AZ ALLURE HOMME SPORT CSODÁS ÚJ REKLÁMFILMJEI
A Chanel Allure Homme Sport Cologne 2007-ben született és kölnivíz frissességét sikeresen ötvözi az Eau de Toilette tartósságával. A 150 ml-es kiszerelés mellé idén a Chanel 100 és 50 ml-es kiszerelésben is bevezette a töretlen népszerűségnek örvendő frissítő-élénkítő illatkompozíciót.
A Chanel Allure Homme Sport illat esetében adta magát, hogy népszerűsítésére sportolót válasszanak. 2011-ben az angyalarcú amerikai szörfös, Danny Fuller lett a kiválasztott, a szemet gyönyörködtető, nagysikerű kampányt pedig többéves együttműködés követett. Az Allure Homme Sport illatok legújabb kampányánál is a bevált vonalnál maradtak. Az idén május végén bemutatott reklámfilmek sportoló főszereplői egy brazil búvár, Hugo Parisi, aki sportkarrierje során 138 aranyérmet gyűjtött és 3 olimpián vett részt valamint egy amerikai gördeszkázó Adam Crigler.
Íme a gördeszkás Adam Crigler [youtube id=”mDngocYFBWA”]
Itt pedig az Hugo Parisi-vel készült reklámfilm [youtube id=”QkiGPgFU5aM”]
És az illat?
Időtálló, minden ízében modern illat, melynek energikus lényegét négy teljesen eltérő, de egymással varázslatos kölcsönhatásban álló összetevő adja. A kirobbanó citrusok, melyekből a szicíliai mandarin domborodik ki leginkább, adják az Allure Homme Sport Cologne élénkítő frissességét. A finom lestyán akkord felfedi az illat fűszerességét, amely intenzitást és életerőt visz a friss kompozícióba. A vibráló és intenzív illatréteg átvezet a cédrus és ámbra jegyekbe, melyek az illat eredendően maszkulin alapját képezik. E fás jegyet a fehér pézsma puhasága kerekíti le érzéki végkicsengést adva az illatnak.