Múzsának lenni…
A Modern Muse parfüm alkotója a világhíres mester parfümőr, Harry Frémont. A világ kevesebb, mint tíz mester parfümőrének egyikeként Harry számtalan, a parfümök világában mérföldkőnek számító és üzletileg is sikeres illat megalkotásáért felelős. A dél-franciaországi Cannes-ban született mester a neves Versailles-i parfümőr iskolában tanulta ki a mesterséget, majd Párizsban kezdett dolgozni. 1990-ben az USA-ba költözött, és 2000-ben elnyerte a mester parfümőr (Master Perfumer) címet.
A Modern Muse korunk nőinek izgalmas kettősségét ragadja meg: lágy és nőies, ugyanakkor erős és dinamikus is egyben. Azokat a nőket testesíti meg, akik természetes vonzerejükkel ragadnak magukkal másokat, szavak nélkül is beszédesek. Jelenlétük, de már a puszta gondolatuk is kreativitásra és jobb teljesítményre ösztönöz másokat.
A finom kontrasztokra és merész ellentmondásokra épülő Modern Muse egyszerre közvetít erőt és lágyságot. Innovatív “kettős benyomásra” épülő szerkezetének köszönhetően két különböző, egymásnak ellentmondó arcával azonosulhatnak a nők:
• Szikrázó jázmin akkord: Az illatnak ez az arca a modern nő kreativitását és mágneses női vonzerejét ragadja meg. Az egzotikus mandarin és a csábító lonc nektár energiáját a harmatos virágszirmok vibráló érzete fokozza. Kétféle Sambac jázmin esszenciát tartalmaz, melyek egyike, a parfümkészítésben most debütáló Jasmine Sambac China Absolute szikrázó érzetet kölcsönöz a gazdag tubarózsa és friss liliomok nőies csokrának.
• Elegáns fa akkord: A modern nő elegáns stílusát, erejét és érzékiségét két pacsuli esszencia innovatív keveréke jeleníti meg, melyet madagaszkári vanília, a gazdag fás ámbra és a lágy pézsma krémessége ölel körül és tesz ellenállhatatlanul érzékivé.
Az üveg jellegzetes elemét, a masnit Estée Lauder legelső parfümje, az 1953-ban bemutatott Youth Dew ikonikus masnija ihlette. A Modern Muse kupakját díszítő masni sötétkékje a szofisztikált stílust jelképezi, gondoskodik arról, hogy az üveg mindig „jólöltözött” legyen.
Inspiráló reklámkampány
A Modern Muse reklámkampányának képei a New York-i Solomon R. Guggenheim múzeum Frank Lloyd Wright által tervezett épületében készültek. A Modern Muse kampányban mutatkozik be az Estée Lauder márka legújabb arca, Arizona Muse. A Craig McDean által fényképezett reklámfotókon Arizona a múzeum tetején lévő, ikonikus, kúpalakú kiállítótermében látható, amint magabiztosan áll a Modern Muse üvegén is megcsillanó rózsaszín fényben. A kampányban Arizona egy egyszerre modern és nőies tervezésű kék ruhát visel, melyet nyolc masni díszít. Az üveget díszítővel együtt összesen kilenc masni a szépség és a művészetek görög mitológiából ismert kilenc múzsáját jelképezi.
A Modern Muse kollekció
Gazdagon illatosított testápoló és tusfürdő:
A Modern Muse Body Lotion egy könnyű, illatos emulzió, mely gyorsan a bőrbe szívódik. A hidratáló összetétel pótolja a bőr elvesztett nedvességét, ragyogóvá és selymesen simává teszi a bőrt.
A Modern Muse Shower Gel gazdag állagú tusfürdő, mely fényűző habot képez, tisztítja és felfrissíti a bőrt.
Ajánlott fogyasztói árak:
Modern Muse EDP Spray 30 ml 18 200
Modern Muse EDP Spray 50 ml 25 900
Modern Muse EDP Spray 100 ml 36 200
A Modern Muse augusztus 1-től kapható az Estée Lauder szaküzleteiben és a nagyobb nemzetközi reptereken.