A Body Shop vállalása

Zsolesz / 2016-02-18

Kicsik vagyunk, de képesek vagyunk vezetni. A legnagyobb kihívás a jövőnkben van, így tökéletes alkalomnak bizonyult a The Body Shop negyvenedik születésnapja arra, hogy újból megerősítsük azt a célunkat, hogy vezető etikus vállalat legyünk. Számunkra a valódi fenntarthatóság azt jelenti, hogy az üzletvitelünket hozzá hangoljuk a természethez, hogy az mindig képes legyen újjászületni. A The Body Shop eszmével azt a kihívást állítjuk magunk elé, hogy minden eddiginél nagyobb erőfeszítést tegyünk a valódi, fenntartható és pozitív változás érdekében. Azt a komoly célt tűztük ki magunk elé, hogy mi legyünk a világ legetikusabb és valóban fenntartható globális vállalata.”

A vállalati filozófia három alappillérén belül a The Body Shop speciális és mérhető célokat határozott meg, melyek teljesítését 2020-ig tűzte ki.

Az emberi élet gazdagítása

1. Megduplázzák a közösségi kereskedelemből származó alapanyagaik számát 19-ről 40-re és ezáltal aktívan gazdagítják a helyi közösségek életét.
2. 40,000 gazdaságilag veszélyeztetett embernek biztosítanak munkahelyet az egész világon.
3. Elköteleznek 8 millió embert új vállalati filozófiájuk, és egyben eddigi legnagyobb kampányuk, az Enrich Not Exploit™ mellett.
4. 250,000 órányi tudásukat és képességüket fektetik a biodiverzitás megőrzésébe és gazdagításába a helyi közösségeknél.

Termékeink gazdagítása

5. A természetes alapanyagaik 100%-a fenntartható és visszakövethető forrásból származik és ezzel 10 000 hektárnyi erdőt és élőhelyet óvnak meg.
6. Évről évre csökkentik összes termékük ökológiai lábnyomát.
7. Nyilvánossá tesszik a természetes eredetű és a zöld kémiából származó alapanyagaik listáját, a lebomlásukhoz szükséges idővel és a termékeink vízlábnyomával együtt.
8. Kifejlesztenek egy innovációs csatornát a biodiverzitásban gazdag régiók és a  kozmetikai alapanyagok között, hogy még hatékonyabban támogathassák az élővilág megóvását.

Bolygónk gazdagítása

9. Bio-hidakat építenek, melyekkel 75 millió négyzetméternyi élőhelyet óvnak meg és fenntartható életszínvonalat biztosítanak a helyi közösségeknek és élővilágnak.
10. Csökkentik boltjaiik ökológiai lábnyomát minden egyes alkalommal, amikor új designt vagy berendezést kapnak.
11. Kifejlesztenek és bevezetik három új, fenntartható csomagolási innovációt.
12. Biztosítják, hogy csomagolóanyagaik 70% -a nem tartalmaz kőolajszármazékot.
13. Összes boltjuk energiaellátást megújuló vagy szén alapú energiaforrásból biztosítják.
14. 10%-kal csökkentik összes boltjuk energiafelhasználását. * (2016-os cél)

Jeremy Schwartz hozzáteszi: “A The Body Shop képes arra, hogy a jóért való harc eszköze legyen és közben sikeres, profitáló üzletként működjön. Negyven évvel ezelőtt Anita Roddick kitűzött egy kihívást a The Body Shop elé, hogy küzdje le korának legnagyobb problémáit. Mi azóta is jelenünk legsürgetőbb problémáival foglalkozunk. Szeretnénk, ha az Enrich Not Exploit™  eszme vásárlóinkat, követőinket és támogatóinkat is inspirálná. A The Body Shop újra pozicionálása vezető vállalatként abból az ambiciózus tervünkből jön, hogy mi legyünk a világ legetikusabb és valóban fenntartható cége.”

Itt kezdődik a változás

A világszerte elismert street artist, Eine új csomagolást tervezett Kendermagolajos intenzíven hidratáló kézkrémüknek, ami így a változást (CHANGE) hirdeti. Minden egyes kézkrém megvásárlásával 650 Ft-ot adnak a The Body Shop Foundation-nek. Minden vásárló dönthet arról, hogy a saját adományát milyen célra fordítsuk. A három ügy a következő:

1. Bolygónk védelme
2. Az emberek és állatok védelme
3. Óceánjaink védelme

A globális cél, hogy erre a három ügyre 126 millió forint értékű adományt gyűjtsenek össze vásárlóik segítségével.

1 LIMITÁLT KIADÁSÚ KÉZKRÉM = 1 SZAVAZAT A POZITÍV VÁLTOZÁSRA

A The Body Shop® híres Kendermagolajos Kézprotektora most limitált ideig ÚJ és különleges csomagolást kap, amelyet a világ egyik legelismertebb utcaművésze, EINE álmodott meg. Mindegyik megvásárolt limitált kiadású Kendermagolajos kézprotektor után 675 Ft-ot adományoznak a The Body Shop Alapítványnak, mely a The Body Shop® International jótékonysági szervezete. A hozzájárulásunk segíti az Alapítvány célját, hogy a befolyó összeget a bolygó, az állatok, az óceánok és az emberek védelmére fordíthassák.

Kapcsolódó bejegyzések