezzel az illattal visszatérhetek önmagamhoz és megszűnik a határ a természet és a város falai között.”

Bulgari Wood Essence, természet ereje, neo-fás illat, rúzs és más

Kapcsolódó bejegyzések